Vai kuuluu säännöllinen seksi parisuhteeseen...
Kuinka usein sitä sitten pitäisi olla, että on normaalin rajoissa?
Kommentit (104)
Jos ei seksiä saa tarpeeksi usein riippumatta siitä missä kunnossa vaimon elimistö on, niin sitten eivät enää omat lapsetkaan kiinnosta. Mies on pelkkä kiimainen eläin jolla ei ole mitään muita ulottuvuuksia.
Kuka näitä juttuja tänne oikein kirjoittaa? Joku katkera seksiin pakotettu marttyyri?
...ja silloin on myös täysin normaalia, jos miestä ei kiinnosta sen 4-5 vuoden kuivan kauden aikana se pikkulapsiperhe. Mutta tosiaan, AV onkin täynnä yksin lastensa kanssa eläviä naisia, jotka tämän tietävät.
Jos ei seksiä saa tarpeeksi usein riippumatta siitä missä kunnossa vaimon elimistö on, niin sitten eivät enää omat lapsetkaan kiinnosta. Mies on pelkkä kiimainen eläin jolla ei ole mitään muita ulottuvuuksia.
Kuka näitä juttuja tänne oikein kirjoittaa? Joku katkera seksiin pakotettu marttyyri?
vuotta sinun mielestäsi kuuluu elää ilman seksiä tahtomattaan? Sama juttu, jos sinun pitäisi elää vaikkapa kaksi vuotta siten, ettei mies sano sinulle sanaakaan. Olisihan sekin ihan tyhmä syy erota.
Kuka ei haluaisin sitä ihanaa tunnetta kun kaksi ihmistä on yksi vähän aikaa? Kun on täydellisen avoin ja yhteydessä toiseen? Kun sanoja ei tarvita.
Kuka ei haluaisin sitä ihanaa tunnetta kun kaksi ihmistä on yksi vähän aikaa? Kun on täydellisen avoin ja yhteydessä toiseen? Kun sanoja ei tarvita.
Mutta en sitä tunnetta että kun itse on synnytyksen jälkeen täysin haluton ja limakalvot arkoina, mies vaatii sylki roiskuen pakkoseksiä tai muuten lähtee kävelemään ja jättää minut lasten kanssa yksin.
Meillä on asiat sen puolesta todella hyvin, että läheisyyttä on ilman seksiäkin. Siis halataan, pussaillaan, iltaisin ollaan vähän aikaa sylikkäin ennen nukkumaan alkamista jne. Seksiä meillä on ihan tarpeeksi, olemme tehneet vähän niinkuin sanattoman sopimuksen, että jos jompi kumpi sitä haluaa niin toinen antaa. Ellei ole jokin "hyvä syy", esimerkiksi sairaus jne. Seksi on kuitenkin aina kivaa, ja kun sitä alkaa olee, niin sitä alkaa halutakin. Ainakin minun mielestäni.
parisuhteeseen. Ihmettelen näitä väitteitä siitä, että näin ei olisi. parisuhde on nimittäin pääasiassa kautta historian (joitakin polygamistisia poikkeuksia lukuunottamatta) ollut sopimus yksinoikeudesta toisen ihmisen seksuaalisuuteen.
Ongelma tässä "minä annan vain jos itsestä tuntuu" on se, että se toinen ihminen ei sitoutunut seksittömyyteen silloin kun hän ryhtyi parisuhteeseen, vaan hänelle on kyllä aivan varmasti annettu ymmärtää, että parisuhdeseksiä on tarjolla jatkossa.
Itsekkäällä "minä itse päätän" -linjalla päästään tosiaan siihen eroon, sillä parisuhteessa kaikki tinkivät omista lähtökohdistaan yhteisen suhteen vuoksi.
Se mies ei ehkä saa niin usein kuin haluaisi, mutta ei nainenkaan voi julistautua täysin seksittömäksi.
Se on täysin takuuvarma resepti siihen, että se parisuhde päättyy.
Mutta en sitä tunnetta että kun itse on synnytyksen jälkeen täysin haluton ja limakalvot arkoina, mies vaatii sylki roiskuen pakkoseksiä tai muuten lähtee kävelemään ja jättää minut lasten kanssa yksin.
En ole itse ollut tuollaisessa tilanteessa.
Voit tosiaan kysyä palstan yksinhuoltajilta, mihin johtaa läheisyyden puute parisuhteessa.
kaikkien yh:den parisuhde on seksittömyyteen kaatunut..:D
ei taviksia. Ei ihme että teillä ei ole himoja miehiänne kohtaan. Ensin ulkonäkö ja se että mies sytyttää. Sitten muut hyveet. Kuten omaisuus, työ ja älykkyys.
Tärkein on komea ulkomuoto ja peniksen koko.
Vai onko tosiaan olemassa parisuhteita joissa hellyyttä jaetaan vain ja ainoastaan paneskelun yhteydessä?
Saan hellyyttä vain panon aikana. Ja panojakin aivan liian vähän. Haluaisin joka päivä ja mies kerran viikossa. Argh!
N44
Eiköhän tuo seksi avioliitossa ja mahdollisen seksin määrä ole yksilöllistä. Tiedän, että muutamalla tutulla on hyvinkin pitkiä kuivia kausia tai jopa täydellinen sahara makuuhuoneessa. Silti ovat pariskunnat yhdessä. En tietystikään tiedä, ovatko molemmat onnellisia tilanteeseen vai eivät. Eikä se seksittömyys ole edes aina naisen toive vaan voi olla myös miehestä lähtöisin.
Omassa parisuhteessa ei kuivia kausia ole ollut kuin synnytyksen yhteydessä 3 viikkoa. Just ja just jaksettiin se 3 viikkoa odottaa... Kyllä se kummasti piristää parisuhdetta, kun jaksaa kaiken arjen keskellä ottaa sen oman ajan myös seksille. Eikä siinä kyllä miksikään kotihuoraksi itseään tunne. Toisaalta miksikäs ei? Ihan kiva roolileikki sekin...
Normaalin rajoja nyt ei tietysti kukaan voi määritellä toiselle.
Ja kun vaimo ei "lajilleen tyypillisesti" anna vaan pihtaa, hakee mies seksin sitten muualta.
eli jos ei ole seksiä ei ole sitä hellyyttäkään. Hienoa, jos onnistuit (silloin kun sinulla vielä oli parisuhde) koulimaan miehesi siihen, että hän ei oikeastaan tarvitse seksiä lainkaan.
Ja kun vaimo ei "lajilleen tyypillisesti" anna vaan pihtaa, hakee mies seksin sitten muualta.
eli jos ei ole seksiä ei ole sitä hellyyttäkään. Hienoa, jos onnistuit (silloin kun sinulla vielä oli parisuhde) koulimaan miehesi siihen, että hän ei oikeastaan tarvitse seksiä lainkaan.
Mikäli on kypsä mies ja järkevästi sitoutunut avioliittoon.
Ei seksi ole mikään normaaliuden mitta.
Parisuhteeseen (normaaliin) kuuluu myös keskinäinen kunnioitus, toisen huomioiminen ja kuunteleminen. Rehellisyys, avoimuus, rakkaus, sekä usko ja toivokin.
Mitään yksittäistä osaa ei voi napata erilleen parisuhteen kokonaisuudesta ja sen "määrän" perusteella sanoa onko parisuhde "normaali" vai ei. Parisuhde on mutkikas kokonaisuus, ja toimivassa parisuhteessa yleensä on seksiä, melko säännöllisesti.
Epänormaalia on ihan yhtä lailla sekin, että parisuhteessa olisi aina seksiä saman lailla, totta kai seksin määrä vaihtelee kun elämää eletään yhdessä vuosia, vuosikymmeniä.
Ja mikä on "normaalia" yhdelle pariskunnalle on toiselle jotain ihan muuuta.
Kuinka usein sitä sitten pitäisi olla, että on normaalin rajoissa?
Jonkin aikaa kyllä juu. Mutta ei loputtomiin.
Siinä vaiheessa, kun vaimon pihtaus on kestänyt kuukausia tai jopa vuosia, ei pelkkä masturbointi enää riitä. Mies kärsii hiljaa aikansa ja sitten hän ajautuu toisen naisen syliin. Näin se vain menee, vaikka moni teistä pihtaavista ei sitä suostu tunnustamaankaan.
Ja tiedän, on toki miehiä, jotka eivät seksiä kaipaa tai pihtaavat itse. Puhuin kuitenkin parisuhteesta, jossa nainen pihtaa mutta mies haluaisi seksiä. Näitä parisuhteita on paljon.
N37
.
Normaalisti pihtaustilanteessa mies masturboi, eikä suunnittele pettämistä. Mikäli on kypsä mies ja järkevästi sitoutunut avioliittoon.
Itse en koe sitä niine rityisen ihmeellisenä ja voin olla pitkiäkin aikoja ilman ihan tyytyväisenä.
Meidän parisuhteessa mies on enemmän sen seksin perään, mulle riittäisi pari kertaa vuodessa. yritämme kumpikin joustaa ja tehdä kompromissia.
ne parisuhteet, joissa puhutaan paljon, vaan ne, joissa harrastetaan paljon seksiä. Tämän voisin allekirjoittaa erittäin mukavan, seksin täyteisen viikonlopun jälkeen... :) Olo on kuin vastarakastuneella!
Parisuhteemme parani kummasti, kun teimme miehen kanssa sopimuksen siitä kuinka usein seksiä harrastetaan. Vähän liian usein mulle, vähän liian harvoin miehelle, mutta kohtuullista kummallekin. Mies ei vonkaa, minä en ärsyynny ja tunne syyllisyyttä.
Tämä voi tuntua aika karulta, kun seksin "pitäisi" olla tajunnan räjäyttävä kokemus, jota molemmat haluavat täsmälleen yhtä paljon ja samaan aikaan, mutta monista muistakin kivoista asioista joutuu sopimaan ja sovittamaan kalenteriin, niin miksi ei seksistäkin.
on ihan luonnollista, että nainen yksin hoitaa poikaset (muutamaa harvinaista poikkeusta lukuunottamatta) ja uros häipyy heti kun on saanut naisen tiineeksi. Samoin on aivan luonnonmukaista että mies yrittää astua useita eri naaraita.
Miksi hyväksyttävää luonnonmukaisuutta on se, mikä on naisten oikeuskäsityksen mukaista, mutta miehen luonnonmukaisuus on kertalaakista väärin?
Normaaliin luonnonmukaiseen rytmiin kuuluisi mm. imetyksen aikainen seksittömyys. Lajimukainen jälkeläisten välinen ikäero ihmisellä on 4-5 vuotta. On täysin normaalia jos pikkulapsiperheessä ei seksi kiinnosta.
Kenen mielestä muka ei kuulu?