Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miniä imettää olohuoneessa...

Vierailija
06.11.2010 |

Sanokaa mitä sanotte, mutta minua häiritsee kun miniä imettää olohuoneessa meillä ollessaan. Minun mielestä ei ole sopivaa käytöstä kun esim mieheni on läsnä. Mieheni selvästi kiusaantuu siitä kun miniä ottaa tissit esiin. Peittää ne sitten mutta aluksi näkyvät. En kehtaa sanoa että poistuisi muualle imettämään.

Kommentit (192)

Vierailija
41/192 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämässä on oikeasti vähän isompia murheita murehdittavina.

Jos joku imettää, antakaa imettää. Tykyttää pari suonta vähän vähemmän omassa otsassa vaikkette itse toimisikaan samoin.

Vierailija
42/192 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin monista olisi tullut kaikkivoipia lapsen saatuaan. Tässä maailmassa on aina saatu lapsia eikä se anna yhtään kenellekään oikeutta huonoon käytökseen, piittaamattomuuteen ja suoranaiseen röyhkeyteen.

Katsokaapa peiliin, te jokapaikan imettäjät, joiden mielestä talon omistajien on poistuttava omasta kodistaan jos teidän käytöksenne siellä häiritsee heitä. Oletteko todella niin ihmeellisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/192 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei minun ikinä tarvinnut tissejä esitellä kun imetin. Ei taatusti vilkkunut mitään. Se näyttää justiinsa samalta kuin vauvan sylissä pitäminen kun on sopivasti pukeutunut ja vaikka harso apuna jos tarvits.

Olis vähän oudolta tuntunut kyllä pyydellä jotain lupia siihen että saanko nyt tätä vauvaa pitää sylissäni tässä.

Vierailija
44/192 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon miten luonnollista vaan imettäminen, se ei kuulu julkiselle paikalle kaikkien mielestä ja silloin pitää ajatella muitakin.

Vierailija
45/192 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei minun ikinä tarvinnut tissejä esitellä kun imetin. Ei taatusti vilkkunut mitään. Se näyttää justiinsa samalta kuin vauvan sylissä pitäminen kun on sopivasti pukeutunut ja vaikka harso apuna jos tarvits.

Olis vähän oudolta tuntunut kyllä pyydellä jotain lupia siihen että saanko nyt tätä vauvaa pitää sylissäni tässä.

jos aijot rinnan esiin ottaa ja alkaa imettämään niin silloin olisi suotavaa kysyä käykö tämä.

Kaikki eivät ole siihen tottuneet

Vierailija
46/192 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä olkkarissa imettää. Hyviin käytöstapoihin kuuluu, että alkaa kysellä imetyspaikkaa ja siitä saa sitten tietää, voiko siinä sohvalla imettää vai ei. Rehellisesti sanottuna itse olen esimerkiksi mennyt vieraiden ollessa takkasyvennyksen eteen nojatuoliin imettämään. Näin ollen olen vieraiden selän takana "mukana seurassa", mutta hiukan sivussa.

Mauttomuuden huippu oli työkaverini, joka tuli työpaikalle esittelemään vauvaa ja kaivoi tissin esiin kahvipöydässä. Työpaikallamme on reilut puolet miehiä ja voin sanoa, että ilmeet oli aika kiusaantuneita. Olisihan hän voinut mennä vaikka jonkun naiskollegan huoneeseen juttelemaan siksi aikaa.

Vierailija
47/192 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei edes ole siitä tissin näkymisestä. Ei kukaan myöskään odota että pyytäisit lupaa imettää. Sen sijaan on kohteliasta kysyä, MISSÄ, siis MISSÄ voisin imettää vauvan. Ei: Voinko imettää vauvan. Ymmärrätkö eron?

mutta ei minun ikinä tarvinnut tissejä esitellä kun imetin. Ei taatusti vilkkunut mitään. Se näyttää justiinsa samalta kuin vauvan sylissä pitäminen kun on sopivasti pukeutunut ja vaikka harso apuna jos tarvits. Olis vähän oudolta tuntunut kyllä pyydellä jotain lupia siihen että saanko nyt tätä vauvaa pitää sylissäni tässä.

Vierailija
48/192 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aijot rinnan esiin ottaa ja alkaa imettämään niin silloin olisi suotavaa kysyä käykö tämä.

Vierailija
49/192 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkoi kuvaamaan. Miniä loukkaantui, mutta mies sanoi, että kotonaan saa kuvata vaikka miniän tissiä, jos sitä auliisti esitellään.

Sen jälkeen miniä oppi, että ei joka paikassa esittele rintavarustusta.

mä imetän missä haluan ja mua saa myös kuvata, ei siinä mun tissit näy yhtään enempää kuin muutenkaan.

Suoraan sanoen mulle ei ole IKINÄ tullut edes mieleen että jotain ihmistä voisi haitata imetys. Tää on ihan uutta mulle tai sitten jokus sekopää latelee täällä omia mielipiteitään moneenkertaan. Jos joku ihminen ei hyväksyisi imetystä niin en kyllä ikäpäivänä sellaista ihmistä haluaisi enää tavata. Se on täysin yhtä luonnollista kuin puhuminen kun sen tekee niin ettei tissi vilku, eikä se vilku jos ei halua. Mulla lapsi ainakin menee paidan sisään syömään, oikeasti kukaan ei edes tiedä imetänkö vai enkö. Siksi imetän myös ruokakaupassa kävellessä ja ihan missä vaan.

Vierailija
50/192 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit lukenut viestini olisit huomannut että ei ollut tarvetta ottaa rintoja esiin imettäessä.

sama asia kuin että joku masturboisi seurassa, mutta sen ei pitäisi haitata jos elin ei näy...

On asioita, jotka ovat vielä sosiaalisesti tabuja vanhemmalle ikäpolvelle ja osalle nuoremmistakin. On moukka, jos ei sitä tajua ja opi käyttäytymään sen mukaisesti.

Vierailija
51/192 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nimenomaan sitä rintaa vauvalle tarjotaan, joten kyllä se rinta sieltä myös esiin otetaan vai imetätkö kenties paidan läpi?

Jos olisit lukenut viestini olisit huomannut että ei ollut tarvetta ottaa rintoja esiin imettäessä.

Vierailija
52/192 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imettikö hän sinua appiukkonsa edessä?

ja alkoi kuvaamaan. Miniä loukkaantui, mutta mies sanoi, että kotonaan saa kuvata vaikka miniän tissiä, jos sitä auliisti esitellään. Sen jälkeen miniä oppi, että ei joka paikassa esittele rintavarustusta.

mä imetän missä haluan ja mua saa myös kuvata, ei siinä mun tissit näy yhtään enempää kuin muutenkaan. Suoraan sanoen mulle ei ole IKINÄ tullut edes mieleen että jotain ihmistä voisi haitata imetys. Tää on ihan uutta mulle tai sitten jokus sekopää latelee täällä omia mielipiteitään moneenkertaan. Jos joku ihminen ei hyväksyisi imetystä niin en kyllä ikäpäivänä sellaista ihmistä haluaisi enää tavata. Se on täysin yhtä luonnollista kuin puhuminen kun sen tekee niin ettei tissi vilku, eikä se vilku jos ei halua. Mulla lapsi ainakin menee paidan sisään syömään, oikeasti kukaan ei edes tiedä imetänkö vai enkö. Siksi imetän myös ruokakaupassa kävellessä ja ihan missä vaan.

Vierailija
53/192 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama asia kuin että joku masturboisi seurassa, mutta sen ei pitäisi haitata jos elin ei näy...

On asioita, jotka ovat vielä sosiaalisesti tabuja vanhemmalle ikäpolvelle ja osalle nuoremmistakin. On moukka, jos ei sitä tajua ja opi käyttäytymään sen mukaisesti.

En todellakaan aio niin lapsivihamielistä tapakulttuuria kannattaa.

Vierailija
54/192 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei edes ole siitä tissin näkymisestä. Ei kukaan myöskään odota että pyytäisit lupaa imettää. Sen sijaan on kohteliasta kysyä, MISSÄ, siis MISSÄ voisin imettää vauvan. Ei: Voinko imettää vauvan. Ymmärrätkö eron?

mutta ei minun ikinä tarvinnut tissejä esitellä kun imetin. Ei taatusti vilkkunut mitään. Se näyttää justiinsa samalta kuin vauvan sylissä pitäminen kun on sopivasti pukeutunut ja vaikka harso apuna jos tarvits. Olis vähän oudolta tuntunut kyllä pyydellä jotain lupia siihen että saanko nyt tätä vauvaa pitää sylissäni tässä.

mä luulen et ihmiset ois ihmeissään jos kysyisin että missä voin imettää. Miettisivät et onko mulla ihan kaikki kotona vai muuten vaan mielikuvituksen puutetta. Siinä imetetään missä ollaan. pitäiskö ravintolassa imettää vessassa? ei herranjumala, sun kaltaiset sais syödä ruokansa vessanpöntön päällä.

Vierailija
55/192 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettämisen voi tehdä täysin niin ettei rinta vilahda.

Lastenhoitohuoneissa (jotka ovat yleensä invavessoja) en imetä koskaan koska siellä on likaista ja haisee. Enkä itsekkään syö vessassa. Olen oikeasti sitä mieltä, että se joka häiriintyy siitä, että vauva syö niin poistukoon. Olkoonkin vaikka muslimi mies vanhempainillassa.

Toki on kohteliasta imettää niin, ettei rinta näy.

Vierailija
56/192 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinulla on tarve imettää lasta koko ajan? Minä olen synnyttänyt ja imettänyt viisi lasta, enkä heistä ketään ole joutunut ruokakaupassa imettämään. En tosin myöskään anopin ja apen silmien alla...

mä imetän missä haluan ja mua saa myös kuvata, ei siinä mun tissit näy yhtään enempää kuin muutenkaan. Suoraan sanoen mulle ei ole IKINÄ tullut edes mieleen että jotain ihmistä voisi haitata imetys. Tää on ihan uutta mulle tai sitten jokus sekopää latelee täällä omia mielipiteitään moneenkertaan. Jos joku ihminen ei hyväksyisi imetystä niin en kyllä ikäpäivänä sellaista ihmistä haluaisi enää tavata. Se on täysin yhtä luonnollista kuin puhuminen kun sen tekee niin ettei tissi vilku, eikä se vilku jos ei halua. Mulla lapsi ainakin menee paidan sisään syömään, oikeasti kukaan ei edes tiedä imetänkö vai enkö. Siksi imetän myös ruokakaupassa kävellessä ja ihan missä vaan.

Vierailija
57/192 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon on menty kylään.

mä luulen et ihmiset ois ihmeissään jos kysyisin että missä voin imettää. Miettisivät et onko mulla ihan kaikki kotona vai muuten vaan mielikuvituksen puutetta. Siinä imetetään missä ollaan. pitäiskö ravintolassa imettää vessassa? ei herranjumala, sun kaltaiset sais syödä ruokansa vessanpöntön päällä.

Vierailija
58/192 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinulla on tarve imettää lasta koko ajan? Minä olen synnyttänyt ja imettänyt viisi lasta, enkä heistä ketään ole joutunut ruokakaupassa imettämään. En tosin myöskään anopin ja apen silmien alla...

me ollaan välillä esim. koko päivä jossain huonekaluostoksilla tms. joissa kyllä imetän. Myös ruokakaupassa lapselle tulee usein nälkä ja imetän silloin. En todellakaan ehdi ja jaksa etsiä jotain paikkaa sitä varten. Olisi typerää.

Itse olen imettänyt 4 v yhteensä.

Vierailija
59/192 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lasta voi imettää kotona ennen jonnekin lähtemistä? Ettei heti tarvitse kaivella rintoja esiin kun astelee pihalle

Vierailija
60/192 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muutoin mulla on lukuisia hyviä vinkkejä siihen miten imetetään ilman että ulkopuolisille vilkkuu milliäkään ihoa. Imetyspaidat, liinat, kerrospukeutuminen niin että kaikki peittyy, vauvan voi sujauttaa vaikka paitiksen tai villatakin suojaan, kääntyminen vähän toiseen suuntaan jne.

Jos tämä tällainen rinnan esittely jossa mitään ei näy häiritsee kaikkia niin kovin niin sitten esittelen kyllä ihan koko ajan imettämättäkin samalla lailla rintojani koska nehän ovat siellä olemassa vaatteideni alla. He varmaan häiriintyisivät kauheasti siitäkin että istun tässä nyt esittelemässä tissejäni ja alapäätäni. Mitään ei kyllä näy mutta vaatteideni alla olen alasti.

Mutta nimenomaan sitä rintaa vauvalle tarjotaan, joten kyllä se rinta sieltä myös esiin otetaan vai imetätkö kenties paidan läpi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän