Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilusti ylipainoisilla on kyllä joku häiriö.

Vierailija
05.11.2010 |

Mä en voi käsittää että lähes jotkut päästävät itsensä lihoamaan 100 kiloiseksi tai yli sen. Joku häiriö heillä on pakko olla. Aineenvaihdunta ym. perustelut ovat naurettavia selityksiä. KUKAAN niin iso ei voi rakastaa peilikuvaansa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuriakin annoksia kortisonia ja sen vuoksi olen paisunut kuin taikina viimeisen 8 vuoden ajan. Liikuntaa ei voi harrastaa, kun ei kunnolla liikkeelle pääse ja se on tosi asia että kortisoni aiheuttaa hyvän ruokahalun ja vaikuttaa myös sokeriaineenvaihduntaan. Antaisin mitä vaan jos voisin olla ilman jatkuvaa kortisonin syöntiä mutta kun en voi. Vielä 8 vuotta sitten ennen sairastumistani olin 60kg ja nyt painoa on huimat 90kg.

Arvatkaa vaan vituttaako välillä tollaset ap:n kaltaiset ruikuttajat? Ei lihominen aina ole oma vika!!!

Vierailija
42/48 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöminen ja ruoka on niistä se joka vain näkyy katukuvassa eniten.

Niin alkoholismin, tupakoinnin kuin syömisenkin voi itsekurilla ja tahdonvoimalla hillitä.

Apua siihen saatetaan tarvita myös.

Ainoa ero on se, etteivät ruuan ahmijat aiheuta ympärillä oleville ihmisille niin paljon haittaa kuin viinan ja röökin vetäjät.

Itse poltan tupakkaa ja olen kaksi kertaa jo päässyt irti kolmeksi vuodeksi kerrallaan, kuitenkin sorrun uudestaan ja uudestaan ja itseinho on suuri. Taistelen joka päivä asian kanssa. Välillä olen ilman, välilä repsun.

Ikinä en tule olemaan henkisesti irti tupakasta.

Ruokaan minulla on sellainen suhde, että syön elääkseni.

Siksi kyllä jollain tasolla ymmärrän ruokaa rakastavia lihavia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin ihmisille ruoka voi olla niitä elämän ainoita iloja. Mielestäni tässä maailmassa on suurempiakin ongelmia kuin liikalihavuus. Eihän ihminen siinä vahingoita muita kuin itseään. Eiköhän joku alkoholismi ole pahempi asia yms.

Tätini sairastui psyykkisesti joitakin vuosia sitten ja joutui lääkkeille, tämän jälkeen turposi kuin taikina. Psyykelääkkeet nimittäin nostavat ruokahalua. Oletko koskaan nähnyt kuinka psyk.potilas voi ahmia ruokaa sellasella vauhdilla että meinaa tukehtua? Itse olen.

Älä nyt tyhmänä pidä. Tai pidä jos tykkäät. Johan jo aikaisemmin kirjoitin että sairaudet voi nostattaa painoa, mutta ei läheskään aina. Ihminen on vaan niin taitava hakemaan syyn ihan jostain muualta kuin ommista elintavoista. Varmaan turhaan käydään siis julkista keskusteluakin aiheesta. Samantien nousee kamala vastarinta ja selitysten ryöppy.

Jos tämä aihe tuntuu niin merkityksettömältä (kun on suurempiakin ongelmia :) niin jatkakaa määssäilyä. Ainahan voi etsiä niitä isompia aiheita johon tulisi tarttua.

Jätän tämän aiheen kun se tuntuu niin sattuvan teihin. Mennäähän syömään, naiset! :) ap

Vierailija
44/48 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuriakin annoksia kortisonia ja sen vuoksi olen paisunut kuin taikina viimeisen 8 vuoden ajan. Liikuntaa ei voi harrastaa, kun ei kunnolla liikkeelle pääse ja se on tosi asia että kortisoni aiheuttaa hyvän ruokahalun ja vaikuttaa myös sokeriaineenvaihduntaan. Antaisin mitä vaan jos voisin olla ilman jatkuvaa kortisonin syöntiä mutta kun en voi. Vielä 8 vuotta sitten ennen sairastumistani olin 60kg ja nyt painoa on huimat 90kg.

Arvatkaa vaan vituttaako välillä tollaset ap:n kaltaiset ruikuttajat? Ei lihominen aina ole oma vika!!!

Saa vituttaa. Lueppa tekstit uudestaan. Ylipaino sairauden seurauksena on vain murto-osa. Suurin syy on elintavoissa. ap

Vierailija
45/48 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka monilla sairauskin sitä aiheuttaa, tai lisää, mutta suurimmalla osalla siis elintavoissaan vikaa.

Vierailija
46/48 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni hiekkalaatikko et jaksaa huolehtia toisten ihmisten painosta. Eikö kannattaisi huolehtia ihan omista asioista?

Vierailija
47/48 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä aihe tuntuu niin merkityksettömältä (kun on suurempiakin ongelmia :) niin jatkakaa määssäilyä. Ainahan voi etsiä niitä isompia aiheita johon tulisi tarttua.

Jätän tämän aiheen kun se tuntuu niin sattuvan teihin. Mennäähän syömään, naiset! :) ap

Halusitpahan vain ärsyttää lihavia (taas kerran). Ja taas kerran tuhlasin aikaani lukemalla tän ketjun ja vieläpä vastaamallakin. Ap heilutteli vain sormiaan, ilman mitään oikeaa sanottavaa. Kiitos ja hei!

Vierailija
48/48 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusitpahan vain ärsyttää lihavia (taas kerran). Ja taas kerran tuhlasin aikaani lukemalla tän ketjun ja vieläpä vastaamallakin. Ap heilutteli vain sormiaan, ilman mitään oikeaa sanottavaa. Kiitos ja hei!

Ilmeisesti sitä että mukavaa kun nykyään on niin paljon lihavia ihmisiä. Kiva että ruoka maistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi