Naiset, oletteko hyvännäköisiä ilman meikkiä?
Siis saunanraikkaana ja hiukset märkinä. Itse näytän tosi kummalliselta (vaikka en meikkaakaan paljoa, meikkivoide, kulmaväri, ripsari ja poskipuna). En melkein ikinä mene ihmisten ilmoille ilman meikkiä, sen vertaa itsetuntoa ei ole. Tunnen itseni niin epäviehättäväksi ja paljaaksi...
Kommentit (17)
Iho on hyvä ja kasvojen luusto jopa kaunis, mutta kaikki väri kasvoista lähtenyt iän myötä eli en ole.
Olen. Musta tosin ei saa meikilläkään mitään megabeibeä vaan olen ihan tavallisen nätti, meikillä tai ilman.
N42
Joo olen ja jostain syystä erityisesti suihkussa/uimassa hiukset märkinä. Moniahan se ei kauheasti imartele. Mulla aika kivat mittasuhteet kasvoissa ja kivanmallinen otsa ja korkeat kulmat ja poskipäät. Mut ehkä tuo liittyy juuri kulmiini, ne on aika paljon "lempeämmät" kuin useimmilla, ei ole sellaista voimakasta kulmaluuta. Mut muutenkin ihan ok. En juuri meikkaa, arkena ripsaria, ehkä vähäj kulmakynää ja enemmän edustaessa eyeliner. Hiukset hyvin koitan aina laittaa. Kyl mä uskon että olen aivan miellyttävän näköinen useimpien mielestä vaikka en mikään miss universum
Sattuipas hyvin aihe, juuri otin itsestäni kuvaa ilman meikkiä. Eräs mies sanoi juuri että näytän Cate Blanchetilta ja nyt kun katsoin niin niimpäs näytänkin ja yllättävän kivalta ihan ilman meikkiä.
- Kolmekymppinen
Olen saanut suurimman osan ulkonäköäni koskevista kehuista meikittä, joten sanoisin että kyllä. En ole aikoihin edes meikannut, koska en koe siihen tarvetta.
Hiukset märkinä en näytä niin hyvältä kuin hiukset kuivina, sillä tukkani näyttää ihan mustalta, eikä se mielestäni ole minulle optimaalisin väri. Mutta ihan hyvältä silloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Sattuipas hyvin aihe, juuri otin itsestäni kuvaa ilman meikkiä. Eräs mies sanoi juuri että näytän Cate Blanchetilta ja nyt kun katsoin niin niimpäs näytänkin ja yllättävän kivalta ihan ilman meikkiä.
- Kolmekymppinen
Raskaat luomet. Näytätkö viisikymppiseltä?
En, en voisi lähteä kaupungille ilman meikkiä.
Nuorempana olin jotenkin raikas ihan naturellina, mutta sanotaan että näin viiskymppisenä en ole enää raikas. Ehkä neutraali/huomaamaton on paras ilmaisu. Minulle ei oikein käy meikkikään.
Mitä väliä sillä oikeastaan on? Kun parikymppisenä ja kuluneet vuosikymmenet sen jälkeen olen kelvannut ilman meikkiä, kelpaan varmaan vieläkin.
Kyllä, jos meikkaa niin mieheni ei edes halua nähdä minua.
Kaipa olen, kun en ole vuosiin enää vaivautunut meikkaamaan ja silti miehet yrittävät iskeä jopa päiväsaikaan. Yläasteella tuli aikoinaan meikattua joka ikinen päivä kouluun.
Kulmakarvani ovat niin vaaleat että ilman meikkiä kasvoissa ei oikein ole muotoa. Tarvitsen vähintään kulmakarvoihin väriä, niin että kauempaakin katsova hahmottaa suunnilleen mistä suunnasta silmiä voi etsiä.
Olen kyllä tyytyväinen ulkonäkööni ilman meikkiä, mutta miten se meikkaamattomuus pakottaa olemaan hiukset märkinä ja saunomaan?
Ennen aknea olin.