Mikseivät äidit tajua laittaa isoja poikiaan miesten puolelle uimahallissa?
Taas oli eilen yksi melkein minun mittaiseni (enkä itse ole mitenkään lyhyt) pojankoltiainen naisten pesuhuoneessa uimahallissa.
Kommentit (240)
alle kouluikäisestä... minä puhuin pojastani jota en vie enää KOULUIKÄISENÄ naisten puolelle.
On ihan eri asia onko lapsi 5 vai 7. Jopa siinä on hurja ero miten lapset kasvavat sinä koulua edeltävänä kesänä, tulee enemmän taitoja ja rohkeutta. Eli mene sinä ALLE koulikäisen tueksi samalle puolelle ja toimit tietysti uimahallissa anntettujen ohjeiden mukaan.
Mutta minä puhuin koulikäisestä. Kannattaa opetella päästämään irti lapsesta jossain vaiheessa ja antaa pieniä thetäviä joista voi olla ylpeä kun siitä selvinnyt. Tulee vain mieleen että kumpikohan teillä sitä toista enemmän tarvitsee sinne samalle puolelle, lapsi vai sinä? Voisiko kuitenkin olla niin että haluat itse olla siinä tukena ja valvoa lasta vaikka lapsi pärjäisi jo ilmankin tätä?
Ja en ymmärrä sitäkään että edes uimataidotonta lasta ei voi laittaa itse toiselle puolelle... kyllä minä ainakin pesisin NIIN nopeasti ja pukisin että olisi täysin varmaa että olen ennen lasta siellä uimahallin puolella jos olisi epäilys että menee altaaseen kiellosta huolimatta. Ja on se kumma ettei 7v ymmärrä puhetta jos jotian on sovittu!!
Mutta tosiaan en jäisi sinne omalle puolelle saunomaan tms. vaan ripeästi vaatteet pois ja suihkun kautta odottelemaan lasta toiselle puolelle.
14
Minkäs ikäinen sinun poikasi on?
Työnnä pari huutomerkkia lisäksi perseeseesi, niin ymmärrät paremmin
Jätä muut omaan arvoosi. Meitä ei huutomerkkisi määrät liikuta.
Minkäs ikäinen sinun poikasi on?
Jos uimahalli asettaa ikärajaksi 7 vuotta että saa mennä vastakkaisen sukupuolen puolelle niin silloin
jos naisten puolella tyttöjä tai naisia häiritsee yli 7-vuotiat pojat niin näiden poikien on sieltä poistuttava
samoin jos miesten puolella miespuolisia häiritsee yli-ikäiset tytöt niin näiden tyttöjen on poistuttava
Se määrää, joka on OIKEALLA puolella!
No mun poika ei häiritse ketään, koska ollaan siellä diskreetisti
Minkä ikäinen poikasi on?
Sitten jätetään uimatta Monikin joutuu suunnitelmiaan muuttamaan kun ei asiat mene aina niin kuin haluaisi.
Jos siis avustaja on ylivoimainen juttu hankkia niin sitten ei mennä uimaan. Avustajan ei tarvitse olla mikään virallinen avustaja. Voi vaikka kysyä (isommalta) naapurin pojalta lähtisikö mukaan uimaan ja auttamaan kaapin ym. kanssa.
Saa estellä voimakeinoin. Mitkään vanhempien käskyt tai kehotukset eivät saa minua muuttamaan tilannetta. Saatte ihmetellä ja kauhistella aivan vapaasti. Menemättä emme jätä. Me menemme. Yrittäkääpä estää.
joillekin ois parasta laittaa oma uimahalli. Sellanen missä on vain yksi iso pukuhuone. Kaikki äijät, naiset, pojat, tytöt, mummut, vaarit, kissat ja koirat samassa.
Sit olis erikseen oma uimahalli meille normaaleille.
Ette varmaan koulussakaan noudata koulun työaikoja? Sinun lapsesi saa tulla silloin kouluun kun haluaa?
Sitten jätetään uimatta Monikin joutuu suunnitelmiaan muuttamaan kun ei asiat mene aina niin kuin haluaisi.
Jos siis avustaja on ylivoimainen juttu hankkia niin sitten ei mennä uimaan. Avustajan ei tarvitse olla mikään virallinen avustaja. Voi vaikka kysyä (isommalta) naapurin pojalta lähtisikö mukaan uimaan ja auttamaan kaapin ym. kanssa.
Saa estellä voimakeinoin. Mitkään vanhempien käskyt tai kehotukset eivät saa minua muuttamaan tilannetta. Saatte ihmetellä ja kauhistella aivan vapaasti. Menemättä emme jätä. Me menemme. Yrittäkääpä estää.
ei kukaan voi aikuisena olla tuollainen..
Tämä on ilmiselvä WT-mamma :)
Työnnä pari huutomerkkia lisäksi perseeseesi, niin ymmärrät paremmin
Jätä muut omaan arvoosi. Meitä ei huutomerkkisi määrät liikuta.
Hän vain kritisoi vastapuolen huutomerkkien käyttöä, joita oli jopa minunkin makuun aivan liikaa.
Uimahalleissa maalaisjärjen käyttö olisi suotavaa. Yleinen sääntö on ihan ok, mutta siitä voidaan joustaa tarvittaessa. Muut saavat haukkoa henkeään ja kuiskuilla taustalla ihan vapaasti. Mikäli konkreettista kieltoa eli vahtimestaria tai ulosheittäjää ei tule niin oletan että seitsen vuotias poika on tervetullut naisten pukuhuoneeseen.
Ja tosiaankaan meidän 7-vuotias ei puhu mitään törkeyksiä, eivätkä myöskään kaverinsa. Onneksi käyvät vähän parempaa koulua, joissa ei ole WT-porukkaa. In fact, oma 7-vuotiaani ei edes tiedä mistä vauvat saavat alkunsa, ja pidän sitä ihan hyvänä asiana ettei tiedäkään.Nämä äidit ovat poikiensa kanssa koko ajan, jopa koulussa!! Ilmankos eivät osaa tehdä mitään ilman mammaa.
Oikeesti, eipä näytä hyvältä tekstisi... enkä nyt edes tarkoita tuota wt-kommenttia, sen jätän suosiolla omaan arvoonsa.
Aika oudolta taas kuulostaa se, ettei vanhempi tietäisi ekaluokkalaisensa tietotasoa esim. lisääntymisasioissa. Ainakin oma 7-vuotiaani puhuu minulla kaikesta mahdollisesta mikä häntä askarruttaa ja on oikeasti ihan pikkupoika vielä. Samoin samanikäiset kaverinsa. Ja tuo wt-kommentti on kyllä täysin asiallinen, koska pitää olla aika vastuuton vanhempi jos 7-vuotias poika on niin yliseksuaalistettu että todellakin kyylää alastomia naisia uimahallissa muka seksuaalisesti kiinnostuneena. Jaiks mitä pervoja tältäkin palstalta löytyy.
Mikä oikeus sinulla on toimia sääntöjen vastaisesti? Ette varmaan koulussakaan noudata koulun työaikoja? Sinun lapsesi saa tulla silloin kouluun kun haluaa?
Emme varmaankaan hui. Olemme merirosvoperhe ja uhka teille. Tottelemme hädän lakia. Kun hätä on niin silloin ei pissata pöksyyn, kuten valtaosa näyttäisi tekevän. Pissaavat pöksyynsä ja työntävät päänsä pensaaseen. On järkeviä sääntöjä ja sääntöjä joissa ei ole järkeä. Sitten on sääntöjä joita voi muuttaa tarvittaessa, jos on hätä.
Se ei tarkoita että hän olisi seksuaalisesti kiinnostunut heistä. Mutta sitten kovaan ääneen kailotetaan että tytöillä oli pimppikarvoja yms.
Ja tosiaankaan meidän 7-vuotias ei puhu mitään törkeyksiä, eivätkä myöskään kaverinsa. Onneksi käyvät vähän parempaa koulua, joissa ei ole WT-porukkaa. In fact, oma 7-vuotiaani ei edes tiedä mistä vauvat saavat alkunsa, ja pidän sitä ihan hyvänä asiana ettei tiedäkään.Nämä äidit ovat poikiensa kanssa koko ajan, jopa koulussa!! Ilmankos eivät osaa tehdä mitään ilman mammaa.
Oikeesti, eipä näytä hyvältä tekstisi... enkä nyt edes tarkoita tuota wt-kommenttia, sen jätän suosiolla omaan arvoonsa.Aika oudolta taas kuulostaa se, ettei vanhempi tietäisi ekaluokkalaisensa tietotasoa esim. lisääntymisasioissa. Ainakin oma 7-vuotiaani puhuu minulla kaikesta mahdollisesta mikä häntä askarruttaa ja on oikeasti ihan pikkupoika vielä. Samoin samanikäiset kaverinsa. Ja tuo wt-kommentti on kyllä täysin asiallinen, koska pitää olla aika vastuuton vanhempi jos 7-vuotias poika on niin yliseksuaalistettu että todellakin kyylää alastomia naisia uimahallissa muka seksuaalisesti kiinnostuneena. Jaiks mitä pervoja tältäkin palstalta löytyy.
alastomat tytöt ja naiset, mutta siinä ei sitten ilmeisesti ole mitään häiritsevää?
Argumentoinnin kukkasia oikein pursuaa tämäkin keskustelu.
Oikeesti, eipä näytä hyvältä tekstisi... enkä nyt edes tarkoita tuota wt-kommenttia, sen jätän suosiolla omaan arvoonsa.Aika oudolta taas kuulostaa se, ettei vanhempi tietäisi ekaluokkalaisensa tietotasoa esim. lisääntymisasioissa. Ainakin oma 7-vuotiaani puhuu minulla kaikesta mahdollisesta mikä häntä askarruttaa ja on oikeasti ihan pikkupoika vielä. Samoin samanikäiset kaverinsa. Ja tuo wt-kommentti on kyllä täysin asiallinen, koska pitää olla aika vastuuton vanhempi jos 7-vuotias poika on niin yliseksuaalistettu että todellakin kyylää alastomia naisia uimahallissa muka seksuaalisesti kiinnostuneena. Jaiks mitä pervoja tältäkin palstalta löytyy.
kyse ole mistään 7-vuotiaan pojan kyyläämisestä.
Kyse on siitä, että siellä naisten puolella on TYTTÖJÄ (jotka ovat siis aivan oikealla puolella) ja näitä tyttöjä häiritsee pojat! Siis mahdollisesti luokkakaveri istuisi saunassa yhtäaikaa. Mikä tässä asiassa on niin vaikeaa tajuta?? Tuossa iässä alkaa tulla normaali häveliäisyys, tytöillä aiemmin kuin pojilla, ei kyse ole mistään seksuaalisuudesta.
Monta kertaa on myös mainittu, ettei pojat häiritse naisia siellä.
Ettekö oikeasti ymmärrä, vai ettekö halua ymmärtää vai mistä ihmeestä on kyse?
Menkää sinne uimahalliin koko perheen kesken. Meillä tyttö tulee mun kans ja poika menee isin kans. Aina. Ja poika on juuri täyttänyt viisi ja tyttö kolme. Mennään aina töiden jälkeen uimaan ku lapset on päivällä tarhassa. Eikö teidän 7 v. käy koulua ku ette voi loko perheen kesken mennä? Vai onko mies iltatöissä aina? Missä vika?
alastomat tytöt ja naiset, mutta siinä ei sitten ilmeisesti ole mitään häiritsevää?
Argumentoinnin kukkasia oikein pursuaa tämäkin keskustelu.
Itselläni on molempia.
Alle kouluikänen tyttöni voi mennä isin mukana miesten puolelle.
53