Mä sitten inhoan joulukortteja joissa on valokuva tonttulakkisesta
räkänokasta. Vaikka ne teidän kakarat on teidän omasta mielestä niin helkutin söpöjä tonttulakissa niin älkää kuvitelko että ne on sitä myös kaikkien muiden mielestä. Pliis, älkää lähettäkö mulle niistä pennuistanne kuvaa, en halua. Mieluummin lähettäkää vaikka se invalidiliiton ilmaisjoulukortti.
Kommentit (79)
Lähetän ihan kaikille tutuille kyllä sen meidän "räkänökkien tonttulakkikuvan", sama se mitä siitä ajattelevat!!
Ketään muutä ei varmaan kiinnosta ne pikkutontut... Oikeesti!
ne ovat korteista parhaimpia. Mutta minä en olekaan tunnevammainen reppana, joka kokee vihantunteita ihmisten lähettämistä joulukorteista. Kannattaisi ihan tosissaan hakeutua hoitoon. Jotain on pääkopassa vialla.
noita enää kukaan lähettele??? Itse en ole vuosikausiin nähnyt tuollaisia kortteja.
tunnevammaiselle raukalle kovinkan monta korttia lähetetään. Ehkä saat tsägällä jonkun firman joukkopostikortin.
sitten valitettavasti myös noita ei niin ihania räkänokkakortteja.
Viime jouluna tuli 74 korttia :)
ap
Kortit on nykyisin sähköisiä.
Jokavuotinen jouluperinne tämä provo.
Ne on just parhaita. Huvittavia ja hellyttäviä pikkuisia, miten kukaan ihminen voi skitsahtaa lapsijoulukorteista?????
Ketään muutä ei varmaan kiinnosta ne pikkutontut... Oikeesti!
jaksaa ahdistua noin kovasti joulukorteista?
Mutta ainahan te voitte etukäteen pistää potentiaalisille joulukortin lähettelijöille toivelistan sellaisista korteista joita haluatte.
1 tiimarin kortti
2 vähän laadukkaampaa tontun kuvalla
1 kynttiläkortti
1 itse askarreltu kortti joulukuusen kuvalla
jne..
tunnevammaiselle raukalle kovinkan monta korttia lähetetään. Ehkä saat tsägällä jonkun firman joukkopostikortin.
ap
Kortit on nykyisin sähköisiä.
ap
Mua ei kyllä haittaa tällaiset lapsista otetut kortit, eikä sellaisetkaan missä on perheen kesyrotta tai kissa tonttulakki päässä, sellaisiakin on tullut ja ne on kivoja. Kaikki kortit on tervetulleita :)
Mieluummin mä vastaanotan tollaisia, mitkä on teetetty valokuvista kuin ihan hengettömiä ilmaiskortteja.
mieltä, mauttomuuden huippu. Onhan se varmaan ihan kiva itselle muistoksi ja mummoille. Mutta uskoisivatpa äidit, ettei ne toisten lapset ole kenenkään muun silmissä niin suloisia kuin omissa. (Itsekin äiti)
vielä koululaisistakin sellaiset tonttulakkikuvat. Ihan vaan siksi että saa joka vuosi parkua tätä samaa.
ps laitan lampaantaljankin kuvaan
yritetään kaivaa naftaliinista?
Ei jaksa, ei jaksa.
niissä marketin 10kpl 2 eurolla korteissa. roskiin menevät meillä. mitä niitä vuodesta toiseen samalaisia kortteja säilyttämään.
minusta ainakin on paljon kivempia nuo lapsikortit. ihan pimeetä ja tunnevammasta porukkaa jos jotaki tollanen ärsyttää. meillä ne pääsee jääkaapin oveen. ja eikai kukaan täysjärkinen nyt jollekki työkaverilleen tms. ei niin läheiselle lähetä räkänokan kuvaa. parhaimmille ystäville.
ja mä en ite harrasta noita kortteja ollenkaan. kaks lastaki löytyy mutta en saa aikaseksi edes kaupasta ostettua saati sitte alkaa filmaan omia.
Tässä näkee taas nämä minäminä-ihmiset. MINULLE ei saa lähettää tällaisia kortteja, MINUA ei saa kutsua juhliin, jos lapseni eivät pääse, MINÄ en huoli kyläilijöiltä mitään tuliaisia, koska haluan itse päättää, mitä kotiini tulee jne.
Ihmisten käsittämätöntä itsekeskeisyyttä, jossa antavan osapuolen tarkoitus on ilahduttaa mutta saaja jotenkin kummasti vääntää sen loukkaukseksi, koska antaja ei ole tehnyt hommaa hänen ehdoillaan. Minkähänlaisia itsekeskeisiä lapsia tällaiset ihmiset kasvattaa? Pysyttehän lapsettomina, jooko?????
mulla on nyt 4kk syötävän suloseksi kehuttu poju. Ajattelin tehdä lähimmille joulukortit, joissa pojan kuva on jossain muodossa. Siis ihan jollain uudella hauskalla tavalla jossain kohtaa, ei HALLITSE sitä korttia. Enkä tosiaan ota tonttulakkikuvaa, vaan jonkin ihan erilaisen jutun, ideoita piisaa, harrastan valokuvausta. itse siis askartelen nuo kortit. en tosiaan kehtais lähettää mitään ifolorin valmiiksi painettuja tylsyyksiä jossa lapseni töllöttää lakki päässään! tai siis kehtaisin, mut ei siitä olisi iloa.
ja edellä mainitsemiani kortteja lähetän isovanhemmille ja kummeille, koko sukuni ei tule näistä "kärsimään":D
valaise vähän noita sun ideoita... Oon yrittänyt keksiä millasen vois tehdä itse, sillai että lapsi ois jotenkin kuvassa, mut en keksi... Anna jotain ideoita, etten päädy ifoloriin!!
mutta kieltämättä hieman herättää hilpeyttä, kun yksi sukulainen laittaa joka vuosi tollasen tonttulakkikuvan katraastaan ja tämä esikoinen on jo 22vee!!!!! Viimeiset 7 vuotta tuo poika on loistanut joulukorttikuvissa aknenaamaisena k****ä otsassa asenteisena, revi siitä sitten joulumieli :(
mutta kieltämättä hieman herättää hilpeyttä, kun yksi sukulainen laittaa joka vuosi tollasen tonttulakkikuvan katraastaan ja tämä esikoinen on jo 22vee!!!!! Viimeiset 7 vuotta tuo poika on loistanut joulukorttikuvissa aknenaamaisena k****ä otsassa asenteisena, revi siitä sitten joulumieli :(
Voin kuvitella. =)
Meille on tervetulleita kaikki kortit. Itse tehdyt ja -kuvatut ovat kiinnostavimpia, mutta saa tulla Tiimari-korttejakin. Kaikki laitetaan esille jollakin tapaa.
Itse tykkään askarrella jouluntoivotukset ilman tonttulapsia, mutta varmaan niitäkin joku pitää säälittävinä.
ap