ETSIN fiksuja, sanavalmiita rokotusKRITTISIÄ äitejä
Hgin seudulta.
Meille on rokotuskeskustelu perhekahvilassa. Paikalle on saapumassa rokotustutkija, 3 lapsen isä kertomaan viisaita äideille näin influenssarokotusten alkaessa.
Olisitko valmis tulemaan paikalle ja virittämään fiksua keskustelua aiheen tiimoilta?
Kommentit (797)
"Pyörätuoli on pyörillä kulkeva liikkumisen apuväline, jossa istutaan. Kielitoimisto ei suosittele puhekielisen ilmauksen ”rullatuoli” käyttämistä pyörätuolia tarkoitettaessa."
Kun täällä tota wikipediaa suositaan niin tässä laina sieltä...
farmaseutti
laittoi lääkepurkin kylkeen edellisen kerran ohjeistuksen. Että kyllä niitä floppeja tulee ihan ammattilaisillekin, ihmiähän me ollaan.
Itse tiedän tapauksen, jossa vanhahko mies sai reseptilääkkeen ottamiseen eri ohjeet lääkäriltä, kun mitä farmaseutilta (joka varoitti yhdistämästä ko. lääkettä yhden toisen lääkkeen kanssa - lääkärin määräyksestä huolimatta). Mies kuunteli lääkäriä ja päätyi ensiapuun, kun elintoiminnot romahtivat äkillisesti.
Yksi sukulaisnainen (nyt 82 vuotias) söi 15 vuotta elämästään lääkettä sairauteen, jota hänellä ei ollut. (Kyseessä sydänlääke).
Kyllä näitä sattuu - näistä ei vaan ole lupa puhua, kun halutaan ylläpitää lääketieteen (ja sen toimijoiden) ylivoipaisuuden harhaa.
työn täydellinen vastakohta - se on täydellisen vastuutonta, ja AP:n ajatuksenjuoksusta kertovat kaiken hänen kykynsä uskoa kritiikittömästi noihin lähteisiinsä ja olematon yhdys sana valmiutensa.
Enough said.
Kiitos sinullee 111, olet ollut erittäin asiallinen! ap
Mieltä lämmittää kovasti tietää, että sinunlaisiasi aktiivisia ja rohkeita toimijoita on olemassa. Olet ihan oikealla asialla; hienoa, kun tästä tärkeästä asiasta nyt puhutaan.
t. 111
Itse otin myös median pelottelemana pandemrixin viikkoa ennen synnytystä. Käteni oli valtavan kipeä 4 päivää, ilmeinen reaktio johonkin ainesosaan. Nyt tuo tiomersaali on siis pakkautunut aivojeni rasva-aineeseen ja tuhonnut hermosolujani. Katsoin youtubesta videon, jossa tiomersaalia ruiskutettiin eläimen hermosoluihin ja ne vain vetäytyivät kasaan ja hävisivät.
Tätä myrkkyä ei lapsiini tulla laittamaan!
Kuolleisuus hyvässä tehohoidossa 10-20 per 100. Mun mies on rokotettu dtp-rokotteella tätä vastaan joskus 60-luvulla (ties millaisella ja miten testatulla rokotteella) ja niitä kamalia terveyshaittoja edelleen odotellaan. Että onko se rokottamattomuus oikeasti sen arvoista? Suomessa syntyy vuosittain noin 60 000 lasta ja jos näistä puoletkin sairastuisi, se tietäsi 3000 kuollutta vauvaa.
työn täydellinen vastakohta - se on täydellisen vastuutonta, ja AP:n ajatuksenjuoksusta kertovat kaiken hänen kykynsä uskoa kritiikittömästi noihin lähteisiinsä ja olematon yhdys sana valmiutensa.
Enough said.
Ehkäpä kaikki saamani rokotteet ovat vieneet kykyni muodostaa yhdyssanoja mallikkaasti..
ap
ja lisätietoa annan Twitterin kautta.
ap
Kuolleisuus hyvässä tehohoidossa 10-20 per 100. Mun mies on rokotettu dtp-rokotteella tätä vastaan joskus 60-luvulla (ties millaisella ja miten testatulla rokotteella) ja niitä kamalia terveyshaittoja edelleen odotellaan. Että onko se rokottamattomuus oikeasti sen arvoista? Suomessa syntyy vuosittain noin 60 000 lasta ja jos näistä puoletkin sairastuisi, se tietäsi 3000 kuollutta vauvaa.
tarkemmin jäykkäkouristusta tajusin ettei se tartu ihmisestä toiseen. Joskus olen varmaan tämänkin biologian tunnilla oppinut. Mutta vastaava esim. hinkuyskä joka on historiassa ollut varsinainen lastentappaja, alle puolivuotiailla kuolee yksi sadasta ja alle vuodenikäisillä yksi kahdestasadasta. Ja tarttuu pisaratartuntana. Ja on kauhea tauti.
Kyllä on kansalaisten keskuudessa aivopesu tehnyt tehtävänsä rokotusten suhteen, kun ei niiden turvallisuutta saa kyseenalaistaa edes silloin, kun niistä on selvästi koitunut haittaa lapsille.
Mikä rokotus on todistetusti aiheuttanut lapsille haittaa? Sitä faktaa nyt kehiin, ei ainaista salaliittoteoriaa tai THL:n parjaamista vaan ihan faktaa. Pelkkä mutu tai tuttavan tuttavan kummin kaiman mahdollinen/ehkä rokotukseen kuolema joskus kaksikymmentä vuotta sitten ei riitä.
Tutkimustiedon problematiikasta sinulle ja monelle muulle (taitaa löytyä edelliseltä sivulta?). Silti penäät niitä tutkimustietoja aiheesta, joita ei ole - koska absoluuttista totuutta kukaan ei tällä hetkellä asiasta tiedä. Ymmärrätkö sinä sitä? Kun luotat noin sokeasti ns. tutkimustietoon tilanteessa kun tilanteessa, niin olet toki kai myös perehtynyt tutkimustiedon saannin lainalaisuuksiin? Kehittymiseen ajan saatossa? Siinä tapauksessa (jos olisit perehtynyt) ymmärtäisit itsekin, ettei se ole mikään aukoton, autuaaksi tekevä totuus - vaan paremminkin elävä prosessi, jonka suuntaa me emme tänä päivänä vielä varmuudella tiedä.
t. 111
rokotukset ovat selkeästi aiheuttaneet lapsille haittaa? Miksi sinä saat heittää mututietoa, mutta muilta se on kielletty? Missä muuten on se suuri joukko lapsia, jotka ovat kuolleet tai vammautuneet rokotuksista? Kun väittää jotain niin kyllä siihen nyt jotain konkreettistakin voi perusteeksi esittää, ei vaan sanahelinää siitä kuinka tutkimukset nyt vaan ei ole luotettavia eikä kukaan tiedä totuutta.
Tällä hetkellä rokotteista tehdyt tukimukset osoittavat, ettei niistä ole tullut mitään isoja joukkoja koskettavia suuria haittoja. Sen sijaan historiasta tiedämme, että nämä "vaarattomat lastentaudit" ovat vammauttaneet ja tappaneet tuhansia lapsia ja tekevät sitä yhä. Ai niin, historiaakin on vääristelty, mihinkään ei voi luottaa.
Minä elän nyt, tänään ja teen päätökseni tämän päivän ja menneen ajan tukimusten ja tietojen mukaan. Minä en yksinkertaisesti voi miettiä, että mitä me ehkä huomenna opimme. Me voimme oppia niin paljon, ettei mitään tässä yhteiskunnassa voi enää päättää tai tehdä, jos vaaditaan että huomisenkin päivän tutkimukset on huomioitava kun tehdään päätöksiä tässä ja nyt. Minä eikä kukaan muukaan ole ennustaja. Minä en voi perustaa päätöksiäni johonkin mututietoon ja arvailuun, että ehkä vuoden päästä jokin asia onkin toisin.
Enkä mä edes halua olla niin vauhko, että epäilisin ihan kaikkea. Terve kriittisyys on hyväksi, mutta ei siinäkään kannata liioitella. Mieluummin olen sitten aivopesty. Tosin mun mielestä tuo rokottista vauhkoaminen ja kaiken kyseenalaistaminen on myös jonkinlaista aivopesua.
Silmiään ei kannata sulkea rokotusten haittavaikutuksilta eikä väittää ettei niitä ole, koska niitä on, sen myönnän. Mutta ei voi myöskään sulkea silmiään siltä tosiasialta, että nämä lastentaudit joita vastaan rokotamme, eivät ole niin vaarattomia kuin rokotekriittiset usein antavat ymmärtää. Jokainen vanhempi voi sitten punnita kumman riskin haluaa ottaa, rokotuksen riskin vai tautien riskin. Jompikumpi on pakko ottaa, vaihtoehtoa ei ole.
niin hyvään että menee suhteellisuudentaju. Minun molemmilla vanhemmillani on vauvana kuollut pikkusveli tai -sisko. Meidän yhteiskunnassa yhdenkin lapsen kuolema on lööppikamaa ja ihan oikein niin, mutta sitten on vaarassa mennä lapsi pesuveden mukana vaikka näissä rokoteasioissa.
tarkemmin ajatuksiasi mihin tällä kaikella kriittisyydellä pyritään, nythän tämä vasta on käymässä kiinnostavaksi.
Sanotaan että olemme ryhtyneet ajattelemaan laaja-alaisesti ja syöpäsairaalle esitellään sekä salaliitto-lääkefirmojen kemoterapia että ei-salaliittoisten mercolalaisten soodaruiskutukset ja kysytään että kumpaa laitetaan. Sama juttu neuvolassa rokotusten suhteen. Miten näet jatkon? Mikä olisi ideaalitilanne, jos saisit valita?
Haluaisitteko ap:n kanssa kolmannen jäsenen Friends of "Times of India" -kerhoon? Toisin sanoen lisää porukkaa pieneen rokotusvastaiseen marginaaliin, ettei tarvi olla kaupungissa ainoa joka ei rokota lapsiaan ja kärsiä siitä aiheutuvista mahdollisista epäillyksen ja syyllisyydentunteista yksin? Niin pieneen marginaaliin, että voitte sieltä sitten turvassa nauttia vauvoistanne ilman kuoleman tai vammautumisen pelkoa.
Vai toivotteko että ihmiset valitsevat kokonaan rokottamattomuuden? Mitä katsotte että siitä seuraa? Vai toivotteko kenties jonkinlaista osarokottamattomuutta? Missä suhteessa, miten jakautunutta? Kuinka paljon olette valmiita uhraamaan lapsia kun laitetaan vaakaan rokotteen hypoteettiset ja vielä todistamatta jääneet haittavaikutukset ja tautien todelliset, näkyvät vaikutukset.
Ihan sama mitä sille sanoo, vaikka olisi itse Jeesus kertomassa tai WHO:n pääjohtaja latomassa faktaa pöytään, niin ei se usko. Katsokaas kun nää rokotusvastaisuusasiat on sen elämän ainoa sisältö.
Tekis mieli sanoa sille että "hanki elämä" mutta kun tietää ettei se auta niin ei viitsi.
Jotenkin häkellyttävää lukea kuinka se omassa uskossaan pupeltaa suustaan vaikka mitä ja vielä sokeasti itse siihen uskoo.
Ihan sama mitä sille sanoo, vaikka olisi itse Jeesus kertomassa tai WHO:n pääjohtaja latomassa faktaa pöytään, niin ei se usko. Katsokaas kun nää rokotusvastaisuusasiat on sen elämän ainoa sisältö. Tekis mieli sanoa sille että "hanki elämä" mutta kun tietää ettei se auta niin ei viitsi. Jotenkin häkellyttävää lukea kuinka se omassa uskossaan pupeltaa suustaan vaikka mitä ja vielä sokeasti itse siihen uskoo.
Nämä ne vasta ihania ovatkin, jotka luulevat tietävänsä kuka tai millä motiivein varustettuna siellä toisella puolella kirjoittelee.. ;D. Juuri sen kaltaista tahallista mustamaalaamista, kun ei enää mitään muutakaan keksitä niin kulissit pitää pitää pystyssä, show must go on niin sanotusti, sitten vaikka keskustelu kyseenalaisin keinoin hiljentämällä.
Hassu pikku ilmiö, nähtävissä ihan jokaisessa ketjussa, missä kyseenalaistetaan (ihan oikeutetusti) vallitsevaa käytäntöä.
en ole äijä ja minulla on elämässäni paljon tärkeitä asioita!
Pidätkö itse Jeesusta elämäsi auktoriteettina?
ap
ja tänä aamuna ymmärsin jotain. miksi me äidit ei aleta vaatimaan suureen ääneen vain ja ainoastaan TARPEELLISIA ja TURVALLISIA rokotteita!
minä en halua lapseni terveyden olevan kiikun kaakun sen vuoksi, että valitaan kahdesta pahasta se pienempi paha.
minä haluan ettei lapseeni ruiskuteta mitään eläinperäisiä aineita, eikä myrkkyjä, joita näissä nyt näyttää olevan.
miksi esimerkiksi formaldehydi, alumiini,albumiini, dekstraani, fenoksietanoli, fenolipuna, liivate, neomysiini ja joissakin määrin myös tiomersaali ovat rokotteissa raaka-aineina?
MIKSI????
Liivate (mpr)
Neomysiini (mpr)
Tiomersaali (elohopeayhdiste) (Dtap-Hib nelosrokote, viitosroote, sikainfluenssa, jotkut influenssarokotteet)
Tyloksapooli (bcg)
MIKSI????
roteteollisuuteen ovat seuloutuneet ihmiskunnan pahimmat hirviöt, jotka tietävät miljoonittain aineita, jotka hoitaisivat homman paremmin - tyyliin ruokasooda -, mutta eivät halua käyttää niitä pelkkää ultimaalista pahuuttaan.
ja tänä aamuna ymmärsin jotain. miksi me äidit ei aleta vaatimaan suureen ääneen vain ja ainoastaan TARPEELLISIA ja TURVALLISIA rokotteita! minä en halua lapseni terveyden olevan kiikun kaakun sen vuoksi, että valitaan kahdesta pahasta se pienempi paha. minä haluan ettei lapseeni ruiskuteta mitään eläinperäisiä aineita, eikä myrkkyjä, joita näissä nyt näyttää olevan. miksi esimerkiksi formaldehydi, alumiini,albumiini, dekstraani, fenoksietanoli, fenolipuna, liivate, neomysiini ja joissakin määrin myös tiomersaali ovat rokotteissa raaka-aineina? MIKSI???? Liivate (mpr) Neomysiini (mpr) Tiomersaali (elohopeayhdiste) (Dtap-Hib nelosrokote, viitosroote, sikainfluenssa, jotkut influenssarokotteet) Tyloksapooli (bcg)
pahimpiin kuuluvaa jollei pahinta hermomyrkkyä mitä löytyy?
Kerro vielä meille kiinnostuneille, mikä oli sinun agendasi ENNEN rokotuskohua? Olitko kenties Kerstin Campoyn kampanjassa mukana?
voisiko joku kerrata sen paikan ja ajan, missä tämä keskustelu on. Aihe kiinnostaa minua.