Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä haukkumista on lihavuudessa?Olen lihava äiti,

Vierailija
01.11.2010 |

174/94kg. Yksi lapsi on ennestään ja nyt olen raskaana. Syön herkkuja muutaman kerran viikossa, kävelen joka päivä. Kilot ei aiheuta haittaa KELLEKÄÄN muulle kuin korkeintaan itselleni. joten miksi kukaan muu näkee lihavuutta ongelmana?? en voi käsittää, en sitten mitenkään päin.

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi haluat olla lihava?

Mitä niin hyvää ja ihanaa on lihavana olemisessa että et haluaisi muuttua?

En usko että peiliin katsoesssasi ja vaateostoksilla olet tyytyväinen itseesi.

nyt niin kauheat ole. Minä taasen inhoan käydä ostoksilla, olen liian laiha, ja ei ole tissiä, ei persettä. Älkää nyt luulko, että laihuus on joku autuaaksi tekevä asia. Ja miksikö olen liian laiha? En lihoa, en millään.

Vierailija
42/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä ylipaino ei lisää terveysriskejä, ja lievä ylipaino on kyseessä kun painoindeksi on 25-30.

Ap, sinun ei tarvitsisi laihduttaa kuin 5-10 kg ollaksesi ihan terveellisissä mitoissa.

Ja te terveydestä jeesustelijat:

lopettakaa jo, kun teillä ei näytä olevan kuitenkaan mitään lääketieteellistä faktatietoa ylipainon terveyshaitoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-30 on lievä lihavuus. Ja ap on niissä mitoissa, kun laihduttaa muutaman kilon, jo 5 kilon painonpudotus pienentää terveysriskejä. Ja lievä ylipaino ei niitä paljoa edes nosta.

Vierailija
44/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin joudun huomauttamaan, että karkkipussin, suklaalevyn, makkarapaketin, sipsipussin tms voisi laittaa pois tai muuten hän syö kaiken. Minua suorastaan oksettaa nähdä, kun hän ahmii. Olen varma, että hän ahmii myös minulta salassa. Yhdistänkin ylipainoisuuden mielenterveyden epätasapainoon ja tiettyihin luonteenpiirteisiin, joita en lähde tässä purkamaan auki.

Mies olisi komea, jos hän laihduttaisi. Hän jaksaa huomautella minulle liian vähäisestä seksin määrästä! Minulta saisi hyvää seksiä, jos hän näkisi vaivaa sen eteen. Olisi itse komeampi!

En voi mitään sille, että viehätyn vain miesmäisen vartalon omaavista miehistä. Eiköhän se ole normaalia heteronaiselle, joka pitää huolta itsestään ja edellyttää mieheltään samaa? Läskit eivät mahdu miehen vyötärölle, koska siinä häviää juurikin miehiset mittasuhteet!

Olen puhunut vain kauniisti miehelleni tästä ongelmasta. Olen hakenut ratkaisua ilman syyttelyä. Mielestäni ensiksi olisi korjattava hänen kroppa ja hyvä seksi saisi sytykkeensä ihan luonnostaan sen seurauksena. Minua on turha syyllistää HÄNEN kiloistaan.

Vierailija
45/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä varmasti epäterveellisemmin elävät pahasti alkoholisoituneet ja askikaupalla röökiä vetävät ihmiset. Sekä herkkuja napaansa vetävät "en mä lihoa millään" tyypit.

Usein lihavat eivät edes mätä naamaansa järjettömiä määriä ruokaa ja mässyä, mutta tietämättään syövät väärin. (turhan kevyesti) joten verensokerit heittelee ja tuntuu että kokoajan on nälkä, silloin helposti tulee vedettyä välipaloja. Ja välipalatkaan eivät ehkä ole epäterveellisiä mutta kuitenkin turhia.

Vierailija
46/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin joudun huomauttamaan, että karkkipussin, suklaalevyn, makkarapaketin, sipsipussin tms voisi laittaa pois tai muuten hän syö kaiken. Minua suorastaan oksettaa nähdä, kun hän ahmii. Olen varma, että hän ahmii myös minulta salassa. Yhdistänkin ylipainoisuuden mielenterveyden epätasapainoon ja tiettyihin luonteenpiirteisiin, joita en lähde tässä purkamaan auki.

Mies olisi komea, jos hän laihduttaisi. Hän jaksaa huomautella minulle liian vähäisestä seksin määrästä! Minulta saisi hyvää seksiä, jos hän näkisi vaivaa sen eteen. Olisi itse komeampi!

En voi mitään sille, että viehätyn vain miesmäisen vartalon omaavista miehistä. Eiköhän se ole normaalia heteronaiselle, joka pitää huolta itsestään ja edellyttää mieheltään samaa? Läskit eivät mahdu miehen vyötärölle, koska siinä häviää juurikin miehiset mittasuhteet!

Olen puhunut vain kauniisti miehelleni tästä ongelmasta. Olen hakenut ratkaisua ilman syyttelyä. Mielestäni ensiksi olisi korjattava hänen kroppa ja hyvä seksi saisi sytykkeensä ihan luonnostaan sen seurauksena. Minua on turha syyllistää HÄNEN kiloistaan.

Ja se, että ruoka maistuu ja sen vuoksi lihoaa, ei ole mitään tekoa mielenterveyden kanssa, ellei ole kyse sairaalloista, pakonomaista ahmimista. En tiedä, onko miehesi tällainen. Ja asenteesi on huono, ja miehesi aistii sen. Sinun tekstisi oli jo luotaantyöntävä.

Vierailija
47/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä varmasti epäterveellisemmin elävät pahasti alkoholisoituneet ja askikaupalla röökiä vetävät ihmiset. Sekä herkkuja napaansa vetävät "en mä lihoa millään" tyypit.

Usein lihavat eivät edes mätä naamaansa järjettömiä määriä ruokaa ja mässyä, mutta tietämättään syövät väärin. (turhan kevyesti) joten verensokerit heittelee ja tuntuu että kokoajan on nälkä, silloin helposti tulee vedettyä välipaloja. Ja välipalatkaan eivät ehkä ole epäterveellisiä mutta kuitenkin turhia.

Vierailija
48/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni nainenkin kyllä, naisissa vaan saattaa sentään olla ihan kivan näköisiä naamaltaan, vaikka se rasvakerros ympärillä vähän inhottaakin.

Vierailija
49/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Hesarin artikkelissa todetaan mm. näin:

Lihavuudesta kertyy yhteiskunnalle jopa tupakointia suuremmat kustannukset.

Linkki: http://www.hs.fi/talous/artikkeli/L%C3%A4skin+hoito+k%C3%A4y+Suomelle+k…

Seuraava lause ottaa päähän erityisesti: Maksamme lihavuuden hinnan yhteisestä pussistamme.

Linkki: http://www.ktl.fi/portal/suomi/julkaisut/kansanterveyslehti/lehdet_1997…

Lisää lihavuuden kustannuksista:

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/07/lihavuuden_kustannukset_satoja_mi…

http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/141105090137PN?OpenDocument

Tiedän, että lihavia ärsyttää tämä kirjoitukseni, mutta aamutv:ssä TAAS tänä aamuna sanottiin, että laihtuminen on vain ja ainoastaan korvien välistä kiinni, joten jokainen teistä voi laihtua, jos vain haluaa. Apuakin on saatavilla ties minkämoista. Lopettakaa säälin kerjääminen ja ottakaa itseänne niskasta kiinni.

Vierailija
50/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihat tulevat kalliimmaksi kuin lihavat, koska elävät kauemmin ja käyttävät näin ollen palveluja kauemmin ja verorahoja menee nyyh haaskuun :```(

Vierailija
51/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihat tulevat kalliimmaksi kuin lihavat, koska elävät kauemmin ja käyttävät näin ollen palveluja kauemmin ja verorahoja menee nyyh haaskuun :```(

Onneksi lihavien ei tarvitse niin paljoa edes maksaa :D kun kuolevat aiemmin pois sairauden runtelemina tms.

Vierailija
52/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auennut...

Vierailija
53/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auennut...

Vierailija
54/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lihavien ei tarvitse niin paljoa edes maksaa :D kun kuolevat aiemmin pois sairauden runtelemina tms.

kauemmin mitä laihat vanhukset :P

Vierailija
56/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
58/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskiys on esteettinen haitta.

En myöskään ole tavannut ihmistä joka HALUAISI olla ylipainoinen.

Vierailija
59/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskiys on esteettinen haitta.

En myöskään ole tavannut ihmistä joka HALUAISI olla ylipainoinen.

Painoindeksi on 25,3 ja olen ihan hauskannäköinen nuori nainen.

Vierailija
60/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lihavuudessa mitään hyvääkään ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan