Siis mitä haukkumista on lihavuudessa?Olen lihava äiti,
174/94kg. Yksi lapsi on ennestään ja nyt olen raskaana. Syön herkkuja muutaman kerran viikossa, kävelen joka päivä. Kilot ei aiheuta haittaa KELLEKÄÄN muulle kuin korkeintaan itselleni. joten miksi kukaan muu näkee lihavuutta ongelmana?? en voi käsittää, en sitten mitenkään päin.
Kommentit (101)
Koska on nykyaan muotia olla tikkulaiha kokoa s ja max M....m kokoisetkin kun on "lihavia".
voi olla lihava lapsi. Ja on myös fto-geeni, mikä löydetty. Samaa ruokaa, saman määrän syövät lapset. Toinen lihoaa, toinen ei, eli se laihtuminen on vaikeaa.Tutkijan mukaan kyse olisi siitä, että toisen kroppa käyttää ravinnon eri lailla hyödykseen, kuin toisen. Aina ei ole kyse siitä, että ruuaksi on pelkkää rasvaa ja sokeria...
Sinänsä huvittavaa, koska itse hän polttaa sätkää ja on anorektikko. Ei sekään tervettä ole. Itsellä ei paino-ongelmia, mutta en myöskään hauku ketään. Lihavuus tulee kalliiksi Suomelle, mutta myös tupakoitsijat, maahanmuuttajat, alkoholistit jne jne.
Niin siis onko todettu hänellä anorektia? Kun kerta anorektikko on? No siis siinä tapauksessa ei ole haukkumista, jos asia todella näin.
katoin tossa kerhossa kun vein poikaa sinne että huh huh onpas pullea 4vuotias pikkupoika..
Sepä selvis ku äiti tuli hakemaan.. oli todella pullea! Suututti sen lapsen puolesta.
Aikuiset lihottakoon ittensä mutta antaisivat lapselle terveen elämän hoikkana!
Aikuiset osaa olla ilkeitä toisille ja lapset ne vasta onkin!
Rasittaa noi yhteiskunnan verorahoja "säästävät" laihat.Mä olen ylipainoinen äiti enkä ole käynyt äitiys neuvolakäyntejä lukuunottamatta lääkärillä kertaakaan sitten lukioajan josta melkein 15 vuotta.Nää laiheliinit ei varmaan sit käy julkisella puolella hammaslääkärissä eikä käy kirjastossakaan.Bussissakin ne maksaa lipun vaikka vauvoja olis rivissä miljoona.
174/94kg. Yksi lapsi on ennestään ja nyt olen raskaana. Syön herkkuja muutaman kerran viikossa, kävelen joka päivä. Kilot ei aiheuta haittaa KELLEKÄÄN muulle kuin korkeintaan itselleni. joten miksi kukaan muu näkee lihavuutta ongelmana?? en voi käsittää, en sitten mitenkään päin.
Miksi haluat olla lihava?
Eikö olisi mukavampaa olla terve ja hoikka?
Mulla jo muutaman kilon nousu alkaa yököttää ja ahdistaa.. saati sitten että sitä ylipainoa olisi noin paljon kuin sinulla on!
Rasittaa noi yhteiskunnan verorahoja "säästävät" laihat.Mä olen ylipainoinen äiti enkä ole käynyt äitiys neuvolakäyntejä lukuunottamatta lääkärillä kertaakaan sitten lukioajan josta melkein 15 vuotta.Nää laiheliinit ei varmaan sit käy julkisella puolella hammaslääkärissä eikä käy kirjastossakaan.Bussissakin ne maksaa lipun vaikka vauvoja olis rivissä miljoona.
sairauksia onkaan, ne on sullakin edessä, hyvin suurella todennäköisyydellä.
Sairauksia, joiden hoito on kallista ja menee yhteisestä pussista.
että loppupeleissä laihat tulevat kalliimmaksi, koska elävät pidempään, mitä lihavat. Näin ollen kuluttavat enemmän yhteiskunnan varoja, mitä lihavat.
Aiheuttaahan se sun herkkujen syöminen vahinkoa sille vatsassa kasvavalle lapsellesi! Olet riskiryhmää raskausdiabeteksen suhteen, joten sinuna katsoisin vähän mitä suuhuni laitan.
laiha. Pieni pulskeus on siis tervettä. Täällähän nyt haukutaan silti läskiksi jo bmi 24...
En hauku, mutta kyllä mua vähän ketuttaa ylipainoiset, tupakoitsijat, päihteiden väärinkäyttäjät, liikkumattomat yms. Minä teen töitä pitääkseni itseni ja perheeni mahdollisimman terveenä. Veroja maksetaan kuitenkin samojen periaatteiden mukaan, vaikka toiset tietoisten valintojen takia aiheuttavat suuria kustannuksia yhteiskunnalle.
Terveysongelmiin puuttumatta,laihuus ihmisellä ei tee automaattisesti kaunista eikä varsinkaan seksikästä.Kaikki ihmiset on seksikkäitä,toiset vain avarakatseisempia sen asian suhteen enkä kyllä usko hetkeäkään et tällä palstalla mitään missejä liikkuu.Ihan tavallisia ihmisiä me kaikki ollaaan joku isompi joku pienempi.
sairaus. Myös raskausajan diabetes. Vaikka on kiistatta tosi asia, että lihavuus lisää riskiä tyypin II ja raskausdiabetekseen.
Ainakin tunnen monta lihavaa, joilla ei raskausajan diabetesta(suvussa ei ole sairautta lainkaan) ja monta hoikkaa, joilla on raskausajan diabetes(ja suvussa sairautta on paljon)
epämiellyttävän näköisiä, osa jopa tuoksuu pahalle, että sellaiset kyllä rasittaa muidenkin elämää...
Terveysongelmiin puuttumatta,laihuus ihmisellä ei tee automaattisesti kaunista eikä varsinkaan seksikästä.Kaikki ihmiset on seksikkäitä,toiset vain avarakatseisempia sen asian suhteen enkä kyllä usko hetkeäkään et tällä palstalla mitään missejä liikkuu.Ihan tavallisia ihmisiä me kaikki ollaaan joku isompi joku pienempi.
Kaikki hoikat aika tavallisia/rumia, ja pulskista löytyy muutama kaunotar. Yksikin tuttu luulee olevansa tosi hottis, on 164/46 ja pelkkää luuta ja nahkaa ja kasvotkin aika mitäänsanomattomat. Ei, en itsekään ole mikään missi, kunhan nyt olen tehnyt huomioita.
epämiellyttävän näköisiä, osa jopa tuoksuu pahalle, että sellaiset kyllä rasittaa muidenkin elämää...
suihkua :D
Juuri kävin sukuloimassa, missä laiha alkkis haisi kuselta ja paskalta.
että miksi haluat olla lihava?
Mitä niin hyvää ja ihanaa on lihavana olemisessa että et haluaisi muuttua?
En usko että peiliin katsoesssasi ja vaateostoksilla olet tyytyväinen itseesi.
suihkua :D Juuri kävin sukuloimassa, missä laiha alkkis haisi kuselta ja paskalta.
monella isolla tulee nopeammin tarve sinne suihkuun, kesken päivänkin.
Likaisia ihmisiä on sekä hoikissa että pulleissa, sen tajuaa jokainen :)
Itse lihavan perheen lapsi ja olin hoikka ja olen sitä edelleen(hoikka) Täällä aina haukutaan lihavia aikuisia ja lapsia. Kuitenkin maassamme on myös ylilaihoja lapsia, jotka eivät saa ruokaa kotonaan. Maanantaisin koulussa ruoka loppuu kesken. Liian paljon on alkkisten lapsia, ja vanhempien rahat menevät viinaan, ja lapsi ei saa ruokaa, tämä ei kuitenkaan herätä koskaan keskustelua, koska lihavuus on tämän päivän kirosana! Lihavuus on ongelma, mutta on myös muitakin ongelmia, ja vielä pahempia.
Sosiaalialalla