Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö lapsenhoitajaa muka saa ilman MML:ää?

Vierailija
31.10.2010 |

Kyllä mä olen löytänyt ystävien vinkkien kautta, ystävien, naapurien ja tuttujen kautta. Olen vain tiedostullut, tuntisko joku kivaa lapsenlikkaa, tai tunteeko jotain luotettavaa ihmistä joka tulisi hoitamaan tietyllä summalla. Ei niitää kovin monia tartte. Aina on löytynyt.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on MLL =D =D

Vierailija
2/9 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei välttämättä minun mielestäni, sita åaitsi se kiva lapsenlikka on minulle outo, vieras = ei tule hoitamaan minun lapsiani. Tai toki voi joskus mutta tutustumiseen ja sellaisen luottamuksen aikaansaamiseen menisi kyllä todella kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoroteltu mm lasten yöhoitojen kanssa. Hyvin on sujunut. Eikä ole tarvinnut rasittaa niitä isovanhempia. Itsestä se on kiinni miten haluaa järjestää. Helpointa on tietty itkeä ja ruveta marttyyriksi kun ikinä ei pääse mihinkään kun ei saa lapsia hoitoon....

Vierailija
4/9 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut lapsenlikkana vuosia, kun olin nuori. Savolaiset on puheliasta sakkia, kysymällä pärjää.

Vierailija
5/9 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki tuttujen tutut todellakaan ole luotettavia. Minulla ei mitään muuta niin arvokasta ole kuin lapset ja haluan pitää heistä hyvää huolta. :/

Vierailija
6/9 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme olisi saanet tilapäivä lastenhoitajia ilman Mll:ää

- pk-seudulla on kovat arvot - vain raha on varmin keino saada apua.

Vierailija
7/9 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Vantaalla. Kivoja lastenhoitajia olen löytänyt, ihan kysymällä. En tietty kysy suositusta ihmiseltä, johon en itse luota:-)

Vierailija
8/9 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena kaverini kanssa pitsalla yhdessä kaupungissa. Selvästi jo hieman humalassa oleva pariskunta tuli syömään pitseriaan ja kysyivät meiltä viereisessä pöydässä istuvilta tytöiltä, että voisiko teistä jompi kumpi tulla katsomaan illaksi lapsia hotellihuoneeseen, kun me haluamme lähteä tanssimaan. He eivät tunteneet meitä ollenkaan. Olisimme voineet olla ihan mitä hulluja tahansa. Levittelivät vielä rahojaan ja sanoivat, että rahasta ei jää kiinni. Tuli kammottavan paha olo lasten puolesta. Vanhemmat olisivat siis olleet valmiita jättämään lapsensa ihan kenen tahansa hoitoon...

Vierailija
9/9 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeahan niitä on löytää kun ei ole tuttavapiirissä tuon ikäisiä, kaveripiiri koostuu lähinnä pienten lasten vanhemmista. Ja heillä on kaikilla mummot hoitamassa, meitä ylipäätään pidetään ihan poikkeuksellisina kun käytämme joskus MLL hoitajia.