Mitä ajattelet 16v äidistä joka asuu omillaan vauvan kanssa ja seurustelee 14v pojan kanssa? Ev
Kommentit (47)
Varmaan luitkin, että tämä 14-vuotias pojannulikka voi myös olla mahdollinen isä! Onko
tyttö on aina huora, ja poikakulta vain hairahtunut huoran matkaan?
14-vuotias poika voi kiksauttaa tyttöä jos toista jäämättä kiinni (jos ei saa tauteja), mutta tyttöraukat kantavat suuremmman vastuun ja taakan, jos raskaaksi tulevat.
Onnea perheelle, toivotaan että tämä tunnollinen poika olisi se isä!
enpä viitsi sanoa mitä ajattelen noiden 16- ja 14-vuotiaiden vanhemmista.
Olen todella onnellinen, että mulla on reilusti fiksummat lapset itselläni kuin tuollaiset.
Vastuutonta noiden nuorten vanhemmilta hyväksyä tilanne.
että fiksuillakin lapsilla käy vahinkoja. Niin kauan kuin harrastetaan seksiä, voi tulla raskaaksi. Ja siinä ei kauheasti auta, vaikka vanhemmat paasaisivat kaksi päivää ehkäisystä.
Sitä paitsi, minusta osoitti aikamoista vastuuntuntoa, että tyttö piti lapsen eikä tehnyt aborttia (vanhemmat kun eivät voi pakottaa tyttöä aborttiin ja hyvä niin). Johan tältäkin palstalta on luettu kun kaivataan lohdutusta abortin takia, johon on syynä ollut oma mukavuudenhalu.
Mutta summarum, odotellessa kun sinun "fiksuille" lapsille sattuu vahinko...
Mutta ei Sinnemäellä ole oikeastaan mitään merkitystä tässä asiassa. Sinnemäki koulutettuna ihmisenä varmasti itsekin myöntäisi, että teiniraskaudet eivät ole mikään hyvä asia ja muutamat poikkeukset eivät heilauta tilastoja yhtikäs mihinkään.
Olen todella onnellinen, että mulla on reilusti fiksummat lapset itselläni kuin tuollaiset.
Vastuutonta noiden nuorten vanhemmilta hyväksyä tilanne.että fiksuillakin lapsilla käy vahinkoja. Niin kauan kuin harrastetaan seksiä, voi tulla raskaaksi. Ja siinä ei kauheasti auta, vaikka vanhemmat paasaisivat kaksi päivää ehkäisystä.
Sitä paitsi, minusta osoitti aikamoista vastuuntuntoa, että tyttö piti lapsen eikä tehnyt aborttia (vanhemmat kun eivät voi pakottaa tyttöä aborttiin ja hyvä niin). Johan tältäkin palstalta on luettu kun kaivataan lohdutusta abortin takia, johon on syynä ollut oma mukavuudenhalu.Mutta summarum, odotellessa kun sinun "fiksuille" lapsille sattuu vahinko...
Kyllähän se on ihan päin vastoin. Olisi ollut paljon vastuuntuntoisempaa tehdä abortti. Nythän tyttö äitinsä mukaan asustelee yksikseen ja ottaa apua vastaan, minkä nyt suostuu ottamaan. Eli jotenkin siinä pärjäilee, näkee sitten, mitä siitä tulee... Tämäkö on sinusta kovasti vastuuntuntoista?
onko luetun ymmärtämisessä ongelmia? jos tyttö asuu vauvan kanssa ei taida olla enää raskaudesta kysymys, vaan olemassa olevasta elävästä lapsesta..
miten niin jotenkin siinä pärjäilee..?
terveisin 17v äiti, ja hyvä äiti
mutta kuinka 16- tai 17-vuotias omalla elämänkokemuksellaan osaa arvioida, onko hyvä äiti?
mahdollisesti 14-vuotias LAPSI isä. Sitä minä tässä paheksuin.
Siinä mielessä mun lapset ovat fiksumpia, etteivät tuossa iässä seksiä ole harrastaneet. Seksi kun ei ole lasten asia. Olisi todellakin hyvä, että ehkäisystä paasattais varsin ajoissa. Jos 14-vuotias on isä, on tainnut unohtua se paasaus...
Vastuutonta noiden nuorten vanhemmilta hyväksyä tilanne.että fiksuillakin lapsilla käy vahinkoja. Niin kauan kuin harrastetaan seksiä, voi tulla raskaaksi. Ja siinä ei kauheasti auta, vaikka vanhemmat paasaisivat kaksi päivää ehkäisystä.
Sitä paitsi, minusta osoitti aikamoista vastuuntuntoa, että tyttö piti lapsen eikä tehnyt aborttia (vanhemmat kun eivät voi pakottaa tyttöä aborttiin ja hyvä niin). Johan tältäkin palstalta on luettu kun kaivataan lohdutusta abortin takia, johon on syynä ollut oma mukavuudenhalu.Mutta summarum, odotellessa kun sinun "fiksuille" lapsille sattuu vahinko...
jos olisi minun poika, raahaisin kotiin kasvamaan, ettei pilaisi elämäänsä kokonaan.
Kuka maksaisi seuraavat 18 vuotta elatusmaksut, ja mahdolliset muut maksut, jos tämä poika sattusi olemaan isa? :)
kirjoitushärö:
siis jos poikasi sattuisi olemaan isä? Kuka maksaisi elarit?
kunta, kuten maksaa niilläkin, jotka ei suostu elareita maksamaan.
Kerropas, mistä 14v pojalla olisi elareita vara maksaa.
on nyt 37v, niin enköhän osaa sitten elämänkokemuksellani arvioida ;)
16- 17-vuotias voi olla hyvä äiti, vaikkei hänellä vielä kovin paljon elämänkokemusta olisikaan. Elämänkokemus karttuu kyllä lapsen kasvaessa, vastasyntyneenä lapsi tarvitsee hoivaa, maitoa, puhtaita vaatteita, lämmintä syliä ja rakkautta. Uskon, että jo 16-vuotias pystyisi nämä asiat lapselleen tarjoamaan.
Surullista on se, että suurin osa teiniäideistä ei kuitenkaan suoriudu äitiydestään erityisen hyvin, vaikkei mitään estettä sille olisikaan.
Toivon, että ap:n tyttö todella olisi tällainen poikkeus:)
T: 19-vuotiaana lapsen saanut, joka pystyy myöntämään, ettei elämönkokemusta välttämättä ole yhtäpaljon kuin vanhemmalla äidillä, mutta väittää olevansa lapselleen paras mahdollinen äiti.
iltakävelyllä, että jossain demin tms,. keskustelupalstalla oli ollut ketju, missä teiniäidit oli kironneet, kuinka kakara pilas heidän elämän ja ei pääse bilettään ja se sitoo liikaa ja haluaisivat siitä eroon.
Tämä ketju taisi olla omalle murkkutytölleni parasta ehkäisyvalistusta.
Toivottavasti jaksavat hoitaa vauvaa ja että heillä on hyvä tukiverkko.
good luck with that :D
ero tulee noin.. vuoden sisällä, kahden korkeintaan. Tytöstä tulee varmaan alimman palkkatason työläinen, tai sosiaalituella elävä. 30vuotiaana katkera ylipainoinen nainen kaljoitteleva, joka ei ole omaa korttelia pidemmälle elämää nähnyt.
Minkä ikäinen vauva on? Auttaako kukaan tyttöä, tämän pojan lisäksi vauvan kanssa? Onko vauva siis hyvässä hoidossa vai pompotellaanko mummolasta toiseen että äiti saa mennä?
Peruskoulun tyttö on varmaan suorittanut? Hyvin hän voi äitiysloman jälkeen mennä opiskelemaan itselleen ammatin. Eikä hätää, tyttö ehtii kyllä käydä baareissa ja matkustella sitten 32-vuotiaana, kun lapsi on 18v :)
niin pedofiilihan tuo muija on, linnaan vaan.
ministeri Anni Sinnemäki (vihr) ollut 16-vuotias tullessaan äidiksi?