Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otan 4v tytön mukaan työhaastatteluun, mitä työnantajana ajattelisit musta?

Vierailija
28.10.2010 |

Oon nyt 2kk ollut työttömänä ja työkkäristä oli annettu yhteen firmaan mun tiedot. Sieltä soitettiin eilen että haluaisinko perjantaina aamulla tulla haastatteluun.

No tytöllä on hoitopaikka johon voisin viedä mutta on ollut vatsataudissa eilen ja tänään vielä heikkona joten en vielä huomenna voi viedä hoitoon.

Muita hoitajia ei ole ja en voi jättää menemättäkään tai tulee karenssia.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paikka on sulta menetetty.

Vierailija
2/19 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteessa. Jos pahoittelisit tilannetta, keskittyisit haastatteluun ja lapsi piirtelisi taka-alalla, tilanne olisi ok.

Jos taas keskittyisit haastattelussakin lapseen, lapsi saisi marinakohtauksia tms. niin kyllä aika rasittavalta tuntuisi ja tulisi ajatus että tuo mahtaa olla vaikea lapsensa puolesta työelämässäkin (pitää lähteä aikaisin töistä ettei lapselle tule pitkät hoitopäivät, pitää olla pois töistä jos lapsella nuha jne).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa mikä tilanne sulla on. Ehkä haastattelun voi siirtää ensi viikkoon. Fiksumpi musta soittaa kuin mennä suoraan muksun kanssa sinne.

Vierailija
4/19 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kannattaa kertoa miksi lapsi on mukana.

Vierailija
5/19 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna sen parin tunnin ajaksi hoitoon, mikä työhaastattelussa menee.

En katsoisi hyvällä työnantajana. Kertoo paljon siitä, miten paljon haluat panostaa työnsaantiin. Minä en ainakaan haluaisi palkata avutonta ihmistä, joka ei osaa järjestää edes tällaisia perusasioita. Palkkaisit vaikka MLL:stä hoitajan.

Vierailija
6/19 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varman hoitaisi töitäänkään. Juu ja laittavat muuten työkkäriin tiedon, että raahasit lapsen mukaasi ja se voidaan tulkita siellä tempuksi välttää työnteko.

Vierailija
7/19 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aikanaan mukana 10kk vanha lapseni, joka mesoi ja juoksi ympäriinsä. Mutta pomo kyllä ilmoitti haastattelusta tyyliin "pääseekö nyt heti" ja heti pääsin vain lapsen kanssa.

Sain paikan.

Vierailija
8/19 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se laps ripuloi sielä?en pidä kauheen hyvänä ideana..

Vierailija
9/19 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omat vanhemmat asuisivat lähellä mutta ovat töissä. Kukaan mun kavereista jotka on lapsen kanssa kotona eivät suostu ottamaan hoitoon lasta jolla on juuri ollut oksennustauti!!!

Rahat on niin tiukilla etten pysty palkkaamaan MLL:stä enkä tiedä olisko täällä pikkukylässä edes tollasta mahdollisuutta.

Vierailija
10/19 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanot, että on hätätilanne. Sieltä se lapsi sen tautinsa sen tautinsa on saanutkin.

Vierailija
11/19 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että millainen työpaikka on kyseessä? Ts millainen on haastattelu-tila? Voisiko lapsen jättää huoneen ulkopuolelle turvallisesti piirtelemään? Mutta muuten on huono idea viedä mahdollisesti vielä tarttuvaa tautia sairastava lapsi työhaastatteluun. Soittaisin ja kertoisin tilanteen, antaisin työpaikan haastattelijan päättää ottaako se sut vastaan lapsen kera tai ei.

Vierailija
12/19 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse hoidan rekrytoinnit työpaikallani ja kyllä mulle tulee tuosta mieleen, että et halua koko työpaikkaa. Enpä usko, että ihminen joka ihan oikeasti haluaa hakemansa työpaikan, ottaa lapsen mukaan haastatteluun. Ajattelitko kertoa mahd tulevalle pomolle, että tuot ripuloivan lapsen mukanasi. Häntä ei voi viedä päiväkotiin, mutta työpaikalle voi kyllä tulla tartuttamaan?? Aika outoa! Mieti nyt hyvä ihminen vielä. Voisiko vaikka joku naapuri tmv hoitaa lasta sen pienen hetken mikä työhaastattelussa menisi?

Vierailija
13/19 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksee jo huomenna kuin villivarsa. Sinne hoitoon vaan!

Vierailija
14/19 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulet hakemaan suoraan haastattelun jälkeen,ymmärtävät varmasti ja voivat pitää lasta vaikka erossa muista.

Vierailija
15/19 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitinä ja naisena ymmärrystä kyllä riittää.

Vierailija
16/19 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitinä ja naisena ymmärrystä kyllä riittää.

niin palkkasi pomonikin, äidin jolla oli kaksi lasta mukana.

Minä en oikeasti haluaisi työpaikkaan jossa ei ymmärretä perheen tärkeyttä ja lapsia, vaikka omani ovat jo niin isoja että saavat sairastaa yksin kotona.

Vierailija
17/19 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja miten tyhmää porukkaa..! Tietenkin soitat ja perut haastattelun, kerrot vatsataudista ja että et todellakaan raahaa puolikuntoista 4-vuotiasta haastatteluun.

Vierailija
18/19 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olet siella vain mainitsemastasi karenssisyysta. Lisaksi ajattelisin, etta jos _oikeasti_ haluat tyon, mita tapahtuukaan joka kerta kun lapsi sairastuu, jos hoidon jarjestaminen on kerran noin vaikeaa? Ja mina ymmarran kylla perheen ja lasten tarkeyden.

Vierailija
19/19 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli kerhossa ja mies joutui yllättäen työmatkalle. En saanut pojalle hoitajaa ja haastattelija sanoi että ota mukaan vaan. Pojalla oli mukana rusinoita, mehua ja kirja. Hoidin lasta samalla kun vastailin kolmen ihmisen kysymyksiin. Sain työpaikan ja pomon kommentti oli että oli vaikuttavaa huomata kuinka osasin tehdä monta asiaa hyvin samalla,

Eli soita ja kysy mutta kyllä sinne hoitoonkin huomenna voi viedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi