Löysin kylpytakkini taskusta nenäliinan, jossa huulipunan jäljet?!
Nenäliinassa oli siis punaiset huulten jäljet. Olin heittämässä kylpytakin taskusta löytynyttä nenäliinaa roskikseen kun huomasin, että siinä oli huulipunan jäljet. Yhtäkkiä tajusin etteivät huulten jäljet muistuta omiani. Oli pakko testata, että minkälaiset jäljet jää omista huulistani kun niissä on huulipunaa ja jäi kyllä IHAN erilainen jälki.
Menin ihan hämilleni enkä nyt oikein uskalla edes ajatella mistä nenäliina on kylpytakkini taskuun joutunut (periaatteessa mahdollista, että olen sen itse sinne joskus laittanut). Mutta miten on mahdollista, että siinä oleva huulipunan jälki ei kyllä missään nimessä ollut omista huulistani? Enkä edes muista koska olisin viimeksi käyttänyt huulipunaa.
Tietysti epäilykset heräsivät. Varsinkin kun mies oli just muutaman päivän yksin kotona. Vai olenko ihan vainoharhainen???
Antakaa joku selitys, pliis.
Kommentit (121)
Tuo kylpytakki ja nenäliina hänen eteensä ja huuda, ettei hän saa käyttää sinun kylpytakkiasi ja leikkiä meikeilläsi.
no, joo hauska vitsi, mutta oikeasti tällainen on hankala tilanne. Epäilijä saattaa leimautua vainoharhaiseksi, kun ei ole mitään painavaa todistetta. Been there.
Tuli nyt vaan mieleen, että jos se on leikkynyt sun meikellä ja vaatteilla yksin olleessaan
Tuli nyt vaan mieleen, että jos se on leikkynyt sun meikellä ja vaatteilla yksin olleessaan
Tosi omaperäistä toistella, kun just sanottu, ettei kannattaisi.
Tosi omaperäistä toistella, kun just sanottu, ettei kannattaisi.
Mutta en kyllä ihan usko, vaikka mistä sitä koskaan tietää.
En mäkään usko, että sillä mahdollisella naisella olis ollut mun kylpytakki päällä (vaikka mistä sitäkään tietää). Ekaks tuli mieleen just toi, että halunnut jättää jonkun viestin.
Ja ne avatut alushousujen napit. Ne on omasta mielestäni ihan selvä merkki.
ap
Hmm...
Onko lakanat vaihdettu? Jos niin toivottavasti ovat vielä pyykkikorissa.
kävit noi lakanat läpi? Mä ihmettelin joskus että miksi (ex)mies oli vaihtanut lakanat sillä välin kun olin ollut poissa muutaman päivän - ei tee sitä koskaan vapaaehtoisesti tai muistuttelematta. Varsinkaan kun olin vaihtanut lakanat juuri ennen lähtöäni. Ei kuitenkaan ollut ihan niin fiksu että olisi pessyt niitä, vaan kaskummaa löysin pyykkikorista likaiset lakanat, joista oli selvästi nähtävillä mitä niissä lakanoissa oli puuhattu.
Hmm...
Onko lakanat vaihdettu? Jos niin toivottavasti ovat vielä pyykkikorissa.kävit noi lakanat läpi? Mä ihmettelin joskus että miksi (ex)mies oli vaihtanut lakanat sillä välin kun olin ollut poissa muutaman päivän - ei tee sitä koskaan vapaaehtoisesti tai muistuttelematta. Varsinkaan kun olin vaihtanut lakanat juuri ennen lähtöäni. Ei kuitenkaan ollut ihan niin fiksu että olisi pessyt niitä, vaan kaskummaa löysin pyykkikorista likaiset lakanat, joista oli selvästi nähtävillä mitä niissä lakanoissa oli puuhattu.
Niissä näkyi miehen puolella jotain pientä läikkää siinä kohdassa missä vois olettaakin jotain olevan jos siellä on jotain hässitty. Mutta mistä tostakaan tietää mitä on? Jos on vaan miehen omia touhuja? Jotenkin myös tuntuu ettei mies olis ollut edes tarpeeksi fiksu, että olis tajunnut vaihtaa lakanat. Ja eihän ne välttämättä ole sängyssä olleet.
ap
Mitäs jos ihmettelet miehelle ääneen jonkin ajan kuluttua että "kylläpäs on vähän vaivoja tuolla alakerrassa, ihan kun olis joku sp-tauti vaikka EIHÄN SE OO MAHDOLLISTA". Katso pitääkö miehellä pokka vai aiheuttaako paniikkia...
Toivottavasti et itse ole täällä kohta miettimässä samaa... Tulen sitten selittämään, että on vain trolli, kun kaipaat oikeaan ongelmaan ratkaisua.
sinuna lähtisin viikonlopuksi taas pois ja järjestelisin kotona jotain juttuja sillä lailla, että näkisi, jos on ollut vieraita.
on paras. Saattaa olla, että kyse olisi vain yhden illan jutusta, joten vakoilu ei välttämättä paljasta mitään.
Sinuna alkaisin valitella kutinaa tai vaikka kipua alapäässä. Sitten seuraavana päivänä sanot käyneesi gynellä ja lääkäri otti varmuuden vuoksi sukupuolitautitestit. Päivittelet sitä miehelle, että aika outoa, että tuollaista nykypäivänä epäillään heti parisuhteessa elävältä. Sitten vaan tarkkailemaan miehen reaktioita. Jos miehellä on hyvä pokeri, voit odottaa muutaman päivän ja sitten kertoa tulokset: "tauti löytyi". Kerrot sen kiukkuisena ja tinkaavana. Jos mies on edelleen ihan äimänkäkenä, niin nauraen perut sen ja sanot kyseessä olleen testien mukaan vaan äksympi hiiva.
Miksi joku heittäisi nenäliinan roskiin?
että jos mies on paatunut pettäjä, hän todnäk kääntää tarinan niin päin, että nainen on pettänyt ja hankkinut taudin. Hyökkäys kun on paras puolustus.
on paras. Saattaa olla, että kyse olisi vain yhden illan jutusta, joten vakoilu ei välttämättä paljasta mitään. Sinuna alkaisin valitella kutinaa tai vaikka kipua alapäässä. Sitten seuraavana päivänä sanot käyneesi gynellä ja lääkäri otti varmuuden vuoksi sukupuolitautitestit. Päivittelet sitä miehelle, että aika outoa, että tuollaista nykypäivänä epäillään heti parisuhteessa elävältä. Sitten vaan tarkkailemaan miehen reaktioita. Jos miehellä on hyvä pokeri, voit odottaa muutaman päivän ja sitten kertoa tulokset: "tauti löytyi". Kerrot sen kiukkuisena ja tinkaavana. Jos mies on edelleen ihan äimänkäkenä, niin nauraen perut sen ja sanot kyseessä olleen testien mukaan vaan äksympi hiiva.
Keskity vain tarkkailemaan. Jos mies kerran viimeksi valehteli viimeiseen asti, valehtelee hän nytkin. Et saa rehellistä vastausta näillä todisteilla. Odota rauhassa uusia. Saat niitä varmasti koska mies on niin varomaton että oli jo tuonut toisen naisen kotiinne.
...vessanpöntöllä istuessani sellasia Savetteja, jotka oli jossain kelta-oranssissa pahvissa - suljin vaan silmät niiltä, enkä halunnut tietää, mihin käyttöön ne oli hankittu?!
sinuna lähtisin viikonlopuksi taas pois ja järjestelisin kotona jotain juttuja sillä lailla, että näkisi, jos on ollut vieraita.
Ja laittaisin vielä lisäksi sen hiirenloukun sinne taskuun, jossa se nenäliina oli. Voi olla joku saa sormilleen ;)
...vessanpöntöllä istuessani sellasia Savetteja, jotka oli jossain kelta-oranssissa pahvissa - suljin vaan silmät niiltä, enkä halunnut tietää, mihin käyttöön ne oli hankittu?!
Vinkiksi naisystävälleen, että hän voisi vaikka ihan bidee-suihkulla tai jonkun vesikannun avulla pestä alapäänsä. Jos ei muuta, niin ainakin niillä Saveteilla pyyhkisi.
Minulla ei ole pyytämääsi selitystä, mutta luulen sinun sen jo keksineen. Kyllä tuollaiset asiat vaistoaa.
Olisin hiljaa, poistaisin nämä keskustelut koneen sivuhistoriasta, tarkkailisin, en antaisi miehen aavistaa, että tiedän. Varomattoman miehen toimet on sitten paljon helpompi paljastaa. Melkoinen luotto hänellä jo salaisuutensa säilymiseen taitaa ollakin.
Voimia sinulle!
[/quote]
No, jos jo jakaisit miehen toisen kanssa, niin mitä väliä jollain kylpytakilla???
[/quote]
Aivan, jokaisesta seksikumppanista, jonka kanssa on ilman kortsua ja välistä vaikka käyttäisikin kortsua jää sukupuolielimiin bakteereja, jotka ovat siellä loppuiän ja siirtyvät muillekin uusille seksikumppaneille. Ällöttävää mutta totta! Siinä ei yksi kylpytakki mitään tee.