Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin kylpytakkini taskusta nenäliinan, jossa huulipunan jäljet?!

Vierailija
27.10.2010 |

Nenäliinassa oli siis punaiset huulten jäljet. Olin heittämässä kylpytakin taskusta löytynyttä nenäliinaa roskikseen kun huomasin, että siinä oli huulipunan jäljet. Yhtäkkiä tajusin etteivät huulten jäljet muistuta omiani. Oli pakko testata, että minkälaiset jäljet jää omista huulistani kun niissä on huulipunaa ja jäi kyllä IHAN erilainen jälki.

Menin ihan hämilleni enkä nyt oikein uskalla edes ajatella mistä nenäliina on kylpytakkini taskuun joutunut (periaatteessa mahdollista, että olen sen itse sinne joskus laittanut). Mutta miten on mahdollista, että siinä oleva huulipunan jälki ei kyllä missään nimessä ollut omista huulistani? Enkä edes muista koska olisin viimeksi käyttänyt huulipunaa.

Tietysti epäilykset heräsivät. Varsinkin kun mies oli just muutaman päivän yksin kotona. Vai olenko ihan vainoharhainen???

Antakaa joku selitys, pliis.

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ja vaimon patjojen väliin. Ero heille tuli sitten myöhemmin.

Itse häivyin kuvioista tuon korvakoruepisodin jälkeen.

Nainen siis oli se ns. toinen nainen, kenen takia miehelläni ja minulla tuli ero. Kun lämmittelimme vanhaa suhdettamme naisen ollessa siskonsa luona niin lipsahti se korvakoru sinne patjojen väliin. Muuten en olisi tehnyt, mutta se nainen oli tosi vittumainen minulle. Soitteli öisin kännissä ja sökelsi, että kuinka paska olen ja mieheni on pakko pettää minua ja ymmärrä jo ottaa ero kun he ovat rakastuneita. Vaani öisin metsikössä kyttäämässä meidän ikkunoita jne..

Hups vain.

Vierailija
42/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset linkistä!

T: vastaaja joka toi salapoliisiasian esille ja kertoi sen taustoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siitä mainitsee.

Eksä aina kimpaantui "No mistä minä tiiän, miks luulet että mä tiedän?" Josta sitten aloin epäillä.

Kuka ihan oikeasti luulee että kun ohimennen sanoo että mikäs huulipunapaperi mun taskussa on niin mies menee paniikkiin ja sanoo et no itseasiassa se ei ole sun vaan yhen toisen naisen jonka toin tänne viikonloppuna hoideltavaksi? .

Vierailija
44/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole hyvä vain. Tietolähde nyt ei tietty hyvä ole, mutta asia tulee ilmi kuitenkin siitä.

Vierailija
45/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittanut äidin kylpytakin ja huulipunaakin

Vierailija
46/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistele sitä kylpytakkia, haiseeko se sinulta vaiko "vieraalta". Sen kyllä tuntee, jos on hyvä nenä.

Vierailija
47/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siitä mainitsee.

Eksä aina kimpaantui "No mistä minä tiiän, miks luulet että mä tiedän?" Josta sitten aloin epäillä.

Kyllä mulla menis kimpaantuminenkin ihan normaalin käytöksen piikkiin. Mun mies saattaa tiuskasta mistä kysymyksestä vaan jos on huonolla tuulella. Etenkin pettämisepäilyn saattais ottaa epäluottamuslauseena ja tiuskasta jo senkin takia.

Todellisuudessa monet valheet menee läpi ilman että huomataan mitään. Itekin valehtelin just miehelle saaneeni kaveriltani uudet kengät jotka ei muka sopineetkaan kaverilleni ja on lojuneet sen kaapissa jo pari vuotta. Mies oli vain iloinen, toisin kuin olisi ollut jos olisin kertonut juuri ostaneeni ne ja maksaneeni toistasataa (mies kun aina marmattaa törsäilystäni) ;).

Vierailija
48/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin, että miten voisin ottaa asian esille, että alushousuista on pari nappia auki???!!!

Mieheni kännykkää en voi lukea hänen sitä tietämättään, en myöskään tietokonetta. Jotenkaan en myöskään jaksaisi alkaa moiseen puuhaan.

En tiedä. Ehkä hän vaan joku kaunis päivä jää sitten kiinni jos on jäädäkseen. Raastavaa tämä silti on. Vuosia sitten epäilin eka kerran pettämistä ja kun kysyin asiasta hän ei myöntänyt mitään. Syytti minua vainoharhaiseksi ja mustasukkaiseksi. Kävi kuitenkin niin, että en ollut tuolloin väärässä. Mies jäi rysänpäältä kiinni, mutta omat epäilykset ja miehen suhde oli jatkunut jo muutaman kuukauden.

Nyt ahdistaa kun on noi ihan samat fiilikset kuin silloin ja tunne on aika vahva ettei kaikki ole niin kuin pitäis.

ap

Vierailija
49/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, että mitä se nappiasian esiintuominen auttaisi, jos kerran et usko miehesi myöntävän mitään. Tulee vaan varovaisemmaksi ja sun epäilykset jatkuvat, todisteita ei ole ja saat vainoharhaisen leiman...

Vierailija
50/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi lukea miehen kännykkää? Onko siinä jokin esto? Ainahan sen voi katsoa vaikka miehen suihkun aikana tms. Sähköposteihin tietty saattaa olla joku salasana... Meillä tosin ei ole.. SIvuhistorian tietty voi tarkistaa, sieltä voi löytyä jotain tai joskus puuttuu epäilyttävän paljon, esim. parin päivän sivuhistoria.

Vierailija
51/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäiset lapsi teillä on? Jos yli 3-vuotias, niin hyvinkin on voitu leikikiä äitin meikeillä.

Vierailija
52/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, että mitä se nappiasian esiintuominen auttaisi, jos kerran et usko miehesi myöntävän mitään. Tulee vaan varovaisemmaksi ja sun epäilykset jatkuvat, todisteita ei ole ja saat vainoharhaisen leiman...

Ehkä jään vaan tarkkailemaan tilannetta ja olen tuntosarvet pystyssä. Ei kai tässä muukaan auta.

Ehkä sitten joskus tuun kertomaan miten kävi vai kävikö mitenkään.

Kännykkää ja konetta en jaksaisi alkaa tutkimaan salapoliisina kun sekin on aika kuluttavaa. Kieltämättä aikaisemmin vastaavassa tilanteesta sain sekä kännykästä että koneelta pari juttua selville mitkä vahvistivat silloin omat epäilykseni.

Vierailija
53/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkaile ylös miehen menoja, esim. Pekan kanssa sulista pelaamassa silloin ja silloin yms. tapahtumia. Mä kirjoittelen tuollaisia ylös muutenkin kalenteriin heti kun mies ilmoittaa niin muistan sitten itsekin etten suunnittele mitään päällekäin. Jossain vaiheessa noista voi olla hyötyä kun mies vaikka sanoo ettei ole nähnyt Pekkaa kuukauteen, tai voit itekin tilaisuuden tullen kysäistä Pekalta että kuinkas usein te nyt käyttekään pelaamassa tms. Tuntuu vähän liioittelulta, mutta ei noista menojen kirjaamisesta ole haittaakaan. Myös taskut ja lompakko kannattaa katsoa, onko siellä ravintolalaskua tai leffalippuja kahdelle, tai jos vaikka kuitti sulismaksusta. Kuitit on niin ihania kun niissä on tarkka aika :).

Mun kaverilla muuten oli joskus suhde varattuun mieheen joka sanoi käyvänsä sählyssä tai salilla vaimollensa mutta tulikin kaverilleni. Lopuksi kävi aina suihkussa että sen oma pyyhe oli märkä ettei vaimo epäilisi. Miehet siis ovat aika fiksuja pettäessään, mutta usein eivät mieti ihan kaikkea.

Mun mielestä se että toisista luottamus on niin pyhä asia että jos luottamus horjuu niin parempi olisi erota, on aika tekopyhää. Eiköhän useimmissa suhteissa joskus tule luottamuspulaa jostain asiasta. Onhan sekin naiivia luottaa vaan luottaa toiseen vaikka kuinka epäilyttäviä merkkejä olisi. Mä tuntisin itseni ihan pelleksi jos pettävä mies olisi vienyt kuin pässiä narussa ilman etä mä olisin ite edes yrittänyt oman mielenrauhani takia vähän selvitellä ja varmistella että mies on luottamukseni arvoinen.

Vierailija
54/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy vain miettiä milloin ja missä tilanteessa miehesi voisi pettää sinua ja palkata se yksityisetsivä. On se pieni rahamäärä siihen verrattuna, että ajatus kalvaa sinua ja tuhlaat elämääsi mieheen, joka on jo todistettavasti ennenkin pettänyt sinua. Mikäli todisteita ei löydy niin sitten on parempi mieli eikä miehesi tiedä etsinnästä mitään.

Minä en jaksaisi metsästää tietoa eli samassa tilanteessa palkkaisin salapoliisin. Minua ei ole avo- tai avioliitossa tiettävästi petetty, mutta pitkässä seurustelusuhteessa kyllä, valimatkaa meillä oli useita kymmeniä kilometrejä.

Sain itse miehen kiinni kun ensin vaisto sanoi monta kertaa, että on jotain vialla ja sitten lopulta pengoin tavarat ja kysyin suoraan naisilta, joiden kanssa oli ollut tekemisissä. Pettänyt oli ja pitkän aikaa. Seksistä ei ainakaan ollut kyse kun intohimo roihusi ja olimme kaiken aikaa toistemme kimpussa ja rakastelemassa, mies vain kuulemma koki että olemme epäsopiva pari ja saisin paremman kuin hän!

En käyttänyt salapoliisia kun ei ollut tuolloin varaa enkä tiennyt koko salapoliisimahdollisuudesta. Vaistoni oli kuitenkin uskomattoman tarkka kun lopulta suostuin sitä kuuntelemaan.

Muuten tuo mies väitti viimeiseen saakka, ettei ole pettänyt ja vasta kun kerroin naisten nimet, jotka olivat osallisia, tunnusti lopulta. Mies ei tunnusta kuin pakon edessä!!!

Vierailija
55/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan tarkemmin tarkkailemaan noita menoja. Nyt jo olen vähän ihmetellyt muutamia menoja, joita ilmoitettu viime hetkellä tai sitten peruuntunutkin viime hetkellä.

Ja mies ei kanssa silloin aikaisemmin tunnustanut mitään ennen kuin mulla oli faktaa eikä yksinkertaisesti voinut muuta kuin myöntää.

ap

Vierailija
56/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin, että miten voisin ottaa asian esille, että alushousuista on pari nappia auki???!!! Mieheni kännykkää en voi lukea hänen sitä tietämättään, en myöskään tietokonetta. Jotenkaan en myöskään jaksaisi alkaa moiseen puuhaan. En tiedä. Ehkä hän vaan joku kaunis päivä jää sitten kiinni jos on jäädäkseen. Raastavaa tämä silti on. Vuosia sitten epäilin eka kerran pettämistä ja kun kysyin asiasta hän ei myöntänyt mitään. Syytti minua vainoharhaiseksi ja mustasukkaiseksi. Kävi kuitenkin niin, että en ollut tuolloin väärässä. Mies jäi rysänpäältä kiinni, mutta omat epäilykset ja miehen suhde oli jatkunut jo muutaman kuukauden. Nyt ahdistaa kun on noi ihan samat fiilikset kuin silloin ja tunne on aika vahva ettei kaikki ole niin kuin pitäis. ap

Ja voin sanoa että mies valehtelee naiselleen helposti. Meidän suhde kesti melkein kolme vuotta. Kun mies jäi kinni hän valehteli vaimollen että meidän suhde oli kestänyt vain muutaman kuukauden ja alkanut siitä kun poika lähti Saksaan vaihtoon. Vaimo uskoi. Miehellä on aina ollut toisia naisia ja on edelleenkin. Vaimo uskoo että pettäminen jäi siihen muutamaan kertaan ja meidän yhteiseen lapseen.

Minusta kaikista helpoiten saat selville kun teet miehelle selväksi että tiedät hänen pettävän ja tiedät naisen olleen teillä. Vaikka et olisikaan varma sanot että nyt on turha valehdella sinä tiedät. Eiköhän ala puhumaan, varsinkin jos uhkaat erolla ellei valehtelu lopu ja kaikki asiat ala tulla selväksi!

Vierailija
57/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläsi olisi ollut kotonanne toinen nainen, joka olisi sitten lainannut sinun keskenpitoista kylpytakkiasi (yök).

Siis haloo, itse en ainakaan vetäisi päälleni mahdollisen rakastajani vaimon likaista kylpytakkia.

Nenäliina on omasi. Tai sitten miehesi pukeutuu salaa vaatteisiisi poissaollessasi ; ).

Vierailija
58/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan tarkemmin tarkkailemaan noita menoja. Nyt jo olen vähän ihmetellyt muutamia menoja, joita ilmoitettu viime hetkellä tai sitten peruuntunutkin viime hetkellä. Ja mies ei kanssa silloin aikaisemmin tunnustanut mitään ennen kuin mulla oli faktaa eikä yksinkertaisesti voinut muuta kuin myöntää. ap

Nyt vaan päätät haluatko saada sen siitä kiinni ja mitä sen jälkeen?

Vierailija
59/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläsi olisi ollut kotonanne toinen nainen, joka olisi sitten lainannut sinun keskenpitoista kylpytakkiasi (yök). Siis haloo, itse en ainakaan vetäisi päälleni mahdollisen rakastajani vaimon likaista kylpytakkia. Nenäliina on omasi. Tai sitten miehesi pukeutuu salaa vaatteisiisi poissaollessasi ; ).

Se vaan sujautti sinne taskuun vaimolle "viestin".

Vierailija
60/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläsi olisi ollut kotonanne toinen nainen, joka olisi sitten lainannut sinun keskenpitoista kylpytakkiasi (yök).

Siis haloo, itse en ainakaan vetäisi päälleni mahdollisen rakastajani vaimon likaista kylpytakkia.

Nenäliina on omasi. Tai sitten miehesi pukeutuu salaa vaatteisiisi poissaollessasi ; ).

No, jos jo jakaisit miehen toisen kanssa, niin mitä väliä jollain kylpytakilla???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi