Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä joku saanut Hedman Partnersilta kiristyskirjeen luvattomasta elokuvateoksen jakamisesta? Miten tuohon pitää suhtautua?

Vierailija
14.05.2024 |

Liittymästä kuulemma jaettu sisältöä (vuonna 2001 julkaistu elokuva). Nyt pitäisi maksaa Hedman Partnersille 500 euroa tai jotain kamalaa tapahtuu.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää vessapaperia.

Vierailija
2/88 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkaa roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi sanaa, vain kaksi sanaa: "Asia riitautettu."

Vierailija
4/88 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heitin kirjeen roskiin eikä vielä näin 6 vuotta myöhemmin ole tullut toista

Vierailija
5/88 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten tuohon pitää reagoida. Jättää kokonaan huomiotta vai vastata, että riitauttaa asian?

Vierailija
6/88 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät elämääsi niin kuin et olisi koskaan kirjettä edes saanut.

Vierailija
7/88 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on perusteeton huijauskirje. Huvittavaa, että saavat jatkaa noiden lähettelyä, kun asialla on "kunniallinen" lakifirma.

Vierailija
8/88 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kai joku tuomittu maksamaan monen kymmenen tuhannen oikeudenkäyntikulut kun oli katsonut muutaman jakson jotakin Netflix-sarjaa luvatta. Käsittämätöntä, että tuollainen kiristys voi olla laillista Suomessa. Länsimaissa yleensä yritetään suojella kansalaista suuryrityksiltä, mutta Suomessa viedään markkinaoikeuteen, jossa pitää todistaa syyttömyytensä, eli syyllinen ennen kuin syyttömäksi todistetaan.

Vierailija
9/88 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse avasin ensimmäisen kirjeen, seuraavat heitin avaamattomana roskiin. Kirjeiden tulo loppui ajan mittaan ja asia jäi siihen. Pelottelevat vain mummoja.

Vierailija
10/88 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä reagoi kirjeeseen mitenkään, äläkä vaan vastaa mihinkään kyselyihin. Jos joku kysyy asiasta joskus jotain sano että et ole itse ladannut vaan sulla oli avoin netti jolloin joku muu käytti nettiäsi ja latasi.

Vierailija
11/88 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö näitä rahankeruukirjeitä tulee? On ne hediksellä ahkeria.

Vierailija
12/88 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin arvelinkin. Mutta miten operaattorit saavat antaa tuollaisia tietoja ensinkään? Mitä sille GDPR-asetukselle tapahtui?

Vierailija
13/88 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistata paskat kiristyskirjeen lähettäjille.

Vierailija
14/88 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollista toimintaa jota jostain syystä katsotaan sormien läpi.

Vierailija
15/88 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin suoraan roskakoriin lukematta.

Vierailija
16/88 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sinne soittaa ja horista niitä näitä niin pitkään kun jaksaa ja pyytää sitten se GDPR-ote, eli tiedot kaikista rekisteritiedoista ja puhelinsoitto litteroituna. Kiusa se on pienikin kiusa.

Vierailija
17/88 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että liittymästä jaettu. Se ei ole sama asia kuin henkilö. Niiden tehtävä on osoittaa kuka se on jos haluavat edetä asiassa.

Vierailija
18/88 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa imuttaa ne torrentit real debridin kautta. Maksaa 4€/kk ja torrentit latautuvat heti.

Vierailija
19/88 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miten tuohon pitää reagoida. Jättää kokonaan huomiotta vai vastata, että riitauttaa asian?

Kuin yksinkertainen sä oikein olet? 😆 ET TEE MITÄÄN!!

Typerintä olisi ottaa yhteyttä sinne, kun sitten ne näkee kuinka pönttö tapaus siellä on.

Vierailija
20/88 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on perusteeton huijauskirje. Huvittavaa, että saavat jatkaa noiden lähettelyä, kun asialla on "kunniallinen" lakifirma.

Joo kyllä ja ihmettelen itsekin sitä, että heille on noita kirjeitä lähetelty takaspäin, että rikotte lakia ja saatte sakkoja.. Kai joku isoveli vetelee naruja jossain, kun hommat saa jatkua, vaikka viralliset tahot sanoo niille suoraan asioita.

Itse olen saanut heiltä kirjeen myös.. En ole ikinä ladannut luvatonta materiaalia netistä eikä ole ohjelmia millä niitä edes ladataan, ja aina ollut maksetut suoratoistopalvelut. Kun sain heiltä kirjeen, niin soitin sinne ja sanoin suoraan asiat.. Ei ole sen jälkeen kuulunut mitään. Luulen, että he kokeilevat kepillä kuka maksaa paniikissa.

Mutta silti ihmettelen, että saavat jatkaa tota touhua, vaikka eitä on varoitettu tosta.

Joku MOT toimittaja vois selvitellä kuka niitä naruja jossain vetelee, kun toiminta saa jatkua.