Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin kylpytakkini taskusta nenäliinan, jossa huulipunan jäljet?!

Vierailija
27.10.2010 |

Nenäliinassa oli siis punaiset huulten jäljet. Olin heittämässä kylpytakin taskusta löytynyttä nenäliinaa roskikseen kun huomasin, että siinä oli huulipunan jäljet. Yhtäkkiä tajusin etteivät huulten jäljet muistuta omiani. Oli pakko testata, että minkälaiset jäljet jää omista huulistani kun niissä on huulipunaa ja jäi kyllä IHAN erilainen jälki.

Menin ihan hämilleni enkä nyt oikein uskalla edes ajatella mistä nenäliina on kylpytakkini taskuun joutunut (periaatteessa mahdollista, että olen sen itse sinne joskus laittanut). Mutta miten on mahdollista, että siinä oleva huulipunan jälki ei kyllä missään nimessä ollut omista huulistani? Enkä edes muista koska olisin viimeksi käyttänyt huulipunaa.

Tietysti epäilykset heräsivät. Varsinkin kun mies oli just muutaman päivän yksin kotona. Vai olenko ihan vainoharhainen???

Antakaa joku selitys, pliis.

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta arvelen, että miehesi on meikkaillut ja kekkaloinut hepeneissäsi, kun olit poissa.

Jotkut miehen tykkää sellaisista leikeistä.

Vierailija
2/121 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun meinaan nyt sitten kysyä suoraan niin vaikeinta on varmaan pysyä järkähtämättömänä koska ihan varmasti ainakin ensin kieltää, mutta kokeillaan. Tietysti voisin ottaa siihen mukaan ton kortin, jossa sanoisin tietäväni vaikka en satavarma olekaan.

Edelleenkään en usko, että mies tykkäisi salaa pukeutua salaa ja meikkailla, mutta voinhan mä sitäkin kysyä. Joku kyseli niistä huulten jäljistä, että mistä voin olla varma ettei ole omani tai siskoni. Siitä olen kuitenkin varma koska testasin moneen kertaan minkälainen jälki omista huulistani jää nenäliinaan ja jäi ihan täysin erilaiset.

Eksityisetsivä tai mikä onkaan olisi tietty kanssa ihan kätevä, mutta miten ne niitä asioita oikein saa selville? Eihän ne pääse esim. miehen kännykkään käsiksi tai jos miehen työpaikalla neljän seinän sisällä tapahtuu jotakin "ylityöaikaan". Tai mistä minä tiedän. Huokaus. Varmasti on kuitenkin kallista eli ei mahdollista minun kohdallani. Onko teillä jollain kokemusta?

Pelkään vaan, että kun kysyn ja mies kieltää, niin en pysty tavallaan muuta kuin uskomaan ilman niitä vedenpitäviä todisteita. Ja sitten olen taas se vainoharhainen. Huh.

Mulla on pari päivää aikaa vielä miettiä. Mies tulee työmatkaltaan parin päivän päästä.

ap

Vierailija
4/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on tosijuttu, niin:

Sanoisin, että ihan turha sun on mieheltäsi kysyä suoraan. Minun ja sinun sekä todella monen muun henkilön kokemuksen mukaan mies kieltää hamaan loppuun saakka kaiken niin pitkälle kuin voi. Sun miehesi on jo pettänyt sua ja valehdellut sulle, miksi ihmeessä hän olisi nyt muuttunut? Tuloksena keskustelusta on vain se, että miehesi alkaa syyttää sua vainoharhaisuudesta ja alkaa peitellä jälkiään entistä tarkemmin. Toisaalta ymmärrän sua kyllä, itse en pystyisi pitämään tuollaista epäilystä sisälläni hetkeäkään, vaan olisin varmasti jo soittanut sille miehelle työmatkalle.

Vierailija
5/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on tosijuttu, niin:

Sanoisin, että ihan turha sun on mieheltäsi kysyä suoraan. Minun ja sinun sekä todella monen muun henkilön kokemuksen mukaan mies kieltää hamaan loppuun saakka kaiken niin pitkälle kuin voi. Sun miehesi on jo pettänyt sua ja valehdellut sulle, miksi ihmeessä hän olisi nyt muuttunut? Tuloksena keskustelusta on vain se, että miehesi alkaa syyttää sua vainoharhaisuudesta ja alkaa peitellä jälkiään entistä tarkemmin. Toisaalta ymmärrän sua kyllä, itse en pystyisi pitämään tuollaista epäilystä sisälläni hetkeäkään, vaan olisin varmasti jo soittanut sille miehelle työmatkalle.

Mulla kävi mielessä että soittaisin miehelle, mutta sitten en näkisi hänen reaktiotaan eli päätin odottaa, että tulee kotiin ja ollaan kasvotusten. Mies siis lähti työmatkalleen samana päivänä myöhemmin kun olin tullut lasten kanssa kotiin. Seuraavana päivänä vasta huomasin nuo epäilyttävät jutut. Koska mies tulee vasta parin päivän päästä taas kotiin, niin ruodin tätä asiaa täällä. En ole halunnut puhua näistä epäilyksistä vielä edes ystäville kun jotenkin tuntuu nololta :/

ap

Vierailija
6/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mulla kävi mielessä että soittaisin miehelle, mutta sitten en näkisi hänen reaktiotaan eli päätin odottaa, että tulee kotiin ja ollaan kasvotusten. Mies siis lähti työmatkalleen samana päivänä myöhemmin kun olin tullut lasten kanssa kotiin. Seuraavana päivänä vasta huomasin nuo epäilyttävät jutut. Koska mies tulee vasta parin päivän päästä taas kotiin, niin ruodin tätä asiaa täällä. En ole halunnut puhua näistä epäilyksistä vielä edes ystäville kun jotenkin tuntuu nololta :/

ap

[/quote]

Voimia! Ei se ole sulle noloa! Miehellesi se on.

Odota, että tulee kotiin ja edellä oli hyvät neuvot rauhallisena pysymisestä ja siitä, ettet puhu yksityiskohdista vaa olet vaan lujana, että olet saanut tietää.

Vierailija
7/121 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/121 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää pettää? Tämänkin ketjun mukavalta ja kunnolliselta vaikuttava ap saa kärsiä tuollaista kohtelua.

Miettikää nyt hyvät miehet ja naiset ja älkää antako tällaisen tapahtua.

Vierailija
9/121 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tai puolison toimesta kuka tahansa) alkaisi hakkeroimaan meikäläisen tietokonetta tai sähköpostia todisteiden toivossa, lukemaan puhelimesta viestejä tai vielä nauhurilla salakuuntelemaan, toteaisin aika nopeasti että puoliso on sairas, pamauttaisin erolaput tiskiin ja tekisin välittömästi rikosilmoituksen yllämainituista asioista.

Vierailija
10/121 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratsaat luurin kun on tullut työmatkalta, sen jäljiltä niitä viestejä voi hyvinkin olla.

Vierailija
11/121 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ratsauksia. Se on väärin.

Pysyt rauhallisena ja olet vaan miehellesi, että tiedät. Et kerro perusteita. Pysyt lujana ja rauhallisena.

Toinen vaihtoehto on, että nyt parin viikon aikana järkkätt ansan ja jää sitten kiinni. Jos ei toi toinen ole ollut työmatkalla mukana, niin eivätköhän tapaa... pidät menoista kirjaa. Jos on kaverillaan, soitatkin kaverin kännyyn - ei saa muka yhteyttä miehen kännyyn. Tai jos on jossain harrastuksessa, meet kuikuilemaan salaa sinne, että onko. Tms.

Vierailija
12/121 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut jo mieheltäsi vastauksen?

Vierailija
13/121 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole pettänyt nyt työmatkalla ollessaan? Käykö miehesi useinkin työmatkoilla?

Vierailija
14/121 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole pettänyt nyt työmatkalla ollessaan? Käykö miehesi useinkin työmatkoilla?

Sama tuli mieleen. Jos onkin jonkun toisen luona?

Vierailija
15/121 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheesta jää kaikista parhaiten kii jos menee toisen kainaloon pötköttään, korva rintaan ja sit kysyy. Kiihtyvä sydämmen tykytys ei valehtele: lepopulssi nousee kattoon jos pitää alkaa valehtelemaan. Ja kyllä, sen kuulee!

Vierailija
16/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olen liian herkkis tai sitten jotain on tapahtumut oikeasti ja tämä varmaan kuulostaakin jo ihan naurettavalta, mutta laitoin hetki sitten pyykkiä narulle ja joukossa oli myös mieheni alushousuja. Osa hänen alushousuista on lahkeellisia, jossa sepaluksen kohdalla pari pientä nappia. Tiedän varmasti ettei mieheni avaa noita nappeja KOSKAAN. Ei silloin kun hän käy kusella tai ei jos sattusikin hääräilemään jotain muuta.

Mutta nyt siis yksistä alushousuista oli nuo pari nappia auki. WTF?

Joko alan oikeasti sekoamaan ajatusteni kanssa tai sitten olen oikeassa ja tiedän, että jotain on tapahtunut. Jotenkin vaan tuntuu, että vain nainen voisi alkaa availemaan alushousuista noita pienen pieniä nappeja. Hohhoijaa.

Antakaa tulla järjen ääntä tai miltä tämä teistä kuulostaa???

Vierailija
17/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että löytyykö muuta "todisteaineistoa" esim. hiuksia tai huulipunanjälkiä laseissa tms.

Vierailija
18/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että pettää kun kerran ennenkin tehnyt. Järjestä ansa.

Vierailija
19/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hiirenloukku kylpytakin taskuun ja poistu taas...

Vierailija
20/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten usko että myöntää kuitenkaan mitään. Ainakaan noilla perusteilla. Taitaisin tehdä itseni vaan naurunalaiseksi ja vainoharhaiseksi (ellen jo tosiaan ole).

Ja miten mä sen ansan viritän? Vinkkejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi