Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin kylpytakkini taskusta nenäliinan, jossa huulipunan jäljet?!

Vierailija
27.10.2010 |

Nenäliinassa oli siis punaiset huulten jäljet. Olin heittämässä kylpytakin taskusta löytynyttä nenäliinaa roskikseen kun huomasin, että siinä oli huulipunan jäljet. Yhtäkkiä tajusin etteivät huulten jäljet muistuta omiani. Oli pakko testata, että minkälaiset jäljet jää omista huulistani kun niissä on huulipunaa ja jäi kyllä IHAN erilainen jälki.

Menin ihan hämilleni enkä nyt oikein uskalla edes ajatella mistä nenäliina on kylpytakkini taskuun joutunut (periaatteessa mahdollista, että olen sen itse sinne joskus laittanut). Mutta miten on mahdollista, että siinä oleva huulipunan jälki ei kyllä missään nimessä ollut omista huulistani? Enkä edes muista koska olisin viimeksi käyttänyt huulipunaa.

Tietysti epäilykset heräsivät. Varsinkin kun mies oli just muutaman päivän yksin kotona. Vai olenko ihan vainoharhainen???

Antakaa joku selitys, pliis.

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta olisi ratsata tuo duunikeikka, on varmaan suhinaa parasta aikaa jonkun typyn kanssa.

Vierailija
102/121 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ja vaimon patjojen väliin. Ero heille tuli sitten myöhemmin.

Itse häivyin kuvioista tuon korvakoruepisodin jälkeen.

Nainen siis oli se ns. toinen nainen, kenen takia miehelläni ja minulla tuli ero. Kun lämmittelimme vanhaa suhdettamme naisen ollessa siskonsa luona niin lipsahti se korvakoru sinne patjojen väliin. Muuten en olisi tehnyt, mutta se nainen oli tosi vittumainen minulle. Soitteli öisin kännissä ja sökelsi, että kuinka paska olen ja mieheni on pakko pettää minua ja ymmärrä jo ottaa ero kun he ovat rakastuneita. Vaani öisin metsikössä kyttäämässä meidän ikkunoita jne..

Hups vain.

että kumpi tämän tarinan naisista oli se vaimo? Siis vaimo oli se toinen nainen jonka patjan väliin jätettiin korvis? Mutta ero tuli kuitenkin kirjoittajalle ja ko miehelle? Ja ikkunat oli hänen?! Siis häh?? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostais tietää kuinka ap:n kävi. Saitko miehes vääryydestä kii vai keksitkö selityksen asioihin?

Vierailija
104/121 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinpas jo kovaa vauhtia rustaamassa selitystä tuosta. Alku menikin hyvin, mut eipä tuo ollutkaan niin selko juttu ku luki ajatuksella pidemmälle. En tosiaa ymmärrä.

Selittäkää joku ettei jää häirittee!!

Vierailija
105/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy onko joku ollut teillä. En osaa auttaa yhtään. Tietysti se voi olla sinunkin. Onko sinulla sen väristä huulipunaa kuin siinä paperissa on?

Vierailija
106/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kylpytakki ja nenäliina hänen eteensä ja huuda, ettei hän saa käyttää sinun kylpytakkiasi ja leikkiä meikeilläsi.

Vierailija
107/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että juu oli täällä joku, joka kävi aamulla suihkussa, meikkasi ja sitten lähti.

Jos kysyn, niin samalla tunnen itseni ihan vainoharhaiseksi :/

Minulla on yksi vähän samansävyinen huultenrajauskynä, mutta siitä ei tullut samanlaista jälkeä kun testasin.

Vierailija
108/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut siskoa tms käymässä joskus, joka olis lainannut sun kylpytakkia?

Mikäli miehellä on ollut yövieras, on tämä nainen tahallaan jättänyt viestin itsestään sinulle.

Vierailija
109/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli miehellä on ollut yövieras, on tämä nainen tahallaan jättänyt viestin itsestään sinulle.

tapailin yhtä miestä ja unohti täysin kertoa olevansa naimisissa. Me ihan seurusteltiin, soiteltiin päivittäin, oli yötä mun luona.

Kerran sitten tavattiin hänen suunnassa ja vei kotiinsa yöksi. Oli tosi myöhä, mutta aamulla kun katselin ympärille, esim peilikaapissa oli naisten hajuvettä jne, tajusin mikä pelin nimi on.

Mä jätin myös merkkejä vaimolle mikä on homman nimi ja en sen jälkeen vastannut enää miehen soittoihin.

Vierailija
110/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meillä on ollut joku nainen, niin olis tahallaan jättänyt "viestin" itsestään. Mutta miksi? Luulisi, että haluaisi ettei jäisi mitään jälkiä??

Sisko on, mutta ei ole lainannut kylpytakkia ja tiedän ettei hänenkään huulistaan jäisi sellaista jälkeä.

Voihan p****. Olen melko varma, että jotain on käynyt :( Oma vaisto sanoo ettei kaikki ole niin kuin pitää. Mutta miten ihmeessä saan totuuden selville???

ap

Vierailija
111/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
112/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meillä on ollut joku nainen, niin olis tahallaan jättänyt "viestin" itsestään. Mutta miksi? Luulisi, että haluaisi ettei jäisi mitään jälkiä??

Sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja. Jos nainen haluaa miehen, mikä siihen on tehokkaampaa kuin rikkoa taustalla oleva parisuhde.

Vierailija
113/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapailin yhtä miestä ja unohti täysin kertoa olevansa naimisissa. Me ihan seurusteltiin, soiteltiin päivittäin, oli yötä mun luona.

Kerran sitten tavattiin hänen suunnassa ja vei kotiinsa yöksi. Oli tosi myöhä, mutta aamulla kun katselin ympärille, esim peilikaapissa oli naisten hajuvettä jne, tajusin mikä pelin nimi on.

Mä jätin myös merkkejä vaimolle mikä on homman nimi ja en sen jälkeen vastannut enää miehen soittoihin.

Kävin suihkussa ja siirtelin purkkeja. Itse ainakin tiedän missä hyllyllä on omat purkkini ja selvästi laittelin niitä eri paikkoihin.

Käänsin hajuvesipullon toisin päin, selvästi asukki tykkäs että etiketit ovat itseensä päin, kääntelin näitä eli taatusti huomaa siellä on joku käynyt.

En suoraan sanoen muista mitä kaikkea, mutta tälläisiä pieniä vinkkejä jätin, joista taatusti tiesin ettei mies niitä huomaa, kun ei ollut yhtään pikkutarkka ja nähtävästi toinen oli.

En tiedä tuliko ero vai ei. Ei sen jälkeen enää kiinnostanut. Ehkä mieskin halus erota ja siksi toi mut sinne. Oltiin kummatkin kyllä aika humalassa silloin eli välttämättä ajatteli että kämppä on tyhjä, se riittää.

Vierailija
114/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen tapaus kun tapailin yhtä miestä, meillä oli tapaamisessa taukoa ja arvaapa mitä löysin kerran miehen asunnosta:

vaaleita, pitkiä hiuksia(en muista oliko kylpytakissa, kylpyhuoneessa vai missä).

Eli siellä oli käynyt sillä välin joku nainen..

Vierailija
115/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että epäilisin että meillä olisi käynyt mieheni luona nainen, nostaisin kissan pöydälle heti. Tosin minulla pitäisi olla varmuus siitä että huulipuna paperi ei ole minun.

Alkaisin seuraamaan miehen käytöstä muutenkin. Tosin tiedän (kokemuksesta) että miehet voivat pitää jopa vuositolkulla suhdetta yllä vaimon selän takana. Eikä juurikaan omatunto soimaa. Enkä siis yleistä, samoin voivat naisetkin tehdä, niin julmaa se välillä on.

Olen minäkin käynyt varatun miehen kotona ja mietinkin kuinka mies uskalsi viedä kotiinsa, olisinhan voinu jättää myös jälkiä...

Vierailija
116/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tiedän missä hyllyllä on omat purkkini ja selvästi laittelin niitä eri paikkoihin.

Käänsin hajuvesipullon toisin päin, selvästi asukki tykkäs että etiketit ovat itseensä päin, kääntelin näitä eli taatusti huomaa siellä on joku käynyt.

eikös tuollaisten "merkkien" pitäisi olla sellaisia että varmasti tietää että on naisen tekemiä, esim alushousut pyykkikorissa. Mieshän pääsee tuosta ihan helpolla kun vaan sanoo että katselin hajuvesipullojasi jotta tietäisin mitä ostan lahjaksi tms

Vierailija
117/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta samanlaista jälkeä en saa sitten millään. Samansävyisen kyllä, mutta en samanlaisia huulten muotoja. En myöskään keksi miksi olisin laittanut kylpytakkini taskuun nenäliinan tai mitään muuta miten se olisi sinne joutunut. Minulla on nenäliinoja vain käsilaukussa. Kotona en käytä niitä. Silloin harvoin kun olen rajannut huulet tai laittanut huulipunaa, niin olen taputellut liiat pois vessapaperilla.

Silti en voi olla SATAPROSENTTISEN varma ettei nenäliina ehkä olisikin minun sinne taskuun laittama. Tai olisinko sittenkin jostain syystä käyttänyt joskus nenäliinaa ja että olisiko huulistani voinut jäädä jolloin muulloin erilainen jälki. Argh. Pää sekoaa.

Mieheni on pettänyt aikaisemmin ja siksi pelkään pahinta "pienistäkin merkeistä" ja samalla saatan olla siksi vain vainoharhainen.

ap

Vierailija
118/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi on pettänyt sua aiemmin, taitaa olla nytkin.. avaa silmäsi ja katso totuuteen..

Vierailija
119/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli meilläkin miehen autossa pitkiä vaaleita hiuksia ja mun vaisto oli muutenkin jo varoitellut että jotain on meneillään.

Vierailija
120/121 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tykkää pukeutua naiseksi? Eli (oliko 2 vai 3 viesti) jos kysyisi metelin kera, ja katsoisi miehen reaktion.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi