Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin kylpytakkini taskusta nenäliinan, jossa huulipunan jäljet?!

Vierailija
27.10.2010 |

Nenäliinassa oli siis punaiset huulten jäljet. Olin heittämässä kylpytakin taskusta löytynyttä nenäliinaa roskikseen kun huomasin, että siinä oli huulipunan jäljet. Yhtäkkiä tajusin etteivät huulten jäljet muistuta omiani. Oli pakko testata, että minkälaiset jäljet jää omista huulistani kun niissä on huulipunaa ja jäi kyllä IHAN erilainen jälki.

Menin ihan hämilleni enkä nyt oikein uskalla edes ajatella mistä nenäliina on kylpytakkini taskuun joutunut (periaatteessa mahdollista, että olen sen itse sinne joskus laittanut). Mutta miten on mahdollista, että siinä oleva huulipunan jälki ei kyllä missään nimessä ollut omista huulistani? Enkä edes muista koska olisin viimeksi käyttänyt huulipunaa.

Tietysti epäilykset heräsivät. Varsinkin kun mies oli just muutaman päivän yksin kotona. Vai olenko ihan vainoharhainen???

Antakaa joku selitys, pliis.

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole pyytämääsi selitystä, mutta luulen sinun sen jo keksineen. Kyllä tuollaiset asiat vaistoaa.

Olisin hiljaa, poistaisin nämä keskustelut koneen sivuhistoriasta, tarkkailisin, en antaisi miehen aavistaa, että tiedän. Varomattoman miehen toimet on sitten paljon helpompi paljastaa. Melkoinen luotto hänellä jo salaisuutensa säilymiseen taitaa ollakin.

Voimia sinulle!

Miten paljon pettäminen ketäkin häiritsseee? Mua häirisisi ja mun olisi vaikea vaan tarkkailla. Ehkä se aiempi etsivähomma olisi mun kärsimättömyydelle hyvä. Poistuisin paikalta ja etsivä silloin toimiin.

Vierailija
82/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa myös joitain nauhureita joilla voi nauhoittaa mitä asunnossa tapahtuu.

laitonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia todisteita. Ehkä jopa katselisin aSuntoa itselleni valmiiksi...

Vierailija
84/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jottei asia jää painamaan mieltäsi vuosikausiksi, kerro miehellesi ihan nauraen, lähes huumorimielessä, että "taidan olla tulossa vainoharhaiseksi, mutta kun kylpytakkini taskusta löytyi tallaista! Onkohan Sinulla ollut vieras nainen vai olenkohan itse joskus unohtanut tämän tänne?" Ja sano suoraan, että asia vaivaa Sinua kovasti ja olisit hyvin pahoillasi, jos se olisi jonkun muun nenäliina.

Vierailija
85/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teiltä jotka olette olleet vastaavassa tilanteessa, että miten teillä on miehenne/poikaystävänne jäänyt kiinni?

Tuolla aikaisemmin kirjoittelinkin, että alan nyt tarkkailemaan miehen menoja tarkemmin. Mulla on ollut kumma fiilis jo pidempään, mutta jotenkin olen kai sulkenut sen pois mielestä.

Eniten mietityttää just toi kysyminen mieheltä suoraan kun tietää, että todennäköisesti valehtelee. Se sp-taudin keksiminen olisi tietty yksi vaihtoehto, mutta jos mieheni on käyttänyt kortsua, niin tuskinpa hänelle tulee mieleen silloinkaan myöntää mitään (kuvittelee, että suojaa kaikelta).

Olen myös miettinyt, että mitä sitten jos kysyn ja mies myöntääkin. Mitä sitten teen?! Pelkään varmaan eniten juuri sitä, että mieheni myöntäisikin, koska silloin tiedän ettei minulle jää muuta vaihtoehtoa kuin ero. Mun tietojen mukaan kun se olisi jo sitten neljäs kerta. Tiedän etten voisi enää edes yrittää antaa anteeksi ilman että omanarvontuntoni laskisi miinuksen puolelle.

Voi huokauksien huokaus.

ap

Vierailija
86/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kielsi kunnes löin faktat pöytään. Olin säästänty tai edelleenlähettänyt siis tekstarit miehen kännykästä omaani (salaa yöllä) ja juu, tiedän että niin ei saa tehdä.

Lisäksi oli noi selkeät merkit eli oli ylitöitä, laittoi itseään, piti kännykän tarkkaan itsellään (paitsi yöllä oli laturissa) ja äänettömällä jne jne

Siis sellaisia pieniä merkkejä.

Vierailija
87/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipuna voi olla peräisin myös miehen tai lapsenne huulista (jos teillä asuu lapsia kotona). Tai jos on vaikka teini, niin teinin tyttöystävältä.

Napit aukeilee joskus itsestäänkin, mulla on muutama vaate jossa napit ei pysy kiinni.

Hiuksista... Mulla on tummat hiukset, samoin miehelläni. Kuitenkaan meidän hiukset eivät ole tasavärisiä, vaan kummallakin on sekä vaaleita että mustia hiuksia ja jotain siltä väliltä. Mustat on suorempia ja paksumpia, vaaleat ohuempia ja kiharampia.

Vierailija
88/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös miettinyt, että mitä sitten jos kysyn ja mies myöntääkin. Mitä sitten teen?! Pelkään varmaan eniten juuri sitä, että mieheni myöntäisikin, koska silloin tiedän ettei minulle jää muuta vaihtoehtoa kuin ero. Mun tietojen mukaan kun se olisi jo sitten neljäs kerta. Tiedän etten voisi enää edes yrittää antaa anteeksi ilman että omanarvontuntoni laskisi miinuksen puolelle.

OLISI SITTEN JO NELJÄS KERTA!

Tarviiko siun sitten enää ees miettiä, että pettääkö se vai ei...??? Jos siulla on ollu kumma fiilis, eikä tää oo eka kerta, niin kissa pöydälle! Kysyt asiaa niin, ettei mies voi vaan sanoa joo tai ei (kuten aiemmin on siulle vinkkejä annettu).

Ja se ero ei todellakaan ole huono vaihtoehto! Mietihän nyt, mitä se "miehesi" siusta ajattelee... Noin monta kertaa kuitenkin jo pettänyt!!! Ja niin kauan kun annat anteeksi, se käyttää sitä hyväkseen!

Vaikka siulla ois miten huono itsetunto, lähde lätkimään! Trust me, itsetunto kyllä nousee tuosta, kun pääset turhasta paskasta eroon omassa elämässäsi!

Vierailija
89/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLISI SITTEN JO NELJÄS KERTA!

Tarviiko siun sitten enää ees miettiä, että pettääkö se vai ei...??? Jos siulla on ollu kumma fiilis, eikä tää oo eka kerta, niin kissa pöydälle! Kysyt asiaa niin, ettei mies voi vaan sanoa joo tai ei (kuten aiemmin on siulle vinkkejä annettu).

Ja se ero ei todellakaan ole huono vaihtoehto! Mietihän nyt, mitä se "miehesi" siusta ajattelee... Noin monta kertaa kuitenkin jo pettänyt!!! Ja niin kauan kun annat anteeksi, se käyttää sitä hyväkseen!

Vaikka siulla ois miten huono itsetunto, lähde lätkimään! Trust me, itsetunto kyllä nousee tuosta, kun pääset turhasta paskasta eroon omassa elämässäsi!

Niinhän se sanontakin on "pettää kerran, pettää aina", mutta silti ei haluisi uskoa. Ja ei kai tämä niin mietityttäisikään, mutta kun on ne lapset. Mielummin olisin vain vainoharhainen ja uskoisin, ettei enää pettäis. Mutta tunne on niin sama kuin silloin joskus, että tietää, että jotain on tapahtunut tai jotain on meneillään. Ja juu, onhan on ollut myös noita, että kännykkä on äänettömällä vaikka silloin joskus sovittiin, ettei pidä sitä enää äänettömällä. Äh, en tiedä... Tiedän kuitenkin ettei tässä auta nyt enää muu kuin nostaa kissa pöydälle. Ellen sitten jänistä ja jää kuitenkin tarkkailemaan tilannetta vielä joksikin aikaa.

Vierailija
90/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin, että kysyn suoraan. En jaksa alkaa enää tarkkailemaan. Tuntuu etten vaan jaksa tätä enää ellen saa selvyyttä asiaan.

MITEN siis konkreettisesti ja MILLÄ SANOILLA kysyn asiaa? Omassa päässä lyö ihan tyhjää. Ajattelin ettei mun kannata mainita mitään nenäliinissa olleesta huulten jäljistä tai avonaisista alushousun napeista. Enkä sittenkään jaksaisi alkaa sepittämään mitään mistään sp-taudista.

Miten siis kysyn asiasta? Suoraan, että "petätkö"? Ajattelin, ettei kannata alkaa selittämään myöskään mitään mistään omista aavistuksista ja kummallisesta olosta, koska ne on toisen helppo ohittaa vainoharhaisuudella.

ap

Vierailija
91/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä katsomaan silmiin ja olemaan rehellinen!!!

Onko sillä sun ukollas mitään maneereja mistä voisit päätellä että ei puhu totta?

Vierailija
92/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi mitä todenäköisimmin vastaa, ettei petä. Kääntää vielä asian niin, että olet tullut vainoharhaiseksi tai petät itse ym. Jos hän pettää, tämän jälkeen hän on entistä varovaisempi ja varoo jättämästä mitään jälkiä, joista hän jäisi kiinni.

Ehdotan siis, että keräät todistusaineistoa ensin.

Vierailija
93/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sp-juttu on ihn typerää minusta. Odottelu olisi ehkä mun juttu, mutta ymmärrän sua ja varsinkin, kun miehesi on aiemmin pettänyt.

Sanoisin varmaan näin, että minulle on nyt ollut jonkin aikaa sellainen olo, että kaikki ei ole kunnossa. Haluan tietää, että petätkö.

En puhuisi noista löydöistä mitään.

Mies varmaan suuttuu joka tapauksessa.

Odottaisin rauhallista hetkeä ja kysyisin kasvotusten.

Vierailija
94/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et riitä hänelle ja miksi pettää.

Älä anna tilaisuutta selitellä ettei eptä, koska onhan tuo jo selvä juttu. Sanot vain että tiedät jo ja yksityiskohdilla ei ole väliä. Et kerro mitään mistä tiedät vaan sanot vaadit miestä kertomaan oman mielipiteensä, että miten nyt edetään asian kanssa.

Kysy tahtooko erota vai tehdä asialle jotain. Älä suostu kuuntelemaan muuta. Älä huuda tai aloita riitaa vaan ole asiallinen, ikään kuin asiat olisivat sinulle jo selviä.

Jos mies alkaa jotain riehua ja väittää vastaan niin sanoe ttä olet valmis keskustelemaan sitten kun mies on rauhoittunut ja valmis puhumaan asiasta rauhassa. Eli siis siitä miten nyt edetään ja mitä mies aikoo tehdä. Sano selkeästi ettet kuuntele selittelyä koska teidät miten asia on.

Muista vain ettet ole sinisilmäinen ja ala uskoa miehen selityksiä. Jos mies on jo aiemminkin pettänyt niin en usko asiassa olevan mitään tulkinann varaa. Älä ole tyhmä, nainen! Älä siihen lankea (enää).

Vierailija
95/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten kummassa ap voi olla niin varma, ettei itse tai sisko saa huulistaan samanlaisia jälkiä kuin nenäliinassa. Eihän tuollainen ole mahdollista! Mikä niissä jäljissä on niin erikoista ap?

Vierailija
96/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti mies kieltää ellei sitten halua sinusta eroon. Mitä hän totuudella voittaisi? ALkaa vaan pitää tarkemmin huolta ettei jää kiinni ja naureskelee toiselle naiselleen että nyt se vaimo kysyi että petänk ja mä ihan silmät kirkkaina vastasin että en tietenkään ja se meni siihen ihan täydestä hehee...

Vierailija
97/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemaan kovana miehelle niin krijoita pieni kirje, jossa simppelisti sanot asiasi. Älä missään nimessä lankea selittelemään mistä tiedät. Sano vain että asia on selvä ja miehen ainoa mahdollisuus on nyt kertoa oma näkemyksensä rehellisesti tai peli olisi pelattu.

Ja mene loppuun asti. Jos mies pysyy selittelyissään niin sano että aiot lähteä. Ainoa tilaisuus pelastaa suhde on, että mies puhuu rehellisesti ja koska sinä jo tiedät asiat miehen täytyy itse kertomalla todistaa olevansa rehellinen. Älä siis paljasta mitä teidät tai mitä et tiedä missään vaiheessa.

Vierailija
98/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä oli kerännyt todistusaineistoa mutta halusi silti, että mies olisi tunnustanut ilman niitä. Kysyi ensin, että onko sulla suhde/petätkö. Mies tietenkin kielsi. Sitten ystäväni sanoi, että sut on nähty erään naisen kanssa. Mies kysyi, että kuka muka. Ystäväni sanoi, ettei voinut paljastaa lähdettään mutta että mies on nähty naisen seurassa ja siitä on ystävälleni kerrottu. No, siinä sitten mies rupesi hieman myöntelemään mutta väitti edelleen kiven kovaan, että ystäviä vaan ollaan. Kunnes sitten ystäväni läväytti pöytään todisteet, jotka todistivat rakkaussuhteen puolesta (intiimit viestit jne.)

Mutta pointtini on se, että väität kivenkovaan, että mies on nähty naisen seurassa. Etkä tingi siitä vaikka mikä olisi. Sieltä se sitten puserrettuna tulee se totuus.

Ja kaipa sinä ap tajuat, että on erittäin todennäköistä, että miehesi on pettänyt. Sun olisi ehkä pitänyt jo uskoa kolmannella kerralla...kolmas kerta toden sanoo...

Vierailija
99/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt on tilanne, että joko kerrot rehellisesti kaiken ja mitä aiot tehdä asian parantamiseksi tai eroamme. Minä tiedän kaiken ja olen nyt kurkkuani myöten täynnä näitä tilanteita, joten en jaksa tapella. Kerro oma kantasi rehellisesti tai sitten lähdet etkä enää tule takaisin. Sulla on hyvä mahdollisuus nyt pelastaa meidän suhde vikan kerran"

"Mitä muka teidät, älä nyt viitsi, mitään en oo tehnyt?!"

"Tiedän sen verran, että nyt ollaan vakavassa risteyksessä. Olen kuullut kaiken ja nyt vaan tahdon tietää missä sun tunteesi on näissä hommissa. Mieti tarkkaan miten tahdot edetä, mutta tämä hoidetaan just nyt. En kuuntele ainuttakaan valetta. Jos tahdot vielä pelastaa suhteen niin nyt tänään kerrot voitko välittää minusta vaikka tekisit selän takana väärin. Vain sillä on nyt väliä. Mä haluan jatkaa suhdetta sun kanssa, mutta rehellisyys on tärkeintä. Kaikki mokaa joskus ja haluan aloittaa puhtaalta pöydältä jos vain musta välität.."

Annoin ymmärtää että annan anteeksi jos vain on rehellinen ja kertoo että silti välittää minusta. Mies koki että se on paras ratkaisu, eli on rehellinen ja minä annan anteeksi. Se oli tietysti ansa ja mies kertoi niin sanoin byebye...

Vierailija
100/121 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä TOIVOIT, että täällä kerrottaisiin, että miehesi ei petä. Nyt kun pääsääntöisesti sanotaan, että pettää niin emmit asian selvittämistä ja haluat sulkea silmäsi paremmin kuin että otat selvää.

Turha kysyä mieheltä sillä, jos miehesi on viaton niin saat vain pahaa aikaan ja jos on syyllinen niin siinä tapauksessa myöskin eli katsoo tavallaan olevan oikeutettua pettää ja tulee varovaisemmaksi. Minusta kysely ilman faktoja ei toimi kuin jotain 20%:lla miehistä. Mikäli on pettänyt aikaisemminkin useita naisia niin on paatunut eikä kysely johda mihinkään ilman faktaa tai ei ainakaan mihinkään hyvään.

Asetat suhteenne ja elämänne hankalaan tilanteeseen pitkittämällä ja etsimällä todisteita, jossa saatat epäonnistua ja olla epäobjektiivinen.

Palkkaamalla ammattilaisen asialle saat varmasti luotettavaa ja objektiivista tietoa ilman pitkää odotusta, pitkää henkistä kipua ja turhaa riitaa, epäluottamusta ja sen jälkeen päätös on yksin sinun, mutta muista tieto voi olla aika raskas kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi