Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TRUPLIEN sunnuntai

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri kotiin lentokentältä. Tänään on herätty jo neljän jälkeen, koska mies lähti työmatkalle. Lähdin sitten saattamaan miestä lentokentälle, ja tarvittiinhan autokuskiakin. Nyt ei enää väsytä, mutta varmaan joudun ottamaan tänään päivätorkut.

Täytyisi varmaan syödä jotain aamupalaa, tai ainakin juoda jotain lämmintä. Ulkona oli nimittäin aivan mielettömän kylmä. Talvi on selvästi tulossa, kun näin kylmä tuuli puhaltaa.

Vierailija
2/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mitään kummempaa. Ajattelin, että jos lähtis vaikka kirpparilla käymään. Ihanan rentoutunut olo sen puitteissa, että tietää olevansa lomalla ensi viikon:)

Allu piti eilen sellaisen jumpan, että mieskin oli ihan outo ilme naamalla kun piti kättä masun päällä. Pikkuihminen möyri todenteolla ja välillä teki ihan kipeää liikkeet. Mutta ihanaa kun liikkuu hyvin:))

Mukavaa sunnuntaita kaikille!

Talvikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin vaan pikaisesti toivottelen kaikille mukavaa sunnuntaipäivää!

Nyt yritän hilata ruhoni ylös ja ulos pihahommiin.. =)

Vierailija
4/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=668855]Eilinen kyläilyreissu olikin aika pyöritystä:) Kävin kotinurkillani moikkailemassa tuttuja ja samalla tietysti vanhempia ja isovanhempia. Vanhemmat oli hakeneet varastosta kaikki mahdolliset vauvanvaatteet ja tarvikkeet. Voi taivas sitä tavaraa oli meinaan paljon! JA vanhemmat tietty oletti että vien ne kaikki sitte samalla kotiin... (ai tänne 58 neliöön vai???) no onneksi lupasivat säilyttää niitä vielä muutaman kuukauden haen niitä sitten lähempänä h-hetkeä. Kiva kun ei tarvitse vaatteita ainakaan enempää ostaa itse, sieltä löytyi monta pahvilaatikollista:)

[color=990000][b]Miitsu[/b]: Ne viininpuna-mustat oliskin ollu kivat, ne me oltais haluttukin, mut se väri on 2005 mallin (eikä sitä enää saa) ja 2006 mallistossa se on sellanen kirkkaanpuna-musta:/

[color=004400][b]Nekku[/b]: Oikeestaan mies pääty emmoihin, ihastu niihin heti kun näki. Mulle olis se ja sama olisko kärryt emmat vai briot, kun en kerran niiden kahden välillä osaa päättää millään :D

[color=DD8800][b]Neiti[/b]: Noihan oli kivanväriset! Harmi ettei tota harmaapohjasta saa edgeihin.

[color=A4BB4A][b]Mii[/b]: Tiedän tuon vauvakuume tuskan:D 9 kk on IHAN LIIAN pitkä toimitusaika :D

[color=FF5500][b]Leanna[/b]: Millanen paikka se Ruissalon kylpylä on?

[color=990000][b]Johelle[/b]: Ootko sä alkanut ratsastamaan vai onko pitkäaikanenki harrastus? *hirmu kade kun ei ite pääse*;)

[color=888822]Nyt aamupalalle, hauskaa sunnuntaita!

[color=007700]Katzu & niksutin rv 20 *jee puoliväli saavutettu*

Vierailija
5/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katzu:

ruissalon kylpylä on meistä ihana paikka!

kaunis luonto ja mukavia kävely reittejä.

kylpylä ihan ehdottoman hyvä,siinä mielessä että on rauhallinen.välillä vanhuksia vesijumpassa tai muutaman vedon uimassa.muuten hyvin rauhallista.monaasti saamme ihan perheen kesken sielä uida.ja se on meistä hyvä kun on 5 vahdittavaa.jos olis kauhee vilske(esm karibialla)on hankala pitää laskuissa=)

sielä on 3 allasta joista yksi kuuma poreallas.saunat on pienet mutta siistit!sehän on myös hotelli ja sielä on ravintolapalvelut.

allasosaston hinta on 10e/aikuinen ja 4v ylöspäin 5e.

aamu alkoi jälleen päänsäryllä ja nyt on vatsakin kipeä=(

tänään otetaan ihan rauhallisesti,ollaan vaan!sekin on välillä mukavaa!

rentouttavaa sunnuntai päivää kaikille!

L+5

Vierailija
6/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mitään erikoista eilisestä.

Nukuttiin yö hyvin ja aina 8.30 asti kunnes poika tuli ja herätti ;)

Pyykkikone laulaa ja itse meikkaan tässä ihmisemmäks. Mulla sama suunnitelma kuin [b] Talvikilla [/b] eli kirppikselle suuntaan tieni :)

Poika ja mies menevät autokauppoihin pyörimään -> mies innostui [b] jos [/b] uusi tulokas olisi tulossa ;D Mä olen haaveillu tilaautosta jo muutaman vuoden ja vihdoin mun haave alkaa olemaan lähempänä eli mieskin lämpenee ajatukselle ;)))

Mutta joo, sellaisia menkkamaisia jomotuksia koko ajan päällä että epäusko täysin vallannut mielen. Joten ensivkon alkuun kunnes on uuden testin aika :/

-Marieela kp 29 tai rv 4

Vierailija
7/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosi kiva ilta eilen kavereiden kanssa. Ruoka oli niin herkullista ja tarjoilija ilmeisesti huomasi massuni, kun loihti niin kivan yllärin:

Kun muut seurueen jäsenet tilasivat alkoholia, minulle tuotiin jonkinlainen makea jälkiruokaherkku, jonka päällä oli vaaleanpunainen haikara! Tosi hauska ylläri!

Kotona olin jo puol ykstoista, olisin jaksanut illanviettoa myöhempäänkin, mutta muilla oli sovittuja menoja tälle aamua, joten turhan aikasin loppui meidän bileet.

Talvikki: Truplavauvoilla taisi sitten olla eilen sovitut yhteistreenit ;o) Minunkin massussani nimittäin jumpattiin niin hurjasti raflasta kotiuduttuani, että mieskin sai tuta kunnon muksaukset :o)

Hmmm... Mitähän ohjelmaa sitä keksisi tälläiselle harmaalle ja kylmälle sunnuntaille..? Ideoita?

Vierailija
8/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä noustu jo kauan aikaa sitten.. Yritän mussuttaa aamupalaa, että jaksaa tanssia. Mä vaan oon niin huono saamaan aamulla mitään alas..

Kai tästä pitäs liueta pikku hiljaa suihkuun.

Moikat ja [b]ihanaa sunnuntaita[/b]!! Mukavia sunnuntai suunnitelmia ainakin kaikilla :)

Vierailija
9/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaksisteen pojun kanssa hääritään. Mies taas raksalla. Onneksi alkaa perustukset olla kohta valmiit, jotn pian saada pitää se taas iltasin ja viikonloppuisin kotona. Talo kuum n valtanut mieleni, ei malttas enää millään odottaa sinne joulukuulle, että päästään muuttamaan. Mutta kauaa ei enää mee kun talo saapuu tontille. Nelisen vikkoa, hui :)

Marieela: Mulla oli pojusta sillon alkuraskaudessa menkkakipuja aikasta paljon ja pitkään, ja niin vaan raskaana oltiin. Niin että älä huoli, varmasti kivut ovatten vaan raskauden aikaansaamia.

Serpenttiini: Kivan kuulonen ilta sulla ollut. Kavereita on aina kiva käydä tapaamassa, varsinkin jos harvemmin näkee.

Johelle: Mukavaa päivää heppojen parissa.

Katzu: Ihana kuulla miten täpinöissään sun vanhemmat on masuasukista. Teillä on nyt sitten hyvä vaatevarasto!

Tiitikkä: Kuinkas pitkään mies on reissussa?

Tänään pitäis mennä illaksi töihin. Vien pojun mummolle. Nyt se tuolla huuteleekin leikkimään. On kasannut kaikki soittimensa tuohon sohvalle, joten tiedossa on kaiketi musiikkihetki :D

Hauskaa päivää kaikille täältäkin!

Vierailija
10/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katzu siis en ole silleen harrastanut ratsastusta, oon käyny parilla leirillä joskus kaaaaauan sitten. nyt mun kummitädillä on synttärit, 50v, ja sille järjestettiin issikkaratsastusta, mennään maastoon pariks tunniks jonnekin inkooseen ja mä halusin pitkästä aikaa hepan selkään! saa nähdä kuinka kipeenä sieltä kotiin tulen.. :) Ihanaa että sun vanhemmat on niin innoissaan ja saatte paljon vauvakamaa sieltä! nehän on sitten varmaan aika retroja jos ovat sun vanhoja, nyt taas muotia! :D

Marieela mukavaa päivää kirpparilla ja toivottavasti miehuskin löytää hyvän menopelin!

Nekulle kivaa tanssituntia :)

Talvikki ihana se tarjoilijan ylläri :D!

muksaa päivää vaan kaikille, täytyy mennä pukeutuman micheliniksi, ei tuolla tuulessa muuten kestä.

Vierailija
11/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla pienet ilot;)

[b]Johelle:[/b] Ulkona on kyllä sikakylmän näköistä! *hrrr* Tällaisella kelillä ottaa eniten päähän, kun sisko ja äiti lähtivät eilen Kreetalle ja isä tuli viikko sitten Taiwanilta. Ja veli lähtee vaimonsa kanssa häämatkalle Barcelonaan uudeksi vuodeksi. Nyt tuntuu, että omasta matkasta on ikuisuus! Teilläkin häämöttää kohta lämpöiset aallot *kade*

[b]Nekku:[/b] Etkö sä voisi pian testata?;) Mä en kestä tätä muiden piinailua... :)

Mitäs [b]Serenahille[/b] kuuluu?! miten oot jaksellu?

A kp4

Vierailija
12/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei innokkaat trupla-sisustajat!

Oletteko bonganneet netistä jotain kivoja (miel. suomenkielisiä) sivuja, joilta saisi ehkä vinkkejä pieniin sustuksen yksityiskohtiin tai tapetin/ maalin käyttöön erikoistehosteena...? Tai onko jossain lehdessä ollut just jotain kivaa jutskaa makuuhuoneiden ja/tai lastenhuoneiden sisutuksesta?

Vierailija
13/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyppä kattomassa www.sisustus.com

Vierailija
14/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

serpentiini: Aivan ihana tuollainen yllätys ravintolassa!! Mitenkäs teillä tänään masussa jaksellaan? Meillä nimittäin tänään sitten ilmeisesti lepopäivä kun eilen jumpattiin. Kovin on pientä liikehdintä.

nekku: Oliko se vesirokko?*mietti kirjoititko jo eiliseen pinoon illemmalla...*?

Kirpparilta jäi käteen takki! Oon tyytyväinen, koska mulla alko olla jo ongelma, että mitä laitan päälleni kun töissä joutuu seisomaan pihalla monta tuntia päivässä. Eipä tässäkään takissa paljon kasvunvaraa ole, mutta toivottavasti mahtuu ne 4 vkoa mitä on töitä jäljellä. Vauvalle löytyi myös muutama vaate:) Niin ja pojille Uppo-Nalle kirja. Ollaan nyt luettu niitä iltasatuina ja varsinkin esikoinen tykkää kovasti.

Vierailija
15/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARIEELA, otappas nyt ihan iisisti vaan. Eikös ne menkkamaiset jomotukset oo usein just oire raskaudesta? =)

Mä just mietin, että MIKÄLI hedelmöittyminen olis tapahtunut tässä kierrossa, niin se ois ehkä jo kiinnittynyt, tai ainakin parin seuraavan päivä n aikana kiinnittyis. *miten niin liikaa vapaa-aikaa*

Tänään ohjelmassa: haen pikkusiskon meille, käydään hakemassa ruokavärkkiä ja kokataan jotain tosihyvää, ja sit katellaan frendejä ja bridget jonesia oikeen urakalla, mies on nimittäin töissä ni voidaan ihan rauhassa viettää tyttöjen laatuaikaa. =)

Mietein taas aamulla niiiiiiin levottomia,että ois jonkun pitäny keskeyttää. Mä nimittäin mietin, et mitä tekisin jos kuulisin että ei koskaan voitas saada lapsia. Mulla menis koko Suuri Suunnitelma ihan pilalle, kun oon ajatellut olevani monta vuotta kotona ja että musta tulee oikeen super-kotipulla-äiti, niin mitä sitte jos niitä lapsia ei tuliskaan? Sit mä varmaan keskittyisin luomaan super-uraa, hakisin jollekin toisella alalle ja ottaisin työstä elämän keskipisteen. Ja otettais lisää lainaa, myytäis tää talo ja ostettais joku ihan sairas hypersupermaxiluksus talo, ja iso vene ja matkustettais mun suurella palkalla sata kertaa vuodessa. Huomaatteko miten mä yritän tsempata itseäni? *psykopaatti* Mut en halua, et romahdan jos jotain niin kamalaa joskus kuulisin, siks pitää olla " varasuunnitelma" .

Ihanaa kun on tälleen joutilasta aikaa, ehtii miettii kaikkee pöhköä. ;) No joo, ehkä mä meen vähän siivoilee vielä ennenku meen hakee sisteriä.

Vierailija
16/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut pari päivää ihan hiljaa, kun oon viettänyt aikaa töissä ja sitten illat intensiivisesti miehen kans. Nyt on mies sitten lähtenyt kertaamaan viikoksi. Vihdoinkin mä saan tänään siivota tän kämpänm puti-puhtaaksi ja ajatelkaa ASUA PUHTAASSA ASUNNOSSA VIIKON : D

Marieela: Kyllä taas tuli tippa linssiin ku luin sun eilistä kertomusta testaamisesta. Kaikki yksityiskohdat on tervetulleita. Pääsee siihen fiilikseen paremmin mukaan. Toivottavsti se on nyt plussa. Tai onhan se jos se plussaa kerta jo näyttää. Ihan sama onko haalea vai tumma. Millä muuten testasit?? (raskaustestilläkö? : DDDD)

Siis mä oon aivan varma että toi Emmasanna menee kovempaa vauhtia noissa raskausviikoissa ku yleensä odottavat äidit : ) Nyt jo huitelee vaikka missä lukemissa! : )

Mä olin eilen Hunksien keikalla. En oo koskaan ollu ton tapaisessakaan joten ajateltiin kaverin kans kokeilla kun tulivat meidän seudulle. Tosi hyvä fiilis oli. Siellä me kiljuttiin muiden mukana ja kaverilta meni ääni. Esityksen aikana miehet sitten hieman ottivat yleisöä mukaan. Mä sain yhdeltä pusun ja yks kundi otti kravatin jossain välis pois ja kiepautti sen mun niskan ympärille ja veti sillai eestaas. En mä osaa selittää. Kaveri sai yhdeltä hunksilta ruusun. Mä sain vielä pussata yhden rintaa ku se ooti mun päästä kiinni ja painoi rintalihaksiaan vasten. Sit oli viel joku neljäs juttu miten yks huomioi mua, mut en muista. Olin kyllä aika otettu kun ei ne huomioinu ku muutamia sieltä yleisön joukosta. Tuolille sinne lavalle en kuitenkaan päässyt. Olipas ilta!!! : ))))

Jees, nyt lähen ulkoilee koiran kans ja sitten siivoon koko kämpän oikeesti siistiksi.

Joku tais kysästä kp:tä. Hmmm.... Täytyy tehdä hieman laskutoimituksia..... kait 25/28. Jep, piinailuu näköjään! : )

Vai onko mulla menossa rv 4, Marieela???? : DDD

Soffu (palailen)

Vierailija
17/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin takaisin miehen viereen kun selvisin netistä ja nukahdin uudestaan! Herättään klo. 13.35 kun miehen veli kavereinen pimpotti meidän ovikelloa!! ;) Olen ainakin nukkunut!

[b]Mii:[/b] Mä en ole vielä tajunnut, että pitäisi tehdä varasuunnitelmia koko loppuelämälle, mutta ens kesäksi olen tehnyt;) *miettii miten laajentaisi suunnitelmiaan*

Vierailija
18/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksel olin ja en löytäny mitää tai jos löysin jotain leluja niin pyydettiin ihan älyttömiä hintoja joten tulipas vaan kierrellyksi sitten ;)

Mies ja poika olivat auto likkeis ja saivat jonkun hintalaskelman chrysler voyagerista mutta haluan tsekata sen chervoletin vielä mikä näyttää ihan samanlaiselta ku tuo chrysler... Ja eipä siis mitään kiirettä autolla ole. Kuhan haaveillaan ;)

MIRULII, mä en muista yhtään et oisko mul ollu aiemmis raskauksis menkkakipuja, ainakan isommin. SIskipä tää koko aikanen vihlonta ja juiliminene hiukan pistää miettimään. J nää fiinit, niit tulee ihan ku tädin kyläilynkin edellä. Toivotaan et kuuluis asiaan.

JA toivon sutkin mukaani tästä kierrosta (jos olen itsekkään). Olen kuitenkin sen verran usein siellä päin että kaveria tarttisin sielläkin rinnalleni kera isonmasun :)

Mites muuten sun työvuorot ens viikon lopulla, vkonloppuna menee?

Mä ilmeisest tulen lasten kans to-aamuna Elimäelle tai Anjalaan ja ollaan kai maanantaihin asti. Voitas vaik puistoilla kera muksujen tmv?

SOFFU rakas, toivon ja rukoilen että olet rv 3+4(kp25/28). Sua saadaankin nyt piinailla. Koskas ajattelit testata??

Testasin juu raskaustestil, heh ;D JA olivat molemmat aconeita. Tosin en luota niihin testeihin paljon tällä palstalla käytyjen keskustelujen takia. Olen lukenu et näyttävät paljon vääriä plussia :((

Nyttekin tampax mulla valmiina jos vaik täti yllättää :/

*pessimsitikö*

MII, kyllä susta tulee se pullan-tuoksuinen-äiti. JA voihan sitä olla äiti toisellakin tavalla jos itse ei lapsia kykenisi saamaan. Siitä tulikin mieleen et itse olen aina halunnut adoptoida lapsen. Me meinaan miehen kanssa päätettiin ennen ku saatiin eka et jos ei tule omia, niin halutaan sitten toisen omia keitä niiden omat eivät halunneet.

Mutta uskon et teille tulee omiakin, ihan varmasti!!!

KATZU, musta olis ihanaa jos mun vanhemmat olis säästäneet ees jotain mut ei. On toki muutamia leluja säästetty meidän lapsuudesta ja jokaiselta on jotkut froteiset potkupuvut ym tallessa, mut muuten ei mitään. Mun äiti ei todellakaan ole säästäjä-luonne ;) Ja mä taas olen. niitä on jo ihana katsella ihan nostalgisessakin mielessä =)

NEKKU, testaa nyt. sul oli niit niin paljo ja ne oli niin edullisiakin ;DDDD

Onko sun omat ja niit aconeita??

Testaa munkans yhtäaikaa ees?

SERPENTIINI, oli kyl tosi kiva tarjoilian huomio. Ei varmaan kovin useas paikas moista palvelua saa. Hienoa!! Laita jooko sun viestien perään aina rv et pysytään mukana mis asti aian ootte menos?

Ei haluta/en halua menettää mitään lähestyvistä H-hetkistä :)

SERENAHia mäkin kaipailisin kertomaan kuulumisia??? Onko kaikki OK??

MIITSU varmaankin kiehnää miehulin kainalossa. Nautikkaahan toisistanne. Eikös teil ollu koko ens viikko aikaaolla yhes? Ihanaa jos oli niin...

TALVIKKI, muistan poikaa oottaes nuo ulkoilut kuinka isoja takkia sai käyttää et sain mahankin lämpimään ;DD Onneks sul on enään vähän jäljellä ;)

TIITIKKÄ, minnes se mies meni reissuun?

[color=purple] Kertokaahan nyt sitte mulle se apteekista saatavin herkkä testi?? [/color]

En viitsi niit aconeita tilata enää ku en luota niihin ;) Eli voisin kohta käydä tos apteekis jos kerrotte mikä kannattaa ostaa.

Huomen ois kp 30 jos ei tätiä ole tullut ja sitte voisin tosiaan jo testata vai pitäskö odottaa ti tai ke-asti??

Meen roikkuu jääkaappiin siksi aikaa kunnes laitatte ehdotuksia tulee ;DD

Vierailija
19/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela: Torstai mulla on vapaa, mut oon jo sopinut iltasella käyväni yhden kaverin luona. Perjantaina on sitte iltavuoro. Mutta lauantaina ja sunnustaina käy kyllä kolmen jälkeen. Vai olitteks te sillon vielä maisemissa?!? Puistoilu vois olla ihan jees, jos vaan säät sallii. Voitte kyllä myös sitte tulla meille vieraisille ja leikkimään jos näyttää et on kovin huono ilma. Olis kyllä tooosi kivä nähdä.

En sitte tiedä onko tolla vuodolla ja juilimisella mitään yhteyttä, mut mulla ainakin tuli sillon eka raskaudessa molempia ja sitä vuotelua (rusehtavaa tuhrua) vieläpä aika pitkään. Sullahan ei vissiin aiemmissa raskauksissa oo tullut kumpiakaan. Mulla todettiin sitten jossain vaiheessa emättimessä streptokokki b-infektio, johon sain lääkkeet. Terkkari arveli, että myös se saatto olla yks syy tohon vuoteluun ja juilimiseen. Mutta ehkäpä sun kohdalla vaan nyt on niin, että tässä raskaudessa on erilaiset oireet kuin aiemmissa. Harvoin ne kuitenkaan aina ihan saman kaavan mukaan menee. Sainko nyt sut vakuutettua, et oot raskaana ;)

Soffu: Vähänks oon kade, siellä vaan ollaan oltu hunksien halattavana. Mäkään en koskaan oo ollu niiden keikalla, mut eilen kun kattelin huumaa, jossa ne oli, niin kattelin et ei oo kyllä todellakaan huonoa ainesta ;)

Täältä lähtis nyt isot ja kirkkaat plussasäteet sinne ~~~~~~~~~~~~

Oli muutakin asiaa, mut nyt potilaat soittelee. Palaan myöhemmin.

Vierailija
20/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirulii. Ollaan joo vkonloppukin maisemis. VOitas kyl tietty tulla kyläänkin.

Vois sitte katsoa sitä la tai su iltaa?? Kaik riippuu ihan siitä saanko ton miehen meidän toisel autol tulee vkonlopuks kans. Nyt hieman vastustelee bensan kalleuden takia ja haluais tehä koko vkonlopun töitä ku ei meitä tartte kuulemma sitte viihyttää ;)) mut torstain meilkin menee varmaan sitte ku vasta tullaan ja pe kans. Mut joo. Pidetään siis mielessä joko la tai su, miten paremmin sopii molemmille?

Menee miettii sitä testiä edelleen ;)