Vitamiinit Prismasta vai apteekista?
Ostin prismasta monivitamiinin, taannoisen luontoistuotetohtorin merkkisen.
Mietiskelen, mistä tiedän onko nää purkkipillerit sitä mitä lupaavat? Onko apteekin tuotteet laadukkaampia?
Kommentit (13)
parempi hankkia vitamiinit ruoasta. Vain d-vitamiinilisää suositellaan meille. Jos on tarve muuhun vitamiinitäydennykseen, niin lääkäri ohjeistaa henk.koht.
Kumpikaan ei ole edullinen ostopaikkana. Samanlaista ne apteekkien myymät ovat.
Vuosia sitten oli lehdessä juttua, kun oli tutkittu apteekin ja ruokakaupassa myytävien vitamiinien pitoisuuksia. Eli pitikö kyljessä oleva pitoisuus paikkansa? Eroa ei juuri ollut kun oli verrattu halvemmat ja apteekin kalliimmat tuotteet.
Itse ostan Tokmannilta, aina sana-sol
Jos vitamiineja tms. ostaa, niin lääketehtaiden tuotteet apteekista on luotettavimpia
Näköjään kirjoitan väärinkin. Luontaistuotteet aalla on oikein.
Olen aina ollut myös mieltä että monipuolisesta ruoasta saa kaiken paitsi D. Nyt kuitenkin kun lihaa olen vähentänyt B lisäksi. Ja karpalopillerit, vastaakohan ne mehua jota olen juonut, mahdollisimman karpalopitoiset aika kalliita.
Nettikaupat halvempia,ei ole liiketilojen kustannuksia.
Pakkasesta itse otan. Itse kerättyä tyrnimarjaa löytyy niin paljon, että voi joka aamu syödä puoli desiä. Jos loppuu kesken ostan kaupan pakastealtaasta lisää.
Itse ostan Rainbow D-vitamiinin prismasta ja joltakin marketin merkiltä B 12. En viitsi maksaa ekstraa apteekin tuotteista, jos pitoisuudet ovat kuitenkin samat.
Ostan Pirkan B ja D-vitamiinit K kaupasta.
Yleensä otan purkit apteekista ja poreen s-marketista. Mutta poreessa on niasiini, joka on jonkun lehtiartikkelin mukaan hitaasti tappava, mutta vielä ollaan hengissä. Ilmeisesti elimistö silti tarvitsee sitäkin.
Turhaan ei kannata vitamiineja edes syödä. D-vitamiinia voi syödä jokainen. Lisääntymisikäiset naiset voi syödä myös foolihappoa.
Saako apteekista todempaa tietoa kuin luontoistuotekauppiaalta joka on sitoutunut myymään tiettyjä tuotteita saamalla etuuksia?