Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TRUPLIEN sunnuntai

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARIEELA:

no en oikein tiedä mikä määritellään koliikiksi, ei kai tuo sentään vielä niin pahaa (tai mistäs mä sen tietäisin...?) tasan 3 vkoa on ikää on tänään prinsessalla :)

Nyt meillä vihdoin vauva nukahti, Nea taas uhmailee iltanukkumisen kanssa.

Mä toivon kyl kaikille teille piinaileville plussia!

Vierailija
42/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin lääkäriluentojen muistiinpanoja, mutta olen antanut ne jo eteenpäin. En osaa sanoa tuohon Leannan monisynnyttäjyyteen mitään. Muistikuvia on, että muitakin riskitekijöitä oli, mutta päätäni en pantiksi laita;)

[b]Nekku:[/b] testaa huomenna!!! Olis kiva saada toinen odottaja [b]Marieelan[/b] rinnalle;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela

Joo, joo testaa huomenaamulla, niin päästään kunnolla riehumaan ja onnittelemaan sua ;o)

Mä koitan alkaa laittamaan niitä raskausviikkoja viestieni perään, mut ihan oikeesta mä en muista aina missä mennään! Nyt koitin epätoivon vimmalla, ettiä kalenteriani, mut pikkumies oli sen kai taas johonkin kantanut... Ehkä nyt on joku 23 tai 24 + jotain..?? Mutta laskettuunaikaan on kuitenkin vielä pitkästi!! Tähtään synnärikeikkaa ystävänpäivään (la oikeasti 8.2), silloin vauva syntyisi meidän 7vuotis kihlapäivänä :o)))

Leanna

Me jouduttiin myymään viime keväänä meidän poni. Tyttö sai niin voimakkaan allergiakohtauksen, että oli 3vrk:n lisähapessa, että saatiin henki taas kulkemaan. Oli koko perheelle todella rankka juttu :' (

Meidän poitsu muutes säikäytti mut tänään pahemman kerran! Se alko yhtäkkiä huutamaan semmosta kirkuvaa itkua ja piteli suutaan. Luulin jo, että kurkkuun on tarttunut jotain, mutta kun sain väkisin suun auki - niin arvatkaa - sillä oli ikkunaverhojen semmonen pieni klipsu kielessä kiinni!!!!!!! Voi äly hoi, noita pieniä!!!

Hyvää yötä!

Vierailija
44/44 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Katzu[/b] - Hyvä maku siis miehelläs (vaunujen suhteen) :) Tääl kans mies ihailee Emmaljungia. Niin ja olihan noilla sama auto makukin ;) Onnittelut puolivälistä!

[b]Talvikki[/b] - Ei tainnut olla tytöllä vesirokkoa :O Koska huomasin suihkussa itelläni aivan samallaisia näppyjä! Eikä sille oo noussut lämpöä ollenkaan (35,7 lämmöt pyöriny eilen-tänään). Näpytkään ei oo muuttunu kellukoiks, eikä ne oo lisäänytnyt.. Et mitä lie oli. Pientä flunssaa sillä kyllä on, nenu vuotanu ja yskii.

[b]JoHelle[/b] - Mukavalta kuulosti issikoilla ratsastelu :) Mä haluisin kans!

[b]Mii[/b] - Mulla on kans ihan liikaa vapaa-aikaa.. Viime yönä valvoin yli kahteen - vain ja ainoastaan vauva-ajatusten takia ;) En saanut niiltä rauhaa.. *kuume nousee*

[b]Jellona[/b] - Olipa kiva saada sut takas! :D Niin Miitsu tosiaan plussas ja Marieelakin - mut se ei myönnä sitä vaan haluu uusia testin ;) *hähää* Mä piinailen ainaski. Niin ja Soffu. Tsemppiä huomiseen ultraan - kuulumisia odotellaan tietysti!

[b]Neiti[/b] - Sillon kun tyttö oli vauva. Luokiteltiin koliikiks vähintään kolmen tunnin yhtäjaksoiset itkut/kitinät, vähintään kolmena päivänä viikossa.. Ja etenkin jos itkut/kitinät ajoittuu samoihin kellonaikoihin. Näin siis sillon, mikä lie käytäntö nykyään :) Voimia!

Hoh, väsyttää kun vasta seiskalta kerettiin kotia takas.. Kirkolla vähän pulaa työntekijöistä, niin sain taas autella 2-4 vuotiaiden ryhmässä. Ja taas kahden viikon päästä.

[b]Niin munhan pitikin kertoa mielenkiintoisista havainnoistani:[/b]

* Kahtena aamuna on tullut yökkö refleksi hammaspesulla

* Kahtena iltana on ollut pahaa oloa (mut voi tietty liittyä vaikka ruokavalioon)

* Lämmöt on melkein yhden asteen koholla!! (merkittävin havainto) Normaalisti mul on aika alhanen normaali lämpö - 35,5-7. Nyt on ollut pari päivää 36.7! Mut en oo mittaillut yhtään useemmin kun tän kaks päivää - eli ei luotettava!

* Verta tuli tänä aamuna nenästä - samoin kuin tytön raskauden aikana, useasti ja siinä heinäkuisessa raskauden alussa (jos näin nyt voi sanoa), kuitenkin siinä plussan aikaan tuli samalla tavalla verta nenästä.

* Menkka jomotuksia ei oo ollu tänään kertaakaan!

Tän pimun mielikuvitus vähän heittelee kärrynpyöriä ;) Het oon pilivilinnoja rakentelemassa.

[b]Marieela[/b] - Kai mä voin testata myös huomenna. Vaikka tiiän et putooin ja kovaa :( Ja sit´harmittaa kun sä plussaat ja mä en. Mut elämä on ;)

Marsulle pala kurkkua ja nukkumaan!