Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuulis toisella kierroksella :)

18.04.2006 |

Heipä hei! Mahtaakohan täällä enää ketään minutkin muistavaa palstailla...En oikein enää tiedä, mille palstalle kuuluisin, mutta päädyin siis tänne :)

Meillä on siis pian 11kk vanha ivf-poika, kolmen vuoden lapsettomuuden ja kolmannen ivf:n tulos. Lapsettomuuden syynä oli ja on minun pco-tyyppiset ja muutenkin oudosti toimivat munasarjani. Ja nyt on haaveissa toinen lapsukainen. Suuri Suunnitelma on nyt se, että popsin nassuun estrogeenia iiiiisolla annoksella ja mikäli saadaan kelvollinen limis, olisi PAS noin kahden viikon kuluttua.

Kauhean suuria toiveita en ole tähän hoitoon ladannut. Alkiota on pakkasessa tasan kaksi. Edellisellä kerralla kaksi vuotta sitten niitä oli myös kaksi ja kumpikin kuukahti ennen siirtoa. No, onhan toki pieni toive, että nämä olisivat kestävämpää laatua, kun ovat kuitenkin eri ivf:n satoa :) (oljenkorsia, oljenkorsia...)

Jos ja kun tämä pas ei tuota tulosta, aiomme käyttää yhden julkisella puolella jäljellä olevan ivf:n, mutta tämä olisi sitten vasta syksyllä. Tilanne on nyt toki aivan toisenlainen kuin ekaa lasta tehdessä. Hyvä, kun muistaa nuo pikkuiset pillerit edes ottaa ;) Lapsi olisi ihanaa saada, mutta nyt se pakko ja paniikki on poissa. Saapa nähdä, vaikuttaako sitten lopputulokseen.

keväisin terveisin toveri tuulis estrogeenihuuruissaan

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TERVETULOA, mä jo hypin ton sun viestis loppuun lukiessani, ku eka ajattelin sun jo plussanneen, mutta oletkin vasta plussaamassa;) Näinhän se tosiaan menee, kun ei ole samanlaista " pakkopullaa" kuin silloin taannoisessa elämässä-noin karskisti sanoen :) Oli se hurjaa aikaa*huokaus* Eihän täällä enää paljotta sama porukka pyöri kuin silloin vanhoina " hyvinä" (hmmm.....)aikoina.

Täällä masua jo kovasti kasvatellaan ja ihmetellään edelleen tätä pientä ihmettä, joka tapahtui:) Ei olis tämä tätä vielä vuosi (eikä kyl puolikaan vuotta)sitten uskonut olevansa tänä kesänä RASKAANA :) Prätkän selkään olis kauhia hinku, kun sellanenkin tuli viime kesänä hankittua, jotta saisi ajatukset pois vauvajutuista...ja sainhan mä-hetkeksi :D Tosin nyt niitä ihan mielelläänkin miettii päivät pitkät. Aika mahtavaa kyllä!!

Mutta oikein PALJON onnea sulle tähän PAS:siin ja täällä pidellään kovasti PEUKKUJA bd bd bd bd bd

Terkuin: Je_Ni & " Pikku-Hippu" 15+3 (huiii!)

Vierailija
2/9 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi superonnittelut sinulle Je_ni raskauden johdosta,ihmeitä todella tapahtuu.En tiedä muistaako kumpikaan minua tuolta lapsettomuuspuolelta.Meillä nyt siis kolmannen IVF:n ja kahden keskenmenon jälkeen puolivuotias pikku prinsessa. Itse olen club 40:siä.Joten ihmeelliseltä tämä aarre tuntuu.Mutta salaa haaveilen vielä pikkukakkosesta.Pakkasessa vielä 4 alkiota. Loppusyksystä pitäisi sitten passit tehdä jos meinaa pikkukakkosta yrittää.Uusiin IVF hoitoihin en enää lähde. Onnea kovasti sinulle Tuulia passiin.Pidän peukut pystyssä että onnistuisitte.

T:Tyynetuulia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan toki sinut, ihana kuulla sustakin!! Ja ONNEA pienestä prinsessasta, voih miten ihanaa, jotta lopulta tekin onnistuitte saamaan oman nyyttinne...Niin hienoa :)

Itse olen myöskin vannonut, etten IKINÄ lähde enää hoitoihin enkä usko mieleni muuttuvan!! Toisaalta, koska tämäkin raskaus alkoi luomusti niin miksei sitten alkaisi seuraavakin, jos on alkaakseen :) Hoidot eivät meitä auttaneet, se on tosiseikka.

Totta kai te haette pakkasukot/-akat matkaan jossain vaiheessa, jos kerta jo nyt tuntuu siltä, että se pikkukakkonen olis kiva...;)

Oikein ihanaa kevättä ja kesää teille sinne :)

Halauksin: Je_Ni (tänään paukkui viikot ja jo 16 täynnä, jippii!!)

Vierailija
4/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuripa tässä ootkin kovasti ollut mielessä ja olenkin arvellut, että näinä aikoina varmaankin sitten olette lähdössä " toiselle rundille" .. Onnea kovasti matkaan! Nythän onkin jotenkin varmasti helpompaa henkisestikin, kun TIETÄÄ, että sehän voi perskules ONNISTUA!!! =D

Tervehdys myös JeNiselle ja Tyynetuulialle, raskaana olo on aika ihanaa (ainakin näin jälkeenpäin aika kultaa muistot) ja JeNikin saa viilettää ihanissa mammakesämekoissa ja se ihana ihmeellinen pyöristyvä vauvamasu saa näkyä!!! =) Tyynetuuliankin kanssa ollaan aikoinaan samaan aikaan palstailtu.. kyllä ne pikkuiset vaan kasvaa hurjaa vauhtia!

Meillä vieteltiin viikonloppuna 1-vuotisjuhlia!!! =´) Voi niisk.. eihän tuo meidän pikkuveijari olekaan enää niin pieni. Kävelty on jo kuukauden päivät ja nyt päästään jo melkein juoksuun.. *huoh* .. Kummasti sitä vaan ihan pikkiriikkisen itselläkin alkaa ihan pikkiriikkisen pikkiriikkisesti siintää ajatuksissa, että ehkäpä mekin voitaisiin kokeilla vielä onneamme (vähän kuin Lottoa ajattelisi pistää vetämään.. ;D ). Mutta ihan juuri nyt ei kyllä ole vielä ajankohtaista. Tuo Veijari tuo niin paljon tällä hetkellä vilskettä ja vipinää elämään. Meilläkin ois julkisella puolella yksi hoito jäljellä. Mehän ei koskaan sitten julkiselle puolelle keretty, oltaisiin siirrytty sen viimeisen PAS:in jälkeen, josta sitten raskaus lähtikin käyntiin..

Mutta nyt poikaa pitää ruveta laittamaan päikkäreille ja herätessä päästään hiekkalaatikolle uusien synttärilahjaksi saatujen hiekkalelujen kanssa! =) Elämä on aika ihanaa ja ihmeellistä!

Hirmuisen ihanaa ja aurinkoista kevättä kaikille!!! RUTISTUKSIA!!!

Lyyli ja Veijari, 1v ja risat

Vierailija
5/9 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjens kamut - ja toki muistan sinut Tyynetuulia :)

Ei onnistunut pas tähän kiertoon. Limakalvo ei ollut oikein kunnollinen. Lisäksi tuo vappu sotki aikatauluja aika pahasti. Siirto olisi pitänyt tehdä jo kp13, joka on musta turhan aikaisin. Näin päädyimme siis jättämään tämän kierroksen kesken. Katsotaan uudelleen joko alkukesästä tai -syksystä. Hätäkös tässä enää :)

JeNille hyvävointisia ja onnellisia odotuspäiviä! Kohtahan sitä rupeat jo tuntemaan, kuinka pikkuinen potkii ja hyörii :) Tyynikselle auvoista vauva-arkea ja Lyylin Veijarille myöhästyneet 1v-synttärionnittelut! Käsittämättömän nopeasti menee tämä aika, vastahan nuo tenavat syntyivät...Meidänkin pikkuherra jo kävelee, ei siis ole mikään vauvakaan enää.

Ja hauskaa vappua kaikille!

tuulis

Vierailija
6/9 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi pahus, että se ei sitte onnistunutkaan tähän kiertoon...mutta kuten sanoit " Hätäkös tässä" :) Hieno asenne sulla!!

Mä tunsin torstaina vauvan liikkeet ekan kerran (rv 16+4) torstaina ja eilen tunsin sellasia hipaisuja...Ihanalta tosiaan tuntuivat :)

Mutta haluun nyt toivotella teille jokaiselle:

[b][size=2][color=pink]OIKEIN RAILAKASTA VAPPUA!!!!!![/b][/size][/color]

Vierailija
7/9 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pakko oli pikaisesti viestiä pukata tähän ketjuun, kun kerrankin tuttuja nikkejä näkyi :D

Kovin usein en enää täällä palstaile, on elämä senverran hektistä nykyään. Ajattelin vain käydä kuulumisia kertomassa, kun en tiedä joko olen ihan kaikille meidän prinsessan syntymää hehkuttanut :DD

Eli kaikkien vaikeuksien ja epäonnisten hoitojen jälkeen, meidän LUOMUprinsessamme syntyi tammikuun 4. On nyt siis jo kohta 4 kk!! Aika on mennyt kuin siivillä, enkä oikein meinaa uskoa että tytteli on jo noinkin vanha. Vauva-aika on kyllä järkyttävän lyhyt, vaikka se ensimmäisten viikkojen unettomien öiden aikana tuntuukin loputtomalta.

Meillä nukutaan melko hyvin joskus ja joskus taas huonosti. Pikkuisen ollaan aloiteltu jo soseitakin, mutta prinsessan masu ei tunnu ainakaan perunaa oikein kestävän. Porkkana kyllä menee hyvin suukista alas, eikä aiheuta masuvaivojakaan, joten ajattelin sen kaveriksi kokeilla bataattia, kun se kuulema aiheuttaa vähemmän masunväänteitä kuin peruna. Ihan pikkuhiljaa vaan mennään, enimmäkseen kuitenkin tissitellään pienen kanssa.

Hirveesti kaikille tsemppiä uusiin hoitoihin, me ei enää lisää lapsia edes mietitä, esikoinen kohta 8 v ja tämä prinsessa riittävät meille.

Oikein mukavaa kevättä toivottelee,

Eevuska ja prinsessa 4 kk.

Vierailija
8/9 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on tuttuja nimiä tässä ketjussa et pakko oli tulla moikkaa teitä! On se ihanaa, kun hoidot tuottavat tulosta ja luomuyllätyksiäkin tulee, kun sitä vähiten osaa odottaa. Meillekin kuuluu hyvää...eli rakas pikku prinssimme täytti 19.päivä neljä kuukautta. Hän oli siis 3,5vuoden odotuksen ja 3.ICSI:n tuoresiirron tulos. Meilläkin pakkasessa 2 pikkuista, itseasiassa oisin pas:iin jo ihan valmis :) Se ei kuitenkaan oo viel mahollista, kun osittain viel imetän ja kierrotkaan ei oo viel alkaneet pyöriä. Meillä on suotu tosi helppo vauva, joten sen suhteen pikku kakkonen olisi tervetullut. Yöllä nukutaan 8 tuntia putkeen ja sit tisutellaan ja hurautetaan vielä pari tuntia :)

Onnea Tuulikselle Pas:iin, milloinka se sitten onkaan! Nyt ei todellakaan oo enää samanlaisia paineita kuin ennen esikoista. Toivotaan, että stressittömyydestä on apua meille molemmille ja onnistuttaisi pas-plussaamaan!

Oikein onnellista odotusaikaa sinulle Je-ni!! Minä niin hyvin muistan sinun jatkuvan tsemppaamisen lapsettomuuden polulla rämpiessäni. Sinä jos kuka olet kyllä ansainnut luomuyllärin!!

Lyylikin on tuttu nimi...varmaan hänenkin kanssa tullu joskus kirjoiteltua. Ainakin seuraillu oon kirjoituksiasi taannoin...

Aurinkoista kevättä toivotellen

Hannaliini :) (MSN:n palstoilla Hansu30, jos paremmin muistatte)

Vierailija
9/9 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistinpas salasanani tänne;) Oli pakko laittaa teille vanhoille tutuille onnittelut! Jostain kumman syystä kahden vuoden jälkeen halusin kurkata tänne. Liekö muistatte enää minua...Pyörin mukana pari vuotta sitten. Homma katkesi ylättäin avioeroon kesken hoitojen ja poistuin takavasemmalle nuolemaan haavojani. Huh. Selvisinpäs hengissä, vaikkei siltä aina tuntunutkaan.

Lapsettomuuspuolella ei ollut enää tuttuja, mutta täälläpä on!! Aivan ihanaa että teille keikille homma on keikahtanut positiiviselle puolelle. Onnittelut. Ihanaa. Itse olen onnistunut " unohtamaan" asian hetkeksi, mutta uuden suhteen myötä kuume näyttää taas nousevan;)

(((((((((((((((Onnitteluhali)))))))))))))))))))) teille kaikille. Nauttikaa! Toivon mukaan pääsen mukaan joskus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi