G: Kuinka tärkeä osa seksi on elämääsi?
Kommentit (11)
Todella tärkeä. Se on osa tätä tervettä parisuhdetta, ja pitkän kaavan kautta olen opetellut nauttimaan siitä. Seksi vaatii minulta luottamusta toiseen, ja vain luottamuksen kautta voin nauttia siitä.
olisin kyllä todella kypsänä, jos en saisi seksiä ollenkaan.
Mutta parisuhteessa erittäin, erittäin tärkeää.
ei maistu yhtään. Ehkä imettäminen vaikuttaa tai e-pillerit, mutta olen ihan frigidi! Mieheni kärsii kun saa vain kerran viikossa :(
Toivottovasti ohimenevää. Sillä oli se aika tärkeä osa elämääni..
Ehkä joku päivä siitä tulee taas kivaa. Koskaan se ei ole ollut minulle mitään todella tärkeää, ei edes lähelle sitä.
En ole varsinaisesti aktiivinen (kerta viikossa tai harvemmin riittää), mutta kausittain sitten taas aktiivisempi. Toisaalta täysin ilman olokin käy pitemmän päälle hermolle.
Nykyisi noin kaksi kertaa vuodessa, naimisissa ollaan.
muutaman kuukauden välein seksiä harrastetaan.
Vastarakastuneena oli erittäin tärkeää ja sitä piti olla monta kertaa viikossa. Nyt kun olen viimeisilläni raskaana, ei seksi ole kiinnostanut enää pariin kuukauteen. Ja ainakin esikoisen syntymän jälkeen meni melkein koko imetysaika (13 kk) vielä varsin matalalla mielenkiinnolla.
tärkeää, että jätin erittäin hyvän miehen, jopa lapsieni isän seksin puuuttumisen vuoksi. Kyllä se on suhteen perusta minulle.