G: Mitä olet aina halunnut, muttet koskaan saanut?
Voin aloittaa: Tehdä spagaatin. En vaan ole niin notkea vaikka kuinka venyttelisin, tai sitten olen liian laiska venyttelijä.
Kommentit (37)
ja hetkeä ennen kuin silmiini osui sinun viestisi, tajusin: pitkät hiukset. Minun hiukset ei vaan kasva, tai haaroittuu kasvaessaan niin että niitä on pakko leikata sen verran, että "reaalikasvu" vain muutamia senttejä vuodessa. Nyt olen kasvattanut kohta kolme vuotta ja kasassa huikeat 10 cm eli leukaperiin ulottuva tukka. Pisin, mitä minulla on koskaan ollut.
Eli aika hyvä elämä on vissiin ollut, kun on tällaiset toiveet..
halusin kauko-ohjattavan auton, mutta vanhempani eivät sellaista ostaneet, koska tytöille ei sellaisia osteta.
Valitin aikuisena tätä vanhemmilleni. Sain 20-vuotis lahjaksi kauko-ohjattavan auton.
työn, joka tyydyttää henkisesti ja johon suhtautuisin intohimoisesti. Tiedän sisimmässäni, että voisin tuntea näin. Olen kuitenkin aina joutunut tekemään pakkopullaa. Syystä taikka toisesta.
minulla ei ole jäänyt mitään hampaankoloon, mutta tulihan se kun luin ketjun.
Maratoneja olen kyllä juossut paljonkin, mutta olisin halunnut juosta ajan 3.15-3.20
Miehen ja laspia. Ikää on jo yli 30, mutta todella toivon että tämä toive vielä toteutuu.
Minä olen aina ollut todella kankea, enkä nuorena osannut edes haaveilla notkeudesta, mutta nyt olen aikuisena aloittanut venyttelyn ja spagaatista puuttuu pari senttiä! :D
Aloitin ihan kotona vain venyttelemällä samalla kun esim. luin jotain naistenlehteä. Yllättävän nopeasti tuli tuloksia! Jo hetkessä (muutamassa viikossa?) yltti käden maahan seisaaltaan ja niin edelleen. :) Suosittelen.
Oppia sujuvasti jonkin toisen kielen, asumalla toisessa maassa. Nyt on tosin lähellä tämän toteutuminen jokin päivä, voisin muuttaa mieheni kotimaahan, ja ainakin ostamme loma-asunnon hänen kotimaastaan.
vaikka vielä ei ole liian myöhäistä...
Sain kaksi, ja kaupan päälle kaksi poikaa. Aina se ei ole parasta mitä toivoo :)
Lapsena halusin myös osata laulaa. Hävetti ihan kauheasti musiikintunnilla kun jokaisen piti laulaa luokan edessä ja sitten sai laulunumeron: minä sain 5. En ole ala-asteen jokavuotisen nöyryytysten jälkeen laulanut enää kenenkään kuullen.
tyytymättömyytesi parisuhteeseesi. Sellaisessa tilanteessa sitä oikeaa ihmistä ei olekaan. Julmaa, mutta totta.
..onnellisen parisuhteen.
Nykyistä onnelliseksi ei voi sanoa parhaalla tahdollakaan, mutta ei minulla ole rohkeutta siitä lähteäkään. Naiivisti uskon, että lapsilla on parempi olla "ehjässä" perheessä kuin reissatessa eronneiden vanhempien väliä.
Tunnen rintaakivistävää kaihoa katsellessani muutamaa ystäväpariskuntaa, jotka todella selvästi ovat seilunkumppaneita ja aidosti jakavat yhteiset tavoitteet.
jakamaan jaettavissa olevan elämässäni ja elämässään, ja joka todella tukisi ja osaisi ottaa tukea vastaan myötä- ja vastoinkäymisissä.
tyytymättömyytesi parisuhteeseesi. Sellaisessa tilanteessa sitä oikeaa ihmistä ei olekaan. Julmaa, mutta totta.
..onnellisen parisuhteen.
Nykyistä onnelliseksi ei voi sanoa parhaalla tahdollakaan, mutta ei minulla ole rohkeutta siitä lähteäkään. Naiivisti uskon, että lapsilla on parempi olla "ehjässä" perheessä kuin reissatessa eronneiden vanhempien väliä.
Tunnen rintaakivistävää kaihoa katsellessani muutamaa ystäväpariskuntaa, jotka todella selvästi ovat seilunkumppaneita ja aidosti jakavat yhteiset tavoitteet.
Eroa, etsi onneasi
Aikoinaan meillä ei ollut rohkeutta olla yhdessä. Sittemmin se on ollut mahdotonta, kun ei olla ikinä oltu yhtä aikaa vapaita. Mulla on hyvä ja ihana aviomies, jota en jätä, mutta jos asiat olisivat toisin, ne olisivat toisin. Kaikkee ei vain voi saada.
ja haluan tehdä spagaatin
juosta maratoonin
mustan vyon karatessa
ja paremman palkan
ja kohteliaat lapset