Lg tv ei käynnisty
Virtavalo palaa mutta ei käynnisty.
Mikä voi olla vikana?
Kommentit (16)
Toi LGHDTV+ on kyllä syvältä. Kannattaa katsoa joku toinen toimivampi ideologia.
Pitääkö painaa myös kaukosäätimestä? Talokuvasta?
Äiti iski kerran nyrkillä tv:n päällystään ja käynnistyi. :)
Mulla tekee telkku toisinaan tuota, mutta irrottamalla virtajohdon pistorasiasta yli kymmeneksi sekunniksi on TV:ni palautunut toimivaksi. Syytä häiriöön en tiedä, mutta noin ensiavuksi voisit kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vilauta tussua
Asiaton kommentti
Onko sun kaukkarissa patterit loppu?
Vierailija kirjoitti:
Mulla tekee telkku toisinaan tuota, mutta irrottamalla virtajohdon pistorasiasta yli kymmeneksi sekunniksi on TV:ni palautunut toimivaksi. Syytä häiriöön en tiedä, mutta noin ensiavuksi voisit kokeilla.
Tuo auttaa. Joskus kun on poissa parikin viikkoa, niin telkkari menee ihme moodiin. Tuolla sen saa toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun kaukkarissa patterit loppu?
Ei ole edes kaukosäädintä enää mutta siinä sivussa napit mistä ennen käynnistynyt.
Käytän lähinnä pelinäyttönä ja on jo ainakin 5-7 vuotta vanha tv.
On tehnyt tuota ennenkin, viimeksi kesti kaksi päivää saada tuo päälle. Nyt ei näytä onnituvan enää lainkaa
Oisit ostanu Samsungin eikä mitään LG paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Toi LGHDTV+ on kyllä syvältä. Kannattaa katsoa joku toinen toimivampi ideologia.
Mulle tuli ihan samat vibat 😁 Mutta ei taida nyt auttaa kysyjää tämä.
Tuo olisi kiva heittää sopivissa piireissä ja katsoa, kun rattaat alkavat päässä raksuttaa ja hikikarpalot kohota poliittisesti korrektin vastauksen puutteessa.
Toimita se vanhus jo elektroniikkaromunkeräytkseen ja osta uusi japanilaisvalmisteinen!
Vilauta tussua