Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä olet aina halunnut, muttet koskaan saanut?

Vierailija
26.10.2010 |

Voin aloittaa: Tehdä spagaatin. En vaan ole niin notkea vaikka kuinka venyttelisin, tai sitten olen liian laiska venyttelijä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Jaguaari.

Vierailija
2/37 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena toivoin kovasti saavani onnentoivotukset lasten toivekonsertin välityksellä vaan enpä koskaan saanut.Snif.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eniten tahtoisin hyvän ihon. On käyty kosmetologilla ja ihotautilääkärillä, mutta siiät huolimatta en saa tasaista sileää ihoa.

Vierailija
4/37 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä niitä ollut ja ei niitä enää saa.

Lapsilleni en tarjoa sitä samaa minään juhlapyhänä.

Vierailija
5/37 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit.

Vierailija
6/37 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoin kovasti kun olin pieni, en saanut. Aina kun menin kaverille kenellä oli leikkimökki, halusin leikkiä siellä. Kaverit eivät pitkään halunneet leikkiä siellä.

Isona olen halunnut vaikka mitä ja paljon on mitä en ole saanut. Vaikkapa kasapäin rahaa :)

Vierailija
7/37 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ikää minulla on vasta 23, mutta esikoinen on jo 5v. Yliopistossa en ole pitänyt yhtäkään välivuotta, joten voisin hyvin tähän väliin tehdä toisen, mutta se ikäero olisi silti jo liian iso. Eikä mieskään halua :/

Vierailija
8/37 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva olisi jos rakkaus olisi myös molemminpuoleista. En ole vielä tähän päivään mennessä tavannut sitä "oikeaa".

Sitten vois perustaa perheen, omakotitalo ja pikkuinen koira tietysti myös.

Vierailija
9/37 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlia aamuun asti jossain etelän auringon alla :)

Vierailija
10/37 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..onnellisen parisuhteen.

Nykyistä onnelliseksi ei voi sanoa parhaalla tahdollakaan, mutta ei minulla ole rohkeutta siitä lähteäkään. Naiivisti uskon, että lapsilla on parempi olla "ehjässä" perheessä kuin reissatessa eronneiden vanhempien väliä.

Tunnen rintaakivistävää kaihoa katsellessani muutamaa ystäväpariskuntaa, jotka todella selvästi ovat seilunkumppaneita ja aidosti jakavat yhteiset tavoitteet.

Vierailija
11/37 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmapiirin lapsuuden ja nuoruuden kotiin. Ilman tupakkaa, alkoholia, riitaisuutta, kinaa ja naapurin setiä istumassa keittiössä kuin lähikapakassa.

Vierailija
12/37 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näönkorjausleikkaukseen, ehkä jo 5 vuoden päästä on tarpeeksi rahaa kasassa...

-8 dioptria

Vierailija
13/37 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäksi haaveeksi jäi.

:-(

Vierailija
14/37 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta olisin aina halunnut enemmän kuin nämä 164cm.

Hyvä iho ja hoikka kroppa on jääneet haaveiksi nekin.

Vierailija
15/37 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa niin himskatisti

Vierailija
16/37 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan meillä ei ollut rohkeutta olla yhdessä. Sittemmin se on ollut mahdotonta, kun ei olla ikinä oltu yhtä aikaa vapaita.

Mulla on hyvä ja ihana aviomies, jota en jätä, mutta jos asiat olisivat toisin, ne olisivat toisin. Kaikkee ei vain voi saada.

Vierailija
17/37 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaduttaa etten opiskellut pidemmälle. Enää ei tälleen vanhana akkana jaksais -ikää 35.

Vierailija
18/37 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä on siis ollut ja olen naimisissa. Mutta se "täydellinen rakkaus", ihminen, joka ymmärtää puolesta sanasta. Harmoninen suhde.

Spagaattia en ole osannut tehdä, vaikka lapsena hlusinkin. Enää en haaveile siitä;)

Vierailija
19/37 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en päässyt matkustelemaan, en saanut omaa huonetta. Niitä oli tosi paljon.... Aikuisena olenkin näitä juttuja paikkaillut, nyt matkustelen monta kertaa vuodessa ja lapset saa harrastaa kyllä mitä haluaa!

Vierailija
20/37 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kivaa olla tuuhea- ja pitkätukkainen. Mutta olen kyllä hyväksynyt sen, etten ole. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä