Jos mies on terveellisesti elävä, paljon treenaava ja erittäin hyväkroppainen, niin onko hänelle sopiva kumppani terveellisesti elävä, treenaava ja erittäin hyväkroppainen nainen?
Eikö samankaltaiset tuossa mielessä kohtaa hyvin?
Itselle ainakin tuollainen olisi ihanteellinen nainen, kun olen otsikon kaltainen mies
Kommentit (26)
No jos nuo ovat ne tärkeimmät/ainoa kriteerit niin kyllä. Itse haluan että jotain muutakin yhteistä on ja lopulta se pään sisältä löytyvä kaikki muu painaa vaakakupissa enemmän.
Se riippuu ihan yksilöllisistä mieltymyksistä. Jos sinulle ovat nuo ominaisuudet tärkeitä, luultavasti et olisi onnellinen muuntyyppisen naisen kanssa. Mutta eivät nuo ominaisuudet yksistään riitä onnelliseen parisuhteeseen.
Ihminen on muutakin kuin ulkonäkö. Minä olen elänyt todella hyväkroppaisen, rikkaan miehen kanssa ja elämä oli helvettiä niin minulle kuin lapsille. Seuraava suhteeni oli miehen kanssa, jolla oli vatsaa, eikä kauheasti liikkunut. Mutta mikä kemia niin sängyssä kuin muutenkin, saatoimme istua aamuyöhön juttelemassa kaikesta maan ja taivaan välillä, ei tarvinnut pelätä väkivaltaa jne. Minä itse arvotan ihmisessä muuta kuin vatsapalikat vaikka itse treenaankin salilla 4-5krt/vko ja olen muutenkin aktiivinen.
Ap:n kuvauksesta puuttuu sana autistinen. Se räjäyttää koko kuvion.
Parisuhteessa yhteensopivuus ei tule kropan muodosta tai ruokavaliosta. Se on syvempi asia.
Riippuu mikä sen treenatun miehen koulutus, ammatti, yhteiskuntaluokka on ja haluuko mies lapsia ja matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
No jos nuo ovat ne tärkeimmät/ainoa kriteerit niin kyllä. Itse haluan että jotain muutakin yhteistä on ja lopulta se pään sisältä löytyvä kaikki muu painaa vaakakupissa enemmän.
Kyllä nekin ovat tärkeitä.
Ap
Ilmeisesti sussa mättää joku muu ja pahasti, kun vongut naisettomuuttasi vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mikä sen treenatun miehen koulutus, ammatti, yhteiskuntaluokka on ja haluuko mies lapsia ja matkustaa.
Nämäkö ovat sitten ne naisille tärkeät ominaisuudet 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kuvauksesta puuttuu sana autistinen. Se räjäyttää koko kuvion.
Täsmälleen. Yksikin turn-off voi riittää.
Muistatko että olet tätä toistellut jo useasti? Ota yhteyttä terveydenhoitoon alkavan muistisairauden toteamiseksi, apua on saatavilla. Mitä nopeammin sairaus todetaan ja saadaan lääkitys ja mahdolliset tukitoimet kuntoon, sitä useampia hyviä vuosia voi vielä olla ja saatat selvitä itsenäisesti asuenkin vielä pitkään.
Sinähän sen itse päätät, millainen kumppani on sinulle sopiva. Jokainen päättää itse, millaista etsii tai toivoo, ja millaisen ihmisen kanssa haluaa olla yhdessä. Ja kumppani on silloin sopiva, kun on hyvä olla hänen kanssaan eikä toivo häneen mitään muutoksia. Eli nyt ap pitää vain itse miettiä ja määrittää, millainen se sinun toivekumppanisi on, ja sitten lähdet etsimään häntä sillä metodilla, että Tinderissä swaippaat kaikki väärnlaiset vasemmalle ja kaikki ne oikealle, jotka sopivat sinun toiveisiisi. Ja live-maailmassa voit mennä juttelemaan sellaisille, jotka vaikuttavat mahdollisesti toiveittesi mukaisilta. Siitä se lähtee!
Parisuhteessa on kuitenkin pohjimmiltaan aina kyse yhteiselosta ja yhteisen arjen pyörittämisestä, joten samankaltainen elämäntyyli, ruokavalio ja ruokailutottumukset (= yksi yhteinen jääkaappi), päivärytmi treeneineen, ruoka-aikoineen, nukkumaanmenoaikoineen, suihkut, saunat, treenivaatepesukoneen pyörittämiset ja ylipäätään yhteinen aika, niin varmasti arki on sujuvampaa kun pariskunta jakaa samanlaisen elämäntyylin kuin se, että kummallakin on ikään kuin ihan oma erillinen elämänsä saman katon alla.
Ap, millaista sinun elämäsi on? Vaikka etpä sinä taida tätä kysymystä lukea, olet joskus paljastanut, että tehtailet näitä avauksia etkä edes palaa lukemaan niitä. Mutta jos kuitenkin luet tai jos joku kaltaisesi lukee: Millaista on olla tuollainen friikki? Vuodesta toiseen yksin. Oli arki tai viikonloppu niin ainoa seura löytyy mammapalstalta. Ainoa harrastus on spämmääminen.
Tulee mieleen Logged In -dokkarisarjan pojat, mutta heistäkin osa sai elämänsä ihan tolalleen, kun vähän aikuistuivat. Sinulta se ei onnistu. Etkö koskaan pysähdy miettimään, miten hukkaan elämäsi menee?
Vierailija kirjoitti:
Ap, millaista sinun elämäsi on? Vaikka etpä sinä taida tätä kysymystä lukea, olet joskus paljastanut, että tehtailet näitä avauksia etkä edes palaa lukemaan niitä. Mutta jos kuitenkin luet tai jos joku kaltaisesi lukee: Millaista on olla tuollainen friikki? Vuodesta toiseen yksin. Oli arki tai viikonloppu niin ainoa seura löytyy mammapalstalta. Ainoa harrastus on spämmääminen.
Tulee mieleen Logged In -dokkarisarjan pojat, mutta heistäkin osa sai elämänsä ihan tolalleen, kun vähän aikuistuivat. Sinulta se ei onnistu. Etkö koskaan pysähdy miettimään, miten hukkaan elämäsi menee?
Eilen treenasin, ja oli hyvä treeni.
Sit chillasin kotona
Tämän palstan mukaan tuollainen mies ansaitsee korkeintaam lihavan yksinhuoltajan (=av mamman).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämäkö ovat sitten ne naisille tärkeät ominaisuudet 😅😅
Kyllä ainakin koulutetuille naisille nämä ovat juuri ne tärkeimmät asiat.
Taitaa olla yksilöllistä??? Kuka mistäkin tykkää 🤔