Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnairin viestintäpäälliköllä nenälävistys!

Vierailija
24.10.2010 |

Uutisissa juuri nähty. Toimii varmasti hyvin esim. hiukan konservatiivisempien ulkomaisten asiakkaiden kanssa. Ei ihme että finskillä menee nykyään niin huonosti...

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään pikkujuttu kansainvälisissä kuvioissa. Meillä Suomessa kai sitä ei niin vakavasti oteta, koska bisnestä tehdään aika faktapohjaisesti. Sen sijaan suurimassa osassa maailman maita bisnestä tehdään henkilösuhteiden varassa ja usein juuri niissä maissa arvomaailma on erittäin konservatiivinen. Tuollainen nenälävistys on sellainen juttu, että esim. kansainvälisessä kaupassa se on ehdoton ei. Siitä on haittaa työlle. Pätevyys ei paljon auta, jos tuollaisella turhakkeella samalla nollaa itseään. Nenälävistykseen ihastunut liike-elämän henkilö varmaan tajuaa ottaa sen työtilanteissa pois.

Meni ihan ohi, mitä erittäin nuori viestintäpäällikkö sanoi, kun jäin katsomaan läväriä.

Ison, kansainvälisen pörssiyrityksen johtohlöstö ei pidä läväreitä näkyvillä paikoilla. Tatuoinneista puhumattakaan.

En ole mummo, vaan itsekin asiantuntijatehtävissä toisen ison kansainvälisen pörssiyhtiön viestinnässä. Pukeutumisen pitää olla asiallista, kun olemme tekemisissä sidosryhmien kanssa. ASialliseen pukeutumiseen eivät kuulu lävärit etc.

Kumma on jos tyttönen ei saa asiasta noottia.

Vierailija
42/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä monelle idiootille kauhisteltavaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset


Vain lävistysliikkeen työntekijälle sopii lävärit ja ehkä johonkin varastohommiin tai nuoriso-ohjaajalle? Se on nyt vaan vapaamielistenkin ymmärrettävä, ettei kaikille (eikä kovinkaan monille) työpaikoille noita killuttimia hyväksytä.


muussakin ammatissa olen nähnyt ihmisiä, joilla on lävistys. Onneksi kaikki eivät jaa tätä sinun mielipidettäsi.

Vierailija
44/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään vuotta 2010,ja yksi nenäkoru saa aikaseksi näin paljon puhetta, olisiko meidän kotimammojen aika hankkia jotain elämää! Minusta kaikki korut pitäisi kieltää, säärtä eikä muutakaan paljasta pintaa ei saa näkyä, naiset hellanääreen mikäli näin ei tapahdu voi olla huonoksi bisnekselle, tiedän sen koska olen kansainvälisessä firmassa töissä:))

Vierailija
45/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsin tyylittömän oloinen, sorry vaan. Tukassakin oli joku karmea värjäys. Mutta tää on vaan mun mielipide, enkä haluaisi sen näköisen pikkutytön edustavan omaan firmaani.

Vierailija
46/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään vuotta 2010,ja yksi nenäkoru saa aikaseksi näin paljon puhetta, olisiko meidän kotimammojen aika hankkia jotain elämää! Minusta kaikki korut pitäisi kieltää, säärtä eikä muutakaan paljasta pintaa ei saa näkyä, naiset hellanääreen mikäli näin ei tapahdu voi olla huonoksi bisnekselle, tiedän sen koska olen kansainvälisessä firmassa töissä:))

Miten teidän yrityksessänne ydin johto pukeutuu? Onko naisillä lävistyksiä nenässä, kulmissa, huulissa.

Business-maailmassa ei ole napapaitoja, avoimia kaula-aukkoja (paitsi fiktiivisissä jenkkisarjoissa), lyhyitä hameita, kireitä paitoja, eikä lävistyksiä tai tatuointeja NÄKYVILLÄ paikoilla.

T. tiedottaja kansainvälisen isosta pörssiyritykstä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän on vaikea hyväksyä vain jos nuori ja hyvännäköinen ihminen pärjää, löydämme kyllä vikoja ulkonäöstä yms asioista helposti (viitaten edelliselle kirjoittajalle), mutta hyviä asioita vaikeammin jotkut sanoo myös sitä kateudeksi, mutta sitähän me emme myönnä.

Vierailija
48/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala värjäys hiuksissa, läväri ja kaulakoru muumi-pääsiäismunasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän on vaikea hyväksyä vain jos nuori ja hyvännäköinen ihminen pärjää, löydämme kyllä vikoja ulkonäöstä yms asioista helposti (viitaten edelliselle kirjoittajalle), mutta hyviä asioita vaikeammin jotkut sanoo myös sitä kateudeksi, mutta sitähän me emme myönnä.

että kyse on pörssiyhtiön viestintäpäälliköstä. Tämän "tason" ihmiset eivät esiinnyt tv-uutisissa läväri nenässä.

Ihmettelin kyllä myös hänen ikäänsä. Viestintäpäälliköt - ko. firmoissa - ovat yleensä lähempänä ikäluokkaa 40 +

Mutta hän on varmasti oikein hyvä hommassaan, kun tuollaiselle pallille päässyt.

En ole kateellinen, mutta ihmellen tuollaista habitusta (lävistys) viestintäalan ammattilaisella.

Tiedottaja

Vierailija
50/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta 1060-luvun ravintolaelämästä Suomessa? Olisi hienoa, jos voisit jakaa sen kanssamme.

T: Historiasta kiinnostunut

leikkasi tukan lyhyemmäksi puhumattakaan että olis käyttäny housuja...1060-luvulla Suomessa ei nainen päässyt ilman miestä ravintolaankaan! Maailma tosiaan muuttuu ja hyvä niin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi