Finnairin viestintäpäälliköllä nenälävistys!
Uutisissa juuri nähty. Toimii varmasti hyvin esim. hiukan konservatiivisempien ulkomaisten asiakkaiden kanssa. Ei ihme että finskillä menee nykyään niin huonosti...
Kommentit (50)
Siinäpä monelle idiootille kauhisteltavaa :D
Vain lävistysliikkeen työntekijälle sopii lävärit ja ehkä johonkin varastohommiin tai nuoriso-ohjaajalle? Se on nyt vaan vapaamielistenkin ymmärrettävä, ettei kaikille (eikä kovinkaan monille) työpaikoille noita killuttimia hyväksytä.
muussakin ammatissa olen nähnyt ihmisiä, joilla on lävistys. Onneksi kaikki eivät jaa tätä sinun mielipidettäsi.
Eletään vuotta 2010,ja yksi nenäkoru saa aikaseksi näin paljon puhetta, olisiko meidän kotimammojen aika hankkia jotain elämää! Minusta kaikki korut pitäisi kieltää, säärtä eikä muutakaan paljasta pintaa ei saa näkyä, naiset hellanääreen mikäli näin ei tapahdu voi olla huonoksi bisnekselle, tiedän sen koska olen kansainvälisessä firmassa töissä:))
varsin tyylittömän oloinen, sorry vaan. Tukassakin oli joku karmea värjäys. Mutta tää on vaan mun mielipide, enkä haluaisi sen näköisen pikkutytön edustavan omaan firmaani.
Eletään vuotta 2010,ja yksi nenäkoru saa aikaseksi näin paljon puhetta, olisiko meidän kotimammojen aika hankkia jotain elämää! Minusta kaikki korut pitäisi kieltää, säärtä eikä muutakaan paljasta pintaa ei saa näkyä, naiset hellanääreen mikäli näin ei tapahdu voi olla huonoksi bisnekselle, tiedän sen koska olen kansainvälisessä firmassa töissä:))
Miten teidän yrityksessänne ydin johto pukeutuu? Onko naisillä lävistyksiä nenässä, kulmissa, huulissa.
Business-maailmassa ei ole napapaitoja, avoimia kaula-aukkoja (paitsi fiktiivisissä jenkkisarjoissa), lyhyitä hameita, kireitä paitoja, eikä lävistyksiä tai tatuointeja NÄKYVILLÄ paikoilla.
T. tiedottaja kansainvälisen isosta pörssiyritykstä
Meidän on vaikea hyväksyä vain jos nuori ja hyvännäköinen ihminen pärjää, löydämme kyllä vikoja ulkonäöstä yms asioista helposti (viitaten edelliselle kirjoittajalle), mutta hyviä asioita vaikeammin jotkut sanoo myös sitä kateudeksi, mutta sitähän me emme myönnä.
kamala värjäys hiuksissa, läväri ja kaulakoru muumi-pääsiäismunasta.
Meidän on vaikea hyväksyä vain jos nuori ja hyvännäköinen ihminen pärjää, löydämme kyllä vikoja ulkonäöstä yms asioista helposti (viitaten edelliselle kirjoittajalle), mutta hyviä asioita vaikeammin jotkut sanoo myös sitä kateudeksi, mutta sitähän me emme myönnä.
että kyse on pörssiyhtiön viestintäpäälliköstä. Tämän "tason" ihmiset eivät esiinnyt tv-uutisissa läväri nenässä.
Ihmettelin kyllä myös hänen ikäänsä. Viestintäpäälliköt - ko. firmoissa - ovat yleensä lähempänä ikäluokkaa 40 +
Mutta hän on varmasti oikein hyvä hommassaan, kun tuollaiselle pallille päässyt.
En ole kateellinen, mutta ihmellen tuollaista habitusta (lävistys) viestintäalan ammattilaisella.
Tiedottaja
tuosta 1060-luvun ravintolaelämästä Suomessa? Olisi hienoa, jos voisit jakaa sen kanssamme.
T: Historiasta kiinnostunut
leikkasi tukan lyhyemmäksi puhumattakaan että olis käyttäny housuja...1060-luvulla Suomessa ei nainen päässyt ilman miestä ravintolaankaan! Maailma tosiaan muuttuu ja hyvä niin!
Meni ihan ohi, mitä erittäin nuori viestintäpäällikkö sanoi, kun jäin katsomaan läväriä.
Ison, kansainvälisen pörssiyrityksen johtohlöstö ei pidä läväreitä näkyvillä paikoilla. Tatuoinneista puhumattakaan.
En ole mummo, vaan itsekin asiantuntijatehtävissä toisen ison kansainvälisen pörssiyhtiön viestinnässä. Pukeutumisen pitää olla asiallista, kun olemme tekemisissä sidosryhmien kanssa. ASialliseen pukeutumiseen eivät kuulu lävärit etc.
Kumma on jos tyttönen ei saa asiasta noottia.