Finnairin viestintäpäälliköllä nenälävistys!
Uutisissa juuri nähty. Toimii varmasti hyvin esim. hiukan konservatiivisempien ulkomaisten asiakkaiden kanssa. Ei ihme että finskillä menee nykyään niin huonosti...
Kommentit (50)
Suoriutuuko ihminen huonommin työtehtävistä, jos hänellä on läväri?
Jos tämä henkilö on tekemässä isoja kauppoja ja ostajapuolen henkilö on konservatiivi, niin myyjän lävistys saattaa olla tekijä, joka estää kauppoja syntymästä. Viralliseksi syyksi ilmoitetaan tietenkin jokin muu seikka.
Mutta siis taitoon tehdä töitä lävistys ei varmaankaan vaikuta.
Tuota mieltä oltiin aikanaan myös housuista naisella.
no mielestani lavistys ei kuulu mihinkaan tyoasuun, vahiten ison firman johtoportaassa.
leikkasi tukan lyhyemmäksi puhumattakaan että olis käyttäny housuja...1060-luvulla Suomessa ei nainen päässyt ilman miestä ravintolaankaan! Maailma tosiaan muuttuu ja hyvä niin!
ap järjellä ajattelet, niin MIKSI se nenälävistys tekisi ko. henkilöstä huonomman työntekijän? Ehkä ne ulkomaiset asiakkaat osaa ajatella järjellä.
Suoriutuuko ihminen huonommin työtehtävistä, jos hänellä on läväri?
Jos tämä henkilö on tekemässä isoja kauppoja ja ostajapuolen henkilö on konservatiivi, niin myyjän lävistys saattaa olla tekijä, joka estää kauppoja syntymästä. Viralliseksi syyksi ilmoitetaan tietenkin jokin muu seikka.
Mutta siis taitoon tehdä töitä lävistys ei varmaankaan vaikuta.
No Finnair nyt muutenkin on niin säälittävä pulju. Eivät vaan saa menestymään, vaikka kuinka panevat väkeä pihalle.. Uppoava laiva.
mikään pikkujuttu kansainvälisissä kuvioissa. Meillä Suomessa kai sitä ei niin vakavasti oteta, koska bisnestä tehdään aika faktapohjaisesti. Sen sijaan suurimassa osassa maailman maita bisnestä tehdään henkilösuhteiden varassa ja usein juuri niissä maissa arvomaailma on erittäin konservatiivinen.
Tuollainen nenälävistys on sellainen juttu, että esim. kansainvälisessä kaupassa se on ehdoton ei. Siitä on haittaa työlle. Pätevyys ei paljon auta, jos tuollaisella turhakkeella samalla nollaa itseään. Nenälävistykseen ihastunut liike-elämän henkilö varmaan tajuaa ottaa sen työtilanteissa pois.
Ainakin muutama vuosi sitten ko. yrityksen ohjeistus esim. matkustamohenkilökunnan koruista ja meikeistä oli hyvinkin konservatiivinen ja tarkka. Kummallista, että virallisesti yritystä edustava _viestintäpäällikkö_ ei noudata samaa linjaa..
siihen, että noinkin vastuulliseen toimeen oli palkattu nainen!
tuosta 1060-luvun ravintolaelämästä Suomessa? Olisi hienoa, jos voisit jakaa sen kanssamme.
T: Historiasta kiinnostunut
leikkasi tukan lyhyemmäksi puhumattakaan että olis käyttäny housuja...1060-luvulla Suomessa ei nainen päässyt ilman miestä ravintolaankaan! Maailma tosiaan muuttuu ja hyvä niin!
ihmisillä on niin huonot kyvyt havainnoida asioita, ettei edes ymmärretä sitä, että ysi ja nolla on vierekkäin näppäimistössä, ja menevät aika helposti sekaisin. Mulla ei ole ainakaan vaikeuksia ymmärtää, mitä kirjoittaja tarkoittaa. Tietenkin joidenkin ihmisten elämän pääsisältö näyttää olevan etsiä virheitä toisten teksteistä.
Entä intialaiset naiset nenälävistyksineen? Heillehän se on ihan normaalia. Mitä tapahtuu jos intialainen nainen toimii johtajana kv-firmassa ja tekee kauppoja lävärinsä kanssa?
Ainakaan kirjoitustaidostasi päätellen et kovin kummoisissa hommissa ole. Kommentistasi huomaa myös, ettet oikeasti tiedä näistä asioista mitään. Bisnesmaailmassa nyt vaan on tietynlaiset säännöt ja käytännöt - jopa vuonna 2010 - ja tämä ap:n ja muiden kummastelu on täysin aiheellista.
Kotimammat pitäköön lävärinsä, mutta ne, jotka tekevät oikeita töitä, kiinnittävät hieman huomiota missä ja milloin niitä sopii pitää näkösällä.
Eletään vuotta 2010,ja yksi nenäkoru saa aikaseksi näin paljon puhetta, olisiko meidän kotimammojen aika hankkia jotain elämää! Minusta kaikki korut pitäisi kieltää, säärtä eikä muutakaan paljasta pintaa ei saa näkyä, naiset hellanääreen mikäli näin ei tapahdu voi olla huonoksi bisnekselle, tiedän sen koska olen kansainvälisessä firmassa töissä:))
puheviestintäkurssia. Ikävän nariseva ja luonnottoman korkea puheääni ei houkuttele kuulijaa kuuntelemaan.
Minullakin on alahuulessa ja nenässä lävistys ja koko selän ja toisen käden kyynärpäähän asti peittävä tatuointi. Olen opettaja - ja ihan vakituisessa virassa.
Ei auta vaikka Suomessa oltaisiin kuinka vapaamielisiä. Sama koskee myös pukeutumista. Vaikka täällä olisi täysin ok kolmevitosen naisen kulkea huorahtavissa teinirytkyissä niin noissa tilanteissa olisi iso virhe pukeutua sillä tavalla ja olettaa, että kyllä nämä ulkomaalaiset osaavat käyttää järkeään.
mikään pikkujuttu kansainvälisissä kuvioissa. Meillä Suomessa kai sitä ei niin vakavasti oteta, koska bisnestä tehdään aika faktapohjaisesti. Sen sijaan suurimassa osassa maailman maita bisnestä tehdään henkilösuhteiden varassa ja usein juuri niissä maissa arvomaailma on erittäin konservatiivinen.
Tuollainen nenälävistys on sellainen juttu, että esim. kansainvälisessä kaupassa se on ehdoton ei. Siitä on haittaa työlle. Pätevyys ei paljon auta, jos tuollaisella turhakkeella samalla nollaa itseään. Nenälävistykseen ihastunut liike-elämän henkilö varmaan tajuaa ottaa sen työtilanteissa pois.
leikkasi tukan lyhyemmäksi puhumattakaan että olis käyttäny housuja...1060-luvulla Suomessa ei nainen päässyt ilman miestä ravintolaankaan! Maailma tosiaan muuttuu ja hyvä niin!
Suomessa edes olla ravintoloita? Mun historian kirjani eivät ainakaan tuota kerro.
Entä intialaiset naiset nenälävistyksineen? Heillehän se on ihan normaalia. Mitä tapahtuu jos intialainen nainen toimii johtajana kv-firmassa ja tekee kauppoja lävärinsä kanssa?
kenelläkään tod ole mitään läväreitä.
Meilläkin henkilöstöllä ehdoton näkyvän tatskan ja kasvolävistyksen kielto ja ollaan ihan myyjiä erikoisliikkeessä. Myös pukeutumissäännöt ovat suht tarkat. Huvitti kun joku aika sitten eräs nuori reikäpää tuli töitä kyselemään:/ Tytöllä oli varmaan sata lävistystä ja vaatteissa roikku ketjuja niin paljon että kauhea kilinä kuului kun hän liikahtikin..juu ei saanut töitä.
Vain lävistysliikkeen työntekijälle sopii lävärit ja ehkä johonkin varastohommiin tai nuoriso-ohjaajalle? Se on nyt vaan vapaamielistenkin ymmärrettävä, ettei kaikille (eikä kovinkaan monille) työpaikoille noita killuttimia hyväksytä.
Jos tämä henkilö on tekemässä isoja kauppoja ja ostajapuolen henkilö on konservatiivi, niin myyjän lävistys saattaa olla tekijä, joka estää kauppoja syntymästä. Viralliseksi syyksi ilmoitetaan tietenkin jokin muu seikka.