Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnairin viestintäpäälliköllä nenälävistys!

Vierailija
24.10.2010 |

Uutisissa juuri nähty. Toimii varmasti hyvin esim. hiukan konservatiivisempien ulkomaisten asiakkaiden kanssa. Ei ihme että finskillä menee nykyään niin huonosti...

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoriutuuko ihminen huonommin työtehtävistä, jos hänellä on läväri?

Jos tämä henkilö on tekemässä isoja kauppoja ja ostajapuolen henkilö on konservatiivi, niin myyjän lävistys saattaa olla tekijä, joka estää kauppoja syntymästä. Viralliseksi syyksi ilmoitetaan tietenkin jokin muu seikka.

Vierailija
22/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoriutuuko ihminen huonommin työtehtävistä, jos hänellä on läväri?

Jos tämä henkilö on tekemässä isoja kauppoja ja ostajapuolen henkilö on konservatiivi, niin myyjän lävistys saattaa olla tekijä, joka estää kauppoja syntymästä. Viralliseksi syyksi ilmoitetaan tietenkin jokin muu seikka.

Mutta siis taitoon tehdä töitä lävistys ei varmaankaan vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset


Tuota mieltä oltiin aikanaan myös housuista naisella.

no mielestani lavistys ei kuulu mihinkaan tyoasuun, vahiten ison firman johtoportaassa.

Vierailija
24/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkasi tukan lyhyemmäksi puhumattakaan että olis käyttäny housuja...1060-luvulla Suomessa ei nainen päässyt ilman miestä ravintolaankaan! Maailma tosiaan muuttuu ja hyvä niin!

Vierailija
25/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap järjellä ajattelet, niin MIKSI se nenälävistys tekisi ko. henkilöstä huonomman työntekijän? Ehkä ne ulkomaiset asiakkaat osaa ajatella järjellä.

Vierailija
26/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoriutuuko ihminen huonommin työtehtävistä, jos hänellä on läväri?

Jos tämä henkilö on tekemässä isoja kauppoja ja ostajapuolen henkilö on konservatiivi, niin myyjän lävistys saattaa olla tekijä, joka estää kauppoja syntymästä. Viralliseksi syyksi ilmoitetaan tietenkin jokin muu seikka.

Mutta siis taitoon tehdä töitä lävistys ei varmaankaan vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/50 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Finnair nyt muutenkin on niin säälittävä pulju. Eivät vaan saa menestymään, vaikka kuinka panevat väkeä pihalle.. Uppoava laiva.

Vierailija
28/50 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään pikkujuttu kansainvälisissä kuvioissa. Meillä Suomessa kai sitä ei niin vakavasti oteta, koska bisnestä tehdään aika faktapohjaisesti. Sen sijaan suurimassa osassa maailman maita bisnestä tehdään henkilösuhteiden varassa ja usein juuri niissä maissa arvomaailma on erittäin konservatiivinen.



Tuollainen nenälävistys on sellainen juttu, että esim. kansainvälisessä kaupassa se on ehdoton ei. Siitä on haittaa työlle. Pätevyys ei paljon auta, jos tuollaisella turhakkeella samalla nollaa itseään. Nenälävistykseen ihastunut liike-elämän henkilö varmaan tajuaa ottaa sen työtilanteissa pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin muutama vuosi sitten ko. yrityksen ohjeistus esim. matkustamohenkilökunnan koruista ja meikeistä oli hyvinkin konservatiivinen ja tarkka. Kummallista, että virallisesti yritystä edustava _viestintäpäällikkö_ ei noudata samaa linjaa..

Vierailija
30/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen, että noinkin vastuulliseen toimeen oli palkattu nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta 1060-luvun ravintolaelämästä Suomessa? Olisi hienoa, jos voisit jakaa sen kanssamme.

T: Historiasta kiinnostunut

leikkasi tukan lyhyemmäksi puhumattakaan että olis käyttäny housuja...1060-luvulla Suomessa ei nainen päässyt ilman miestä ravintolaankaan! Maailma tosiaan muuttuu ja hyvä niin!


ihmisillä on niin huonot kyvyt havainnoida asioita, ettei edes ymmärretä sitä, että ysi ja nolla on vierekkäin näppäimistössä, ja menevät aika helposti sekaisin. Mulla ei ole ainakaan vaikeuksia ymmärtää, mitä kirjoittaja tarkoittaa. Tietenkin joidenkin ihmisten elämän pääsisältö näyttää olevan etsiä virheitä toisten teksteistä.

Vierailija
32/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä intialaiset naiset nenälävistyksineen? Heillehän se on ihan normaalia. Mitä tapahtuu jos intialainen nainen toimii johtajana kv-firmassa ja tekee kauppoja lävärinsä kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan kirjoitustaidostasi päätellen et kovin kummoisissa hommissa ole. Kommentistasi huomaa myös, ettet oikeasti tiedä näistä asioista mitään. Bisnesmaailmassa nyt vaan on tietynlaiset säännöt ja käytännöt - jopa vuonna 2010 - ja tämä ap:n ja muiden kummastelu on täysin aiheellista.

Kotimammat pitäköön lävärinsä, mutta ne, jotka tekevät oikeita töitä, kiinnittävät hieman huomiota missä ja milloin niitä sopii pitää näkösällä.

Eletään vuotta 2010,ja yksi nenäkoru saa aikaseksi näin paljon puhetta, olisiko meidän kotimammojen aika hankkia jotain elämää! Minusta kaikki korut pitäisi kieltää, säärtä eikä muutakaan paljasta pintaa ei saa näkyä, naiset hellanääreen mikäli näin ei tapahdu voi olla huonoksi bisnekselle, tiedän sen koska olen kansainvälisessä firmassa töissä:))

Vierailija
34/50 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheviestintäkurssia. Ikävän nariseva ja luonnottoman korkea puheääni ei houkuttele kuulijaa kuuntelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on alahuulessa ja nenässä lävistys ja koko selän ja toisen käden kyynärpäähän asti peittävä tatuointi. Olen opettaja - ja ihan vakituisessa virassa.

Vierailija
36/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta vaikka Suomessa oltaisiin kuinka vapaamielisiä. Sama koskee myös pukeutumista. Vaikka täällä olisi täysin ok kolmevitosen naisen kulkea huorahtavissa teinirytkyissä niin noissa tilanteissa olisi iso virhe pukeutua sillä tavalla ja olettaa, että kyllä nämä ulkomaalaiset osaavat käyttää järkeään.

mikään pikkujuttu kansainvälisissä kuvioissa. Meillä Suomessa kai sitä ei niin vakavasti oteta, koska bisnestä tehdään aika faktapohjaisesti. Sen sijaan suurimassa osassa maailman maita bisnestä tehdään henkilösuhteiden varassa ja usein juuri niissä maissa arvomaailma on erittäin konservatiivinen.

Tuollainen nenälävistys on sellainen juttu, että esim. kansainvälisessä kaupassa se on ehdoton ei. Siitä on haittaa työlle. Pätevyys ei paljon auta, jos tuollaisella turhakkeella samalla nollaa itseään. Nenälävistykseen ihastunut liike-elämän henkilö varmaan tajuaa ottaa sen työtilanteissa pois.

Vierailija
37/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkasi tukan lyhyemmäksi puhumattakaan että olis käyttäny housuja...1060-luvulla Suomessa ei nainen päässyt ilman miestä ravintolaankaan! Maailma tosiaan muuttuu ja hyvä niin!


Suomessa edes olla ravintoloita? Mun historian kirjani eivät ainakaan tuota kerro.

Vierailija
38/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä intialaiset naiset nenälävistyksineen? Heillehän se on ihan normaalia. Mitä tapahtuu jos intialainen nainen toimii johtajana kv-firmassa ja tekee kauppoja lävärinsä kanssa?

Vierailija
39/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelläkään tod ole mitään läväreitä.

Vierailija
40/50 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin henkilöstöllä ehdoton näkyvän tatskan ja kasvolävistyksen kielto ja ollaan ihan myyjiä erikoisliikkeessä. Myös pukeutumissäännöt ovat suht tarkat. Huvitti kun joku aika sitten eräs nuori reikäpää tuli töitä kyselemään:/ Tytöllä oli varmaan sata lävistystä ja vaatteissa roikku ketjuja niin paljon että kauhea kilinä kuului kun hän liikahtikin..juu ei saanut töitä.



Vain lävistysliikkeen työntekijälle sopii lävärit ja ehkä johonkin varastohommiin tai nuoriso-ohjaajalle? Se on nyt vaan vapaamielistenkin ymmärrettävä, ettei kaikille (eikä kovinkaan monille) työpaikoille noita killuttimia hyväksytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä