Finnairin viestintäpäälliköllä nenälävistys!
Uutisissa juuri nähty. Toimii varmasti hyvin esim. hiukan konservatiivisempien ulkomaisten asiakkaiden kanssa. Ei ihme että finskillä menee nykyään niin huonosti...
Kommentit (50)
taitaa pieruverkkarimutseja vähän harmittaa, kun nuori & nätti nainen pärjää työelämässä lävistyksestä huolimatta. onpas taas.. samaten nämä palstan "tiedottajat" eivät varmastikaan näe kuin märkiä unia Finnairin viestintäpäällikön duunista. että sillai..
nojaa, ettäkö on finnairin viestintäpäällikön nenälävistyksen syytä, ettö firmalla menee huonosti? joo, ohi meni.. aivan täysin
sanoisin, että yhtä ohi meni kaikilla noilla toisen ulkonäön panettelijoilla.. normisuomalaista - minkäs teet.
TUOKAAN ei ollut avauksen pointti. Luulen tosin, että saivartelet tahallasi. Ei me kuule tulla nyppimään sun lävistyksiä pois, ole rauhassa.
nojaa, ettäkö on finnairin viestintäpäällikön nenälävistyksen syytä, ettö firmalla menee huonosti? joo, ohi meni.. aivan täysin
sanoisin, että yhtä ohi meni kaikilla noilla toisen ulkonäön panettelijoilla.. normisuomalaista - minkäs teet.
tuskin Finskillä nyt yhden nenälävärin takia huonosti menee, aika pelottavaa, jos yksi ihminen pystyy olemuksellaan määräämään kokonaisen ison konsernin suunnan.
Mutta läväreitä ja tatuointeja ottaessa kannattaisi kyllä miettiä, mitä töitä tulevaisuudessa haluaa tehdä, ja kuinka ne kaksi asiaa sopivat yhteen. Moni haastattelemani henkilö on yli kolmekymppisenä harmitellut ottamaansa näkyvää tatskaa tai läväriä - rekrytoin alalla, jossa ei ole toivottavaa, että asiakaspalvelijoilla on kumpiakaan.
muutaman kymmenen vuoden päästä ihmiselle nauretaan jos hän kauhistelee läväreitä tai tatuointeja.
Minullakin on alahuulessa ja nenässä lävistys ja koko selän ja toisen käden kyynärpäähän asti peittävä tatuointi.
Olen opettaja - ja ihan vakituisessa virassa.
edellisen sukupolven tatuointihullutusta.
muutaman kymmenen vuoden päästä ihmiselle nauretaan jos hän kauhistelee läväreitä tai tatuointeja.
ei kuulu mihinkaan tyoasuun, vahiten ison firman johtoportaassa.
no mielestani lavistys ei kuulu mihinkaan tyoasuun, vahiten ison firman johtoportaassa.
Tatuoinnit ovat aikasta vanha juttu. Ei vain yhden sukupolven juttu.
historiansa paremmin jotta ymmärtäisivät nykyaikaa. Mieti ap jotain 1700-lukua jolloin kaikilla miehillä oli polvihousut, puuteroitu peruukki isolla mustalla rusettinauhalla sidottuna ja olipa jopa huulipunaakin. Mietipä sellaista nykyaikaan niin tajuat miten maailma muuttuu kuten sen pitääkin. aika aikaansa kutakin...
Nenälävistys ei sovi mielestäni (vieläkään) viestintätehtävissä oleville pörssiyhtiöiden työntekijöille.
Ainakin muutama vuosi sitten Finnair yhä vaati että matkustamohenkilökunnalla ja lähtöselvitysvirkailijoilla ei saa olla näkyvillä paikoilla lävistyksiä tai tatuointeja koska työntekijä on yrityksen edustaja ja yrityskuvaan ei kuulu tatuoinnit ja lävistykset. Joko asiat ovat yhtiössä kovasti muuttuneet kahdessa vuodessa tai sitten tämä samainen yhtiö kokee että heidän viestintähenkilöstönsä ei olekaan yrityksen edustaja.
Jepjep.
50v päästä ei mummoilla olekaan enää violettia permistä eikä kukkamekkoa mutta heillä on läväreitä eikä kukaan katso enää kieroon :D silloin ei kukaan mummu myöskään kuuntele enää Katri Helenaa vaan trancea yms...käyvät päivätansseissa klubeilla...
että esim harvat suomalaiset käyttivät kuvailemiasi vaatteita 1700-luvulla. Sinänsä aallottaisia muotivirtaukset on aina ollut, mutta tulevaisuudesta ei meistä kukaan tiedä mitään.
koska aateliset ja muut ylempitasoiset olivat Ruotsin puolella mutta ihan maailmanlaajuinen muoti se kyllä oli...ei tokikaan talonpoikien keskuudessa sillä aika huonoski se peruukki olis pelloilla menny...eikä talonpojilla niihin olis varaa ollutkaan. Olen muuten aika lailla tutustunut tähän historian osa-alueeseen joten tiedän usko pois :D
ap järjellä ajattelet, niin MIKSI se nenälävistys tekisi ko. henkilöstä huonomman työntekijän? Ehkä ne ulkomaiset asiakkaat osaa ajatella järjellä.
näkökulmasta kuin nykyajan mummutkin. Luultavasti niitä läväreitä juuri katsotaan kieroon vähän samoin kuin jotain mummopermistä nykyään.
50v päästä ei mummoilla olekaan enää violettia permistä eikä kukkamekkoa mutta heillä on läväreitä eikä kukaan katso enää kieroon :D silloin ei kukaan mummu myöskään kuuntele enää Katri Helenaa vaan trancea yms...käyvät päivätansseissa klubeilla...
taitaa pieruverkkarimutseja vähän harmittaa, kun nuori & nätti nainen pärjää työelämässä lävistyksestä huolimatta. onpas taas.. samaten nämä palstan "tiedottajat" eivät varmastikaan näe kuin märkiä unia Finnairin viestintäpäällikön duunista. että sillai..