Listataan ärsyttäviä someilmiöitä
Minä aloitan. Se kun jotain tuotteita esitellään tai ihan mitä vaan, niin nämä some"vaikuttajat" tai sellaisia leikkivät tekee hiton ärsyttävän kynsillä naputuksen siihen tuotteen kanteen??? Aaaarghhhh
Kommentit (16)
Aivan sama mitä asiaa video koskee niin väliin pitää tehdä vaivaannuttavaa, tekopirteää keikuttelua
Olin tulossa kirjoittamaan tuota samaa kynsijuttua. Se saa minut hulluuden partaalle joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa kirjoittamaan tuota samaa kynsijuttua. Se saa minut hulluuden partaalle joka kerta.
No sama täällä. Ja nyt kun siihen kiinnittää huomiota, niin ai hel*etti miten raivostuttava maneeri. - ap
Kehutaan jotakin tuotetta maasta taivaisiin ainoastaan sen takia, koska siitä mainostamisesta saa rahaa, oli se tuote sitten hyvä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sama täällä. Ja nyt kun siihen kiinnittää huomiota, niin ai hel*etti miten raivostuttava maneeri. - ap
Ja kiitos tuon saman kynsinaputtelun, monet kosmetiikkatuotteet mitä nään somessa jää ostamatta ja tutkimatta kun olen raivon partaalla siitä äänestä.
Mulle ylipäätään nämä influensserit, jotka jakavat elämäänsä vieraille ihmisille. Narsistista.
Purkan jauhaminen videolla. Ja sitten valokuvassa purkan näkyminen suussa kun hymyillään oikein suu ammollaan. Joku nuorison trendi vissiin. Minusta älllöä, en halua nähdä kenenkään purkkaa.
Sitten kans sellanen kummallinen kielen pyörittely suussa videolla. Että laitetaan kieli suupieleen silleen muka-coolisti samalla silmää vinkaten. Ja sitten huulen pureminen. Näitä tekee sekä pojat että tytöt. Wtf.
-Ap
Se kun videoilla puhutaan semmosella pehmeällä ja söpöllä äänellä että kuulostaa tosi ihanalta ja söpöltä <3
No se pienen piirin pyöriminen on aika ärsyttävää. Vaikka tottakai myös ymmärrettävää.
Onkin aina piristävää jos sometyypillä on vieraanaan joku muu kuin toinen vaikuttaja .
Tää tuote nyt "vain" sen ja sen verran.
Perään; Tuote saatu (*Mä kato sain, sun pitää maksaa...)!
Miksi täytyy olla somessa jotain seurattavia ? Seurata jotain tuotteiden mainostajia ?
Jaarittelu. Mainoksiahan varten videoita ja (blogi)tekstejä venytetään, jotta katsomisaika lisääntyi ja siten mainostulot. Mutta jos videon tarkoitus on kertoa asiasta X niin siinä voi olla 9 minuuttia juttua asian vierestä ja yksi minuutti varsinaisesta asiasta.