Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan ärsyttäviä someilmiöitä

Vierailija
05.03.2025 |

Minä aloitan. Se kun jotain tuotteita esitellään tai ihan mitä vaan, niin nämä some"vaikuttajat" tai sellaisia leikkivät tekee hiton ärsyttävän kynsillä naputuksen siihen tuotteen kanteen??? Aaaarghhhh

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaarittelu. Mainoksiahan varten videoita ja (blogi)tekstejä venytetään, jotta katsomisaika lisääntyi ja siten mainostulot. Mutta jos videon tarkoitus on kertoa asiasta X niin siinä voi olla 9 minuuttia juttua asian vierestä ja yksi minuutti varsinaisesta asiasta.

Vierailija
2/16 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä asiaa video koskee niin väliin pitää tehdä vaivaannuttavaa, tekopirteää keikuttelua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa kirjoittamaan tuota samaa kynsijuttua. Se saa minut hulluuden partaalle joka kerta.

Vierailija
4/16 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa kirjoittamaan tuota samaa kynsijuttua. Se saa minut hulluuden partaalle joka kerta.

No sama täällä. Ja nyt kun siihen kiinnittää huomiota, niin ai hel*etti miten raivostuttava maneeri. - ap

Vierailija
5/16 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehutaan jotakin tuotetta maasta taivaisiin ainoastaan sen takia, koska siitä mainostamisesta saa rahaa, oli se tuote sitten hyvä tai ei.

Vierailija
6/16 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sama täällä. Ja nyt kun siihen kiinnittää huomiota, niin ai hel*etti miten raivostuttava maneeri. - ap

Ja kiitos tuon saman kynsinaputtelun, monet kosmetiikkatuotteet mitä nään somessa jää ostamatta ja tutkimatta kun olen raivon partaalla siitä äänestä.

Vierailija
7/16 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ylipäätään nämä influensserit, jotka jakavat elämäänsä vieraille ihmisille. Narsistista.

Vierailija
8/16 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkan jauhaminen videolla. Ja sitten valokuvassa purkan näkyminen suussa kun hymyillään oikein suu ammollaan. Joku nuorison trendi vissiin. Minusta älllöä, en halua nähdä kenenkään purkkaa.

Sitten kans sellanen kummallinen kielen pyörittely suussa videolla. Että laitetaan kieli suupieleen silleen muka-coolisti samalla silmää vinkaten. Ja sitten huulen pureminen. Näitä tekee sekä pojat että tytöt. Wtf. 

-Ap

Vierailija
9/16 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun videoilla puhutaan semmosella pehmeällä ja söpöllä äänellä että kuulostaa tosi ihanalta ja söpöltä <3

Vierailija
10/16 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita? 

Vierailija
11/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita? 

Vierailija
12/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koko ilmiö...

Vierailija
13/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se pienen piirin pyöriminen on aika ärsyttävää. Vaikka tottakai myös ymmärrettävää.

Onkin aina piristävää jos  sometyypillä on vieraanaan joku muu kuin toinen vaikuttaja .

Vierailija
14/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tuote nyt "vain" sen ja sen verran.

Perään; Tuote saatu (*Mä kato sain, sun pitää maksaa...)!

Vierailija
15/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täytyy olla somessa jotain seurattavia ? Seurata jotain tuotteiden mainostajia ?  

Vierailija
16/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulten muikistelu 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi