Kuinka paljon teidän perheessä teinimopoilijalla menee kuukaudwssa rahaa bensaan?
Kysymys tulikin otsikossa. Tarvitsen vertailupohjaa, kuinka paljon sitä kuluu ja kuinka paljon vanhemmat antaa siihen rahaa, ellei teinillä ole omia tuloja.
Kommentit (11)
Kaikki se mikä ei mene kaljaan ja tupakkaan. Heikoimmat sortuu kamaan.
Mun nuoruudessa oli kymppi bensaan ja sama röökiin paljon. Eli markkoja. Nyt kai sama.
Ei yhtään.
Tyttäreni käy pari kertaa kuussa illallisella ja keskustelemassa jonkun vähän vanhemman (varmaan max 25v kai?) miehen luona, kuulema bensarahat, vaatteet ja ulkomaanreissut kattaa sillä.
Sitä olen ihmetellyt että kuinka tyhmä tuo mies on, kun maksaa juttuseurasta ja maksaa vielä ruuat? Mutta tyhmähän ei ole se joka pyytää..
Meillä ei vielä ole mopoa, mutta puhe on ollut, että maksaa bensat itse.
2kk aikana on mennyt joku 25€. Ei juurikaan ajele huvi- tai kaverimatkoja, vaan on käynyt töissä, kirjastossa, postissa... eli matkoja jotka olen luvannut maksaa.
Tästä tuli mieleen, että en ole nähnyt yhtään mopoa ainakaan viiteen vuoteen. Omilla pojilla tai heidän kavereillaan ei kellään ole mopoa, Fillareilla ajelevat, jos ajelevat. Yleensä kävelevät, menevät ratikalla tai käyttävät skuutteja. Kaikki tärkeä on kävelymatkan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei vielä ole mopoa, mutta puhe on ollut, että maksaa bensat itse.
eli varastaa tavaraa ja myy eteenpäin.
Kiva, kiitti!
Ei teinillä ole siihen varaa, eli ei yhtään.
Entä talouspaperia?