Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KARVANPOISTOKYSELY MIEHILLE JA NAISILLE!

Vierailija
24.10.2010 |

Valmistun kosmetologiksi ensi vuoden alussa ja tällä kyselyllä teen pienen tutkielman karvanpoisto-aiheeseen liittyen. Vastaamalla kysymyksiin rehellisesti autat minua työni kanssa! Jos et käytä minkäänlaista karvanpoistomenetelmää on sekin kallisarvoinen tieto jonka otan mieleläni vastaan !

Kiitokset ja kumarrukset. Susanna :)

1. Ikäsi ja sukupuolesi?

2. Miltä alueilta poistat karvoja (sääret, reidet, kädet, viiksi/partakarvat, kulmakarvat, intiimialue, selkä, tai jokin muu? ) ?

3. Minkä merkkisiä karvanpoistotuotteita käytät/missä poistatat karvat?

4. Käytätkö jälkihoidossa esim. rauhoittavia tai karvankasvua hidastavia tuotteita?

5. Miksi/mitä tilanteita varten poistat karvoja?

6. Mitkä karvat häiritsevät sinua eniten?

7. Minkä ikäisenä aloitit karvojen poistamisen ja mikä sai aloittamaan ?

8. Mitä karvanpoistomenetelmää kokeilit ensimmäisenä?

9. Huomaatko karvoissasi eroa, joka johtuisi niiden poistomenetelmästä?

10. Missä olevat karvat koet vastakkaisella sukupuolella epämiellyttäväksi (säärissä, intiimialueella, kainaloissa, kasvoilla, selässä, käsissä, jossain muualla?) ?

10. Mikä on mieluisin karvanpoistomenetelmäsi? Miksi?

11. Kuinka usein/kuinka kauan kulutat aikaasi karvanpoistoon esim. kuukaudessa?

12. Entä kuinka paljon käytät rahaa karvanpoistoon?

13. Vaikuttavatko ihokarvat itsetuntoosi/mielialaasi? Miten?

14. Onko sinulla koulutusta sokerointiin tai johonkin muuhun karvanpoistomenetelmään?

15. Muita ajatuksia karvanpoistoon liittyen? Kuulisin mielelläni mieleenpainuvista kokemuksistasi :)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ikäsi ja sukupuolesi? 30-v, nainen

2. Miltä alueilta poistat karvoja (sääret, reidet, kädet, viiksi/partakarvat, kulmakarvat, intiimialue, selkä, tai jokin muu? )? Sääret, reidet, kulmakarvat, intiimialue

3. Minkä merkkisiä karvanpoistotuotteita käytät/missä poistatat karvat? Mulla on epilaattori (merkkiä en muista), jolla poistan sääri- ja intiimilalueen karvat, kainalot sheivaan Gilletten venuksella, kulmat nypin. Kotona.

4. Käytätkö jälkihoidossa esim. rauhoittavia tai karvankasvua hidastavia tuotteita? Joskus käytän aloegeeliä karvanpoiston jälkeen.

5. Miksi/mitä tilanteita varten poistat karvoja? Ihan arkenakin, mutta jos olen menossa uimahalliin tai saunomaan isommalla porukalla, niin huolehdin, että karvat on siistitty.

6. Mitkä karvat häiritsevät sinua eniten? Sääri, ja intiimialueen se osa, jonka poistan.

7. Minkä ikäisenä aloitit karvojen poistamisen ja mikä sai aloittamaan? Ehkä joskus 13-14-vuotiaana, kokeilunhalu.

8. Mitä karvanpoistomenetelmää kokeilit ensimmäisenä? Höylällä.

9. Huomaatko karvoissasi eroa, joka johtuisi niiden poistomenetelmästä? En usko, että sheivaus vaikuttaa karvojen paksuuteen tai väriin kuten monet uskovat. Ainakin mulle on tullut iän myötä karvoja myös sellaisiin paikkoihin, joista en ole aiemmin poistanut. Epilointi kyllä vaikuttaa jonkin verran, karvat ovat löyhemmin kiinni karvatupessa.

10. Missä olevat karvat koet vastakkaisella sukupuolella epämiellyttäväksi (säärissä, intiimialueella, kainaloissa, kasvoilla, selässä, käsissä, jossain muualla?)? Mua ei kiusaa vastakkaisen sukupuolen karvat erityisesti missään. Tursottavat nenäkarvat häiritsee molemmilla sukupuolilla.

10. Mikä on mieluisin karvanpoistomenetelmäsi? Miksi? Epilointi. Antaa pitkäaikaisemman tuloksen, eikä sänki pistele. Sheivausta VIHAAN, mutta joskus aina joutuu sääretkin ajelemaan.

11. Kuinka usein/kuinka kauan kulutat aikaasi karvanpoistoon esim. kuukaudessa? En osaa sanoa. En Kauhean paljon.

13. Vaikuttavatko ihokarvat itsetuntoosi/mielialaasi? Miten? No kyllä mua varsinkin säärikarvat ärsyttävät, enkä halua pitää lyhyitä lahkeita silloin. Kainalokarvat eivät ärsytä, jopa ihan tykkään niistä.

14. Onko sinulla koulutusta sokerointiin tai johonkin muuhun karvanpoistomenetelmään? Ei.

15. Muita ajatuksia karvanpoistoon liittyen? Kuulisin mielelläni mieleenpainuvista kokemuksistasi :) Aikaisemmin sokeroin joskus kotona Body Shopin sokerointituotteilla, joten olin tottunut vahaukseen, tai niin luulin. Olin ulkomailla erään sukulaiseni luona, ja ostin kaupasta edullisia kylmävahaliuskoja. Yksi liuska vei aika huomattavan palan ihoani mukanaan, enkä meinannut saada vahaa irti nahasta, koska sehän ei vedellä lähde, kuten sokeri. Onneksi löysin kylppäristä jotain öljyä, jolla sain vahan irtoamaan.

Toinen muistorikas juttu on nuoruudesta, tai oikeastaan vedin ainakin pari kertaa nilkasta kunnon palan pois Gillettellä, aikamoisesti verta tuli, ja molemmissa nilkoissa on viel arvet muistona.

Vierailija
42/44 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 18 nainen

2. Kainalot,sääret, alapää

3.Joskus tulee kosmetologilla käytyä poistatamassa bikiniraja (mut yleensä kesäisin) yleensä höylällä tulee poistettua karvat ja joskus olen kokeillut veettiä mut ei minun mielestä lähde niin hyvin kuin höylällä.

4. Käytän sellaista rasvaa mikä hidastaa karvoijen kasvua.

5. Yleensä jos olen menossa juhliin niin tulee ajeltua sääret ja kainalot.. riippuu vaatetuksesta

6. Kainalot nyt enimmäkseen.

7. Joskus 13-vuotiaana kun näin kun äitini poisti karvoja niin siitä se ajatus sitten lähti..

8. Höylää.

9. En huomaa.

10. Alapäässä.

10. Höylällä. Koska ei satu ja tulee mielestäni parempaa jälkeä.

11. No tunteja en osaa laskea mut viikon välein poistan karvat.

12. Sen verran miten paljon höylät maksavat ja kesäisin sitten käyntejä parin viikon välein kosmetologilla.

13. Ei oikeastaan.

14. Ei ole.

15. Sekun kävin kesällä ensimmäistä kertaa poistattamassa karvat kosmetologilla eli poistatin kainalot,sääret ja bikini alueen karvat. pelotti hirveästi että sattuu mutta oli kumminkin mielyttävä kokemus! :) Eivätkä karvat heti kasvaneet takaisin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistun kosmetologiksi ensi vuoden alussa ja tällä kyselyllä teen pienen tutkielman karvanpoisto-aiheeseen liittyen. Vastaamalla kysymyksiin rehellisesti autat minua työni kanssa! Jos et käytä minkäänlaista karvanpoistomenetelmää on sekin kallisarvoinen tieto jonka otan mieleläni vastaan !

Kiitokset ja kumarrukset. Susanna :)

1. Ikäsi ja sukupuolesi?

-21-vuotias nainen

2. Miltä alueilta poistat karvoja (sääret, reidet, kädet, viiksi/partakarvat, kulmakarvat, intiimialue, selkä, tai jokin muu? ) ?

-Sääristä, intiimialueelta ja kainaloista

-Yleensä poistan höylällä ilman karvanpoistotuotteita, mutta olen kokeillut Veetin kylmävahaliuskoja, kuumavahaa ja karvanpoistovoiteita

4. Käytätkö jälkihoidossa esim. rauhoittavia tai karvankasvua hidastavia tuotteita?

-En käytä

-En mitään erityisiä tilanteita varten, vaan pidän sääret, kainalot ja alapään sileänä jatkuvasti

-Kainalokarvat

-En muista tarkkaan mutta n. 13-vuotiaana, syytä en muista

-Höylää

-Höylällä poistettaessa takaisin kasvavat karvat tuntuvat paksummilta ja tummemmilta kuin epiloinnin tai vahauksen jälkeen kasvaneet

10. Missä olevat karvat koet vastakkaisella sukupuolella epämiellyttäväksi (säärissä, intiimialueella, kainaloissa, kasvoilla, selässä, käsissä, jossain muualla?) ?

-En koe miesten karvoitusta epämiellyttävänä, mutta toki toivon että se pidetään siistittynä mm. kasvojen alueella ja intiimialueella. Runsas karvoitus selässä voisi olla häiritsevää.

-Höyläys on nopea ja helppo, mutta kuumavahalla saa kestävämmän lopputuloksen.

-Kainalokarvat ajelen lähes joka suihkun yhteydessä ja säärikarvat sekä intiimialueen karvat vaihtelevasti, yleensä noin kerran viikossa

-En juurikaan

-Olo on siistimpi ja viehättävämpi karvattomana, en missään nimessä esiintyisi karvaisena julkisesti eli esimerkiksi kesällä kulkisi vähissä vaatteissa sääri- ja kainalokarvat rehottaen.

14. Onko sinulla koulutusta sokerointiin tai johonkin muuhun karvanpoistomenetelmään?

-Ei ole.

15. Muita ajatuksia karvanpoistoon liittyen? Kuulisin mielelläni mieleenpainuvista kokemuksistasi :)

-Eipä ole ihmeempiä kertomuksia. :)

Vierailija
44/44 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ikäsi ja sukupuolesi?

~ 19v, nainen

~kainalot, intiimialueen, ja sääret+ joskus reidet

~Venus höylää ja suihkusaippuaa, suihkussa

~En.Dödö on semmosta joka viilentää ja rauhoittaa ihoa karvojen ejelun jälkeen

~ Säännöllisesti omaa silmä miellyttämään, kesäisin tiheämmin

~ intiimialueen ja kaialot

~ Varmaan joskus 12v säärikarvoja. Ne häiritsi minua (Ovat mustat)

~Venus höylää

~En, en ole kyllä kokeillutkaa montaa eriä

~ Kulmakarvat täytyy nyppiä siististi, parta ajaa, ja intiimialueella ei saa rehottaa mikään puska

~Oikein terävä höylä

~Joka toinen päivä intiimialue ja kainalot, sääret harvemmin

~Ostan terät joka kolmas kuukausi (20e/3kk)

-KYLLÄ. Inhottaa olla karvanen, tuntuu hinkkaavalta

~ei

~Kaikki tuotteet ovat kalliita ja mikään menetelmä ei kyllä mun kohdalla pidä karvoja poissa muutamaa päivää kauemmin. Ja se on inhottavaa jos karvat lähtee pinnasta niin juuret jää kuultamaaan ihon läpi (kainalot ovat aina tumman harmaana)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän