Perheenäiti Ninni järkyttyi, kun seksilelut valtasivat ruudun
25-vuotias Ninni katseli sunnuntaina alkuillasta TV5-kanavalla esitettyä Madagascar-animaatioelokuvaa, kun sen mainoskatkolla ruutuun lävähti selkeästi aikuisille suunnattua mainontaa. Ninnin mukaan koko perheen elokuvan mainoskatkojen aikana esitettiin ainakin kahdesti Kaalimato-verkkokaupan mainos, jossa mainostettiin seksileluja.
Kommentit (37)
Formaattiradiotakaan ei voi kuunnella, kun siellä mainostetaan pelkkiä muovik*rpiä. Ilmeisen puutteessa ovat Suomen naiset.
Media opettaa nuoria, valtiotason käsky.
Onhan se nyt järkyttävää että koko Suomi ei olekkaan lapsiturvallinen vaikka kyseinen kukkahattu täti on vaatinut että koko yhteiskunta muuttuu lapsiturvalliseksi että ei itse tarvi katsoa lasten perään että mitä ne telkkarista katselee. Ja sitä paitsi Kyllähän ihan joka paikka mainostaa naisten seksuaalisuutta. Hyvin harvassa paikassa mainostetaan miehille seksileluja kun aika harva nainen hyväksyy miehille seksileluja vaikka itsellä olisi laatikollinen värinä vääpeleitä
Vierailija kirjoitti:
Järkyttyi?? Taisi Ninnin vako kostua ja käsi hapuili klitorikselle.
Olisi tilannut täristimen niin pysyisi kädet vapaana.
Ei taida mies himoita enää ninnin kiviaikaa...
Milloin joku järkyttyy vessapaperimainoksesta?
Niissähän kuitenkin viitataan etu- ja takapyypyyhyn.
Kyllä ennen oli hyvä kun seksiä, seksuaalisuutta tai mitään siihen liittyvää ei ollut olemassakaan. Ja alle 18v. kerrottiin, että haikara tuo lapset.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt järkyttävää että koko Suomi ei olekkaan lapsiturvallinen vaikka kyseinen kukkahattu täti on vaatinut että koko yhteiskunta muuttuu lapsiturvalliseksi että ei itse tarvi katsoa lasten perään että mitä ne telkkarista katselee. Ja sitä paitsi Kyllähän ihan joka paikka mainostaa naisten seksuaalisuutta. Hyvin harvassa paikassa mainostetaan miehille seksileluja kun aika harva nainen hyväksyy miehille seksileluja vaikka itsellä olisi laatikollinen värinä vääpeleitä
sun pikkupaska huutelee dildoa välitunnilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Dildo on vain sana ja esine.
No siis kyllä noista järkyttyy moni muukin. Ei ole lapsille sopivia ja itseäni nuo traumatisoivat edelleen seksuaalisen hyväksikäytön jälkimainingeissa, vaikka itse tapahtuma alkaa olla jo käsitelty niin tuo joka kerta nostaa jonkun oksetusajatuksen, että seksi on kuvottavaa ja pilattu esineellistämisen kautta. Ennen hyväksikäyttöä suhtauduin noihin mainoksiin välinpitämättömästi, nyt ne kuvottavat.
Siitä tämä malliäiti ei varmaankaan järkyty kun kersansa hajottaa kioskin ikkunan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa nyt dildossakin on?
Minä kysyin joskus eka-tai tokaluokalla isältä, että mikä on dildo, kun olin jossain mainoksessa kyseisen sanan kuullut. Isä vastasi, että se on tekopippeli, mitä aikuiset joskus käyttää seksin aikana. Asia ok.
Lapset kysyy, koska haluaa tietää asioista. Totta kai vastausten pitää olla ikätasoisia, mutta en näe mitään väärää siinä, että lapsi saa tietää asioista. Hyssyttelemällä ja salailemalla asioita harvoin saadaan aikaan mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
No siis kyllä noista järkyttyy moni muukin. Ei ole lapsille sopivia ja itseäni nuo traumatisoivat edelleen seksuaalisen hyväksikäytön jälkimainingeissa, vaikka itse tapahtuma alkaa olla jo käsitelty niin tuo joka kerta nostaa jonkun oksetusajatuksen, että seksi on kuvottavaa ja pilattu esineellistämisen kautta. Ennen hyväksikäyttöä suhtauduin noihin mainoksiin välinpitämättömästi, nyt ne kuvottavat.
Mitä eivät ole sopivia?
Ei kai lapset niitä mainosten tuotteita käytäkään.
Hänen kannattaa katsoa pelkästään YLE:n ohjemia. Toki niissä on se oma sadomasokistinen aspekti aina läsnä mutta nutturapäätä se ei varmaankaan haittaa. Nämä fundamentalistit pitävät kuitenkin kivusta ja nöyryytyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Siitä tämä malliäiti ei varmaankaan järkyty kun kersansa hajottaa kioskin ikkunan.
WT mamma puhuu omasta elämästään kateellisena sivistyneemmiälle äidille.
Itsehän aikuiset nuo asiat mystifioi ja niistä järkyttyy tai nolostuu.
Minun lapsuudessani keskusteltiin, onko kuukautissuojia tai ehkäisyvälineitä sopivaa mainostaa telkkarissa.
Lapselle se mainostettu tuote on pelkkä tuote. Ei lapsi sitä tuotetta itsessään yhdistä mihinkään, vaan ainoastaan vanhempien tai muiden nolostuminen mainoksen aikana herättää lapsessa ihmetystä.
Tuon ikäisellä on vielä aivojen fyysinenkin kehitys kesken.
Nykyään tuntuu olevan maailmanlaajuinen hanke saada väestönkasvu ei vain hiljentymään, vaan jopa pysähtymään ja ihmiskunta kuolemaan lopulta sukupuuttoon. Tuntuu varmaan taas ihan foliohattujutulta, mutta kyllä tässä vahvasti alkanut tuntua, että jotain täällä on meneillään. Eikä sillä, jokainen saa olla sitä mitä on ja jokainen saa käyttää seksiin leluja, jos haluaa. Mutta näitä eri juttuja on nyt sen verran paljon, että kyllä tässä jotain ketkua on....
Jo lapsille syötetään rankalla volyymillä sateenkaarijuttuja, miten tyttö voi olla poika ja poika tyttö ja kukin ihan mitä vain. Sitten mainostetaan kovasti ihan uutislähteissä kaikenlaisia seksibileitä, ryhmäseksibiletaloja, "miten kivaa voi olla sellainen ettei sitoudu vain yhteen ihmiseen", sitten tää seksilelujen tuputus, mies ja nainen ei tarvitse enää toisiaan, ollaan kaikki kukasta kukkaan lentäviä kirjavia kolibreja ja vaan seksileikitään? Ei tehdä enää tavallista työtä, niihin hommiin otetaan kai kolmansista maista väkeä, muille perustulo ja aletaan kaikki loisia kotona tehden OnlyFansiä tai hankitaan sugardaddyt. Ei oteta vastuuta omasta elämästä, ei tehdä lapsia.
Meidän yhteiskuntaa ajetaan alas ja tarkoituksella.
Ei ehkä just Kaalimato ole syypää kaikkeen, mutta joku funktio varmaan on niiden mainosmyllytykselläkin tässä sirkuksessa... Lasten ja aikuisten päät on jo saatu sekaisin, mutta tää kaikki on vasta vielä pientä alkua, veikkaan.
Mädätys etenee