Voisitko ystävystyä sateenkaariperheen kanssa?
Kommentit (21)
ja ystäväpiiriini kuuluu kaksi "sateenkaariperhettä". Enpä osaa sen kummemmin perustella, minulle ihmiset ovat ihmisiä riippumatta siitä, mitä makuuhuoneissaan tapahtuu.
Asia on mulle aika vieras, mutta en ole mitenkään ennakkoluuloinen tms. ja siksi uskon, että voisin hyvinkin ystävystyä.
nehä on myös ihmisia, ja ei ne omalle tilantelle voi mitää. Ihana ku molemmat löysivät rakkauden ja ovat onnellisia.
En usko. Meillä on melko paljon hyviä ystäviä ja tuttavia, ei tavallaan riitä aikaa uusille tuttavuuksille.
Helppo vastata, ne on liian erilaisia ja omituisia. Meillä ei olisi mitään puhuttavaa keskenämme.
Tosin oma tuttavapiiri alkaa olla aika "täynnä" eli en ehdi enää tutustua uusiin ihmisiin tai sii ystävystyä. En näe mitään eroa mikä perheen rakenne on ja perhekerhoissa ym olen tavannutkin sateenkaariperheitä ja jutellut jos on tullut juttua siinä missä muidenkin kanssa.
muutenkin seurustelen lähinnä yksittäisten äitien kanssa vanhojen ystäväperheiden lisäksi, joten tuskinpa koko 'sateenkaariPERHEESEEN' tutustuisin.
Se on miehen ja naisen välinen asia, piste.
En tiedä miten sitä perustella, perhe kuin perhe?
Itseasiassa lapseni parhaalla kerhokaverilla on kaksi äitiä. Tapaan äideistä toista useamman kerran viikossa puistoilun tai lasten vierailuiden merkeissä. Ovat myös koko perheellä olleet meillä kylässä lasten synttäreillä yms. Ovat todella mukavia ihmisiä ja heillä on ihana hyvin käyttäytyvä lapsia. :)
En, homot ja lesbot eivät ansaitse mitään perhettä. Se on miehen ja naisen välinen asia, piste.
riippuisi ihmisistä. Tarvitseeko tosissaan perustella? Ihmisiä nekin on siinä missä muutkin. Jos lapseni tulisi ystäväksi sateenkaariperheen lapsen kanssa ja vanhemmat olisivat minusta mukavia, miksei voitaisi ystävystyä siinä missä muidenkin perheiden.
Hassu kysymyskin.
Vaikea kuvitella nykyisessä elämäntilanteessani kohtaavani missään sateenkaariperhettä, jonka kanssa tutustua.
en ymmärrä miksi en voisi, ei tarvitse perusteluita
Jos minulle tulisi vaikkapa työkaveriksi mukava sateenkaariperheen vanhempi, voisinkin alkaa nähdä myös vapaa-ajalla ja tutustua muuhunkin perheeseen. Eli minusta sateenkaariperhe on ihan normaali perhe.
sateenkaariperheitä ystävinäni, kuten myös heteroperheitä, yh-perheitä jne.
Ja ajatella, tämä homopariskunta vieläpä hankki lapsenkin!!
Ja sivuhuomautuksena, tämän lapsen elämä on parempaa, kuin monen ydinperheen lapsen. Lapsi on todella toivottu, hänen saamisekseen on tehty paljon töitä ja lapsi on vanhempiensa silmäterä. Ei kuitenkaan hemmoteltu, koska vanhemmilla ei ole itsestäänselvää mahdollisuutta toiseen lapseen, joten haluavat kasvattaa tämän ainokaisensa hyvin.
Ei tässä mitään perusteluja kaivata. Perustelepa sinä, miksi perusteluja pitäisi ollla.