Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Paskoitko synnytyslavetille?

Vierailija
23.10.2010 |

ekassa ja tokassa kyllä kai vähän, ja kolmannessa otin jo suosiolla peräruiskeen ja oli hyvä valinta. Siisti synnytys.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin edellisenä päivänä, ohjeen mukaan peräruiskeen, mutta se ei tehonnut toivotulla tavalla. Leikkauksen loputtua, kun painoivat kohtua, tunsin kuinka kohdusta valuvan veren lisäksi valui ripulit suolesta :(((

Onneksi pitivät astiaa alla.

Vierailija
22/34 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan pää oli kuin katujyrä, joka puski paskat edellään ulos. Ei voinuna mittää. Synnytyksen jälkeen peräsuoli tuntuikin siltä kuin iso kivi olisi pyörähtänyt päältä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmannessa en ollenkaan (ei ruisketta)

Ja se ruiske oli mulle taas hirveä virhe. Paskoin seuraavat 24h perse ruvella itkua vääntäen, eikä mitään järkeä tai apua.

Vierailija
24/34 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut peräruisketta mutta silti en paskonut. Vielä piti oikein varmistaa mieheltä. Se muistan että kävin vessassa supistusten alettua ja silloin suoli tyhjeni itsestään.

Vierailija
25/34 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan pää oli kuin katujyrä, joka puski paskat edellään ulos. Ei voinuna mittää. Synnytyksen jälkeen peräsuoli tuntuikin siltä kuin iso kivi olisi pyörähtänyt päältä :)

olipa hauska kuvaus ;)

Vierailija
26/34 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain peräruiskeen silloin en. Tokassa en ehtinyt peräruisketta saamaan, silloin joo. Eipä kätilö siitä isoa numeroa tehnyt. Pyyhki vaan kosteilla pumpulitupoilla skeidan pois.

Vierailija
27/34 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kyllä nuorimmaisenkin synnytytkseen peräruiskeen, mutta lapsi lähti tulemaan niin lyhyellä varoitusajalla, että paskathan siinä ennen tenavaa synnytyssänkyyn tuli.

Ei mua mitenkään nolottanut. Kätilö kääräisi ulosteet suojapapereihin ja eiköhän jonnekin tiiviiseen roskikseen ne laittanut, kun lapsi ei paskan hajuun syntynyt.

Vierailija
28/34 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisessa tuli ripulia.

Vierailija
29/34 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yhtään paskaa :) Käynnistetyt synnytykset, joten kaikki on mennyt käsikirjoituksen mukaan enkä ole paskonut.

Vierailija
30/34 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräruiskeen vaikutuksesta istuin vaikka kuinka kauan vessassa, eikä sitä sitten käsittääkseni enää synnytyksessä tullutkaan. Tarkistin vielä mieheltä, eikä hän ainakaan huomannut että olisin paskonut.

Vierailija
31/34 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin esikoistani synnyttämässä, ja taitaa jäädä ainoaksi!!! en saanut peräruisketta ja aina kun ponnistin ja tein alleni :( meinasi kätilö opiskelija oksentaa :( yökkäili vedet silmissä edessäni ja se jos mikä oli äärettömän noloa!!!!!!!!!! sitten kaiken hupentumaksi lapsikin juutui synnytys kanvaan ja kaikkiaan 1.5h ponnistin. KAMALIN SYNNYTYS IKINÄ! Onneksi pikkuiseni ei kuollut!!!

32/34 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisesti sanoen en muuten tieda. Ja ei sit siina tilanteessa tosiaankaan huudeltu tuliko sielta jotain.

ekassa en saanu ruisketta, toisessa sain.

eikohan se ihan normaalia ole, et sielta jotain tulee.

Vierailija
33/34 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla koskaan,( 3 lasta) mutta luulen et keskimmäisessä saattoi jotain tullakkin...kätilöt kyl aika huomaamattomasti sen sieltä hoitaa pois, uskoisin! Kukaan ei oo varmaan vielä huudahtanut koskaan et "hei teille syntyikin kakkakikkare" ;D

Vierailija
34/34 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä tuli silti vähän kakkaa. Tunsin sen selvästi ja kätilö pyyhki takamusta :)

Toisessa ei tullut ollenkaan, ainakaan en itse eikä mieskään mitään sellaista havainnut.