Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homokeskustelun innoittamana: nyt homot, mitä seuraavaksi?

Vierailija
22.10.2010 |

En ole lähes ollenkaan seurannut tuota homokeskustelua, en täällä enkä mediassakaan. Syystä, että asia ei nosta minussa esiin suuria tunteita puoleen eikä toiseen. Joten pahoitteluni, jos aloitukseni toistaa jo jonkun muun tekemää.

Itse asiaan. Minä hyväksyn homot ja he voivat minun puolestani mennä naimisiin. Mutta. Minua hieman askarruttaa se, että entä kun homous on täysin hyväksyttyä niin mitä aletaan seuraavaksi vaatia hyväksyttäväksi? Moniavioisuutta? Sisarusten välisiä avioliittoja? Aina lapsiavioliittoihin asti? Enkä siis väitä, että homous on rinnastettavissa pedofiliaan, vaan tarkoitan sitä, että mikä kehityssuunta tulee lopulta olemaan?

Jos tämä on jonkun mielestä liioteltua, niin huomauttaisin, että kun historiaa katsotaan taakse päin niin moni nyt hyväksytty tai ainakin laillinen asia ei ole ollut sitä vuosikymmeniä sitten.

Pointtini on siis se, että aina vaan pitäisi hyväksyä lisää ja lisää, mutta tuleekohan se raja jossain vastaan vai miltä yhteiskuntamme näyttää kolmenkymmenen vuoden päästä? Onko silloin enää mitään säädöksiä säätelemässä sitä kuka saa esim. avioitua kenenkin kanssa vai onko silloin normaalia olla aviossa vaikkapa lampaan kanssa? (Ja nytkään siis en vertaa homoseksuaalisuutta eläimiin sekaantujiin.)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletapa ihan itse, niin löydät sieltä kaikkea ihan tyynyn ja nintendopelin kanssa avioitumisesta lähtien.

valtiossa on hyväksytty nintendopelin ja ihmisen aviolitto? Nimet paperissa. Voi herran tähden sentään. Mikä teidän ihmisten ikä oikein on? 13? Näillä perusteillako te nyt oikeasti haluatte evätä homoilta ihmisoikeudet? Katsoinpa minäkin dokkarin kahdesta naisesta joista toinen halusi naimisiin Eiffel-tornin kanssa ja toinen jonkun huvipuistolaitteen. Edellistä oli veli käyttänyt seksuaalisesti hyväkseen (mitä minä sanoin sen haitallisuudesta!!) ja toinen oli Asperger ja kärsinyt kurjan lapsuuden väkivaltaisen isän kanssa. Eli näissä asioissa on kyse vaurioituneista ihmisistä, joitten mielenterveysongelmien yksi osa-alue on kyvyttömyys ihmissuhteisiin ja rakkauteen ja parisuhteeseen. Toisin kuin homoilla. Homous ei ole mielenterveysongelma ja on todella epäreilua ja älyllisesti epärehellistä verrata homoja ja näitä tällaisia tapauksia.

Vierailija
22/27 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian kännykän kanssa avioituminen, mutta koska se on niin huono niin siitä seuraa ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmistä joka lukee pitkän tekstin, bongaa sieltä yhden kohdan ja jää jankkaamaan siitä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.. Vaikka se ei ole jutun pointti?

Vierailija
24/27 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmistä joka lukee pitkän tekstin, bongaa sieltä yhden kohdan ja jää jankkaamaan siitä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.. Vaikka se ei ole jutun pointti?

vaan vastaan yhteen aivot räjäyttävän typerään väitteeseen johon tulee jatkuvasti yhä typermpiä aivopieruja perusteluiksi. Nyt on käsitelty tyynyt ja nintendot. Mitä seuraavaksi?

Vierailija
25/27 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointtia. Kuten ei koko keskustelussakaan. Tasa-arvo kaikille, aamen.

Vierailija
26/27 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointtia. Kuten ei koko keskustelussakaan. Tasa-arvo kaikille, aamen.

Myös niille lampaille ja nintendoille!

Vierailija
27/27 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei pysytty alkuperäisessä kaavassa?

millä perusteella esim. eronneet saavat mennä naimisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän