Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siis oikeesti - joku tekee aamupalaa 17vuotiaalle (TOTTA) -

Vierailija
22.10.2010 |

luin ruotsalainen tämmöinen vastaavanlainen sivustosta että jotkut herättää (no se nyt vielä jotenkin saan päähän) ja TEKEE AAMUPALAA teineille - ja vielä heidän mielestä se on ihan okej. ????????

Nyt alan ymmärtämään mitä on curlingvanhempi, herrajestas sentään - TEINI joka ei saa itse laitettua leipää niin mielestäni pitää sitten olla nälkäinen. Meillä viisi teiniä (enää 2 kotona) eikä tulisi mieleenkään ruveta aamupalaa laittamaan vaikka olisin kotona. Kuopus joka on ekalla luokalla joutuu joskus (kerran viikossa noin) lähtemään kotoa koulutaksiin itse kun minä ja mies lähdetään aikaisemmin, ja silloin hänkin laittaa oma aamupalaa ja hienosti menee. Mun 16v tyttö asuu yksin jo ja tekee töitä, käy koulua, maksaa laskuja ja hoitaa itsensä täysin. Aivan kauheata kun kuulee että toiset yrittää auttaa lapsiaan näissä asioissa, olen sitä mieltä että enemmän menee kyllä ojaan jos liikaa lakaistaan lattiaa. Mitä mieltä olette? ps - nyt ymmärrän yhtäkkiä miksi uusavuttomuus on niin tavallista tänään.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa mitä haluaa. Meillä ei kukaan syö puuroa/munakasta tai australialaista aamupalaa, mitä tarvitsisi tekemällä tehdä. Ollaan pieni ruokaisia aamulla. Yksi syö muroja, yksi jogurttia ja hedelmää, loput erilaisia voileipiä, jokainen omanlaisillaan päällysteillä. Meillä eka herää 5.20 ja viimeinen 7.30 tai jopa 8.30, niin ei ole mitään järkeä seisottaa voileipäkamoja useita tunteja ruokapöydässä.

Vierailija
42/48 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirappiohukaisia ja kymmenen viljan puuroja aamuisin ja kyöräävät sitten vanhemmat lapsensa vauvan ja shoppailun tieltä päiväkotiin, kun niistä on niin paljon vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan aikaan liikkeelle.

Eli sinä otat itsellesi juustoa ja makkaraa, leipääkin ynnä kurkkua, tomaattia ja sitten laitat kaikki aamiaisaineet takaisin jääkaappiin sen sijaan, että jättäisit ne pöytää, josta muutkin ne saavat? Jälkeesi tulee mies, joka tekee saman homman ja 5 min myöhemmin teini, joka tietysti itse laittaa itselleen aamupalaa samoista aineksista. Koko ajan jääkaapin ovi käy ja pidätte visusti huolta, että toinen ei pääse ottamaan kahvia, jonka keititte. Tietysti jokaisella on myös oma teekannu ja jokainen keittää itse kananmunansa tai puuronsa.

Miksi ihmeessä? Eikö sitä ensimmäinen voisi kattaa pöytään ruokia ja viimeinen syöjä laittaa ne takaisin kaappiin?

Vierailija
44/48 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus siinä on pelkkä nelikymppinen paikalla, joskus kuuskymppinen. Eikä kukaan tästä koko sakista ole mun mielestä kädetön, lapset ja aikuiset mukaan lukien.

Vierailija
45/48 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen ensin pienille lapsille aamupalan mutta sitten en tekisikään 17-vuotiaalleni, joka syö aamupalaa samaan aikaan kun muutkin lapset...

Vierailija
46/48 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kuin pikkulapsia, mutta omassa lapsuudenkodissani aamiaisen laittoi se, joka heräsi ensin. Se ei ollut teini-ikäiset lapset...



Minusta tuntuu taas hassulta perhe, jossa jokainen laittaa itse itselleen aamupalaa. Vähän niin kuin olisi jokaisella oma hylly jääkaapissakin. Mutta tapansa jokaisella. Uusavuttomuus tuskin on kiinni siitä, kuka kodissa tekee aamupalan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/48 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemään aamupalansa, lounaansa, päivällisensä ja leipomaan vielä pullansakin, siivoamaan huushollinkin, mutta minä teen hänelle silti mielelläni joka aamu aamupalaa, sillä se on yksi tapa osoittaa hänelle rakkauttani ja sitä, että välitän hänestä yhä, hän on aina oma pieneni vaikka onkin iso. Ja teini arvostaa tätä suunnattomasti, on siitä sanonutkin, että kiitos kun vielä viitsit hänellekin aamupalaa tehdä.

Vierailija
48/48 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheelle. Joko toinen tai molemmat yhdessä. Osaavat kyllä tarpeen vaatiessa ottaa itsekin.