Mulla jäi lenkkeily nyt kun tuli pimeää
ei todellakaan huvita mennä tuonne pilkkopimeään juoksemaan. Liikun nyt talven yli sitten vain viikonloppuisin. Joskus ehkä ostan sitten sen juoksumatonkin, vaikka pelkään, etten saa kotona rauhassa juosta kuitenkaan.
Kommentit (4)
En minäkään tykkää tuonne pimeään lähteä liukastelemaan. Kevättä odotellessa :)
kun on tuota mahaa ja päivällä ei ilkeä;-) Mutta onhan tuolla kylmä ja pelottaa, että liukastuu ja nilkat menee.
eikä täällä ole mitään katuvalojakaan. Läpi vuoden on ihanaa juosta, nyt on valitettavasti tauolla jalkavamman vuoksi. Mutta heti taas jatkan kun olen kunnossa. Pimeällä on oikeastaan kivempaakin juosta, ei koko kylä taivastele että taas se on lenkillä =) en mielestäni myöskään ole kovin edustavan näköinen 10 km jälkeen.. heijastimia tosin tarvitsee olla reilusti.
ei ole mielekästä liikkua iltaisin kun hullu seuraa autolla perässä.