Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla jäi lenkkeily nyt kun tuli pimeää

Vierailija
09.11.2010 |

ei todellakaan huvita mennä tuonne pilkkopimeään juoksemaan. Liikun nyt talven yli sitten vain viikonloppuisin. Joskus ehkä ostan sitten sen juoksumatonkin, vaikka pelkään, etten saa kotona rauhassa juosta kuitenkaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mielekästä liikkua iltaisin kun hullu seuraa autolla perässä.

Vierailija
2/4 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää tuonne pimeään lähteä liukastelemaan. Kevättä odotellessa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on tuota mahaa ja päivällä ei ilkeä;-) Mutta onhan tuolla kylmä ja pelottaa, että liukastuu ja nilkat menee.

Vierailija
4/4 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä täällä ole mitään katuvalojakaan. Läpi vuoden on ihanaa juosta, nyt on valitettavasti tauolla jalkavamman vuoksi. Mutta heti taas jatkan kun olen kunnossa. Pimeällä on oikeastaan kivempaakin juosta, ei koko kylä taivastele että taas se on lenkillä =) en mielestäni myöskään ole kovin edustavan näköinen 10 km jälkeen.. heijastimia tosin tarvitsee olla reilusti.