Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku käyttänyt jo synnytyslakkia ja toimiiko???

Vierailija
21.10.2010 |

Mietin vain kuin synnytys lähenee että kannattaako ostaa? Maksaa ihan järjettömästi ainakin tuolla verkkokaupassa!

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa joku nyt ihan tosissaan, kun en tiedä mikä se lakki on, mitä sillä tehdään tai mitä se tekee?

pliis

Koko viesti on täynnä kerrontaa ja kuvausta synnytyslakista! Synnytysvalmennuksessa voit pyytää kertomaan tarkemmin, jos ei täällä avaudu.

Vierailija
42/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytysten välillä sitä lakkia kannattaa säilyttää omassa pussuskassaan, ja steriloida hyvin ennen-jälkeen käytön. Mutta idea on juuri se, että se säilyy, eikä ole mikään kertakäyttötuote!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjaillut lakkiini jokaisen lapseni nimen ja syntymäajan. Toivon, että tyttäreni tekee samoin, ja synnyttäisi perintölakki päässään. Toki toivon samaa myös miniöiltäni.

Vierailija
44/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyslakki on se joka lunastetaan sillä vauvasatasella.

Vierailija
45/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa on jo melkein kaikissa neuvoloissa sellanen mahdollisuus. Sit voi tilata samalla, jos haluaa. Me tilattiin kans vauvalle sellanen oma pieni söpö lakki, ajateltiin ottaa sit kuva kaikista lakit päässä ku se on syntyny :´)

Vierailija
46/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä multa nyt on menny ohi? Mikä vauvasatanen? Vikä lakki?? :O

Vierailija
47/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KVG! Lapset on vissiin tehty viime VUOSITUHANNELLA jos et synnytyslakista oo kuullu!!

Vierailija
48/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä eka googlasin, ei löytynyt. sit vasta luin koko ketjun

Vierailija
49/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiennyt mistä ihmeestä oli kyse, enkä vieläkään oo varma.Mutta en asu Suomessa, en ole aikeissa synnyttää, olen jo kaksi tuonut maailmaan, anteeksi vaan jos häiritsee, kun kysyn.Kaikkea en vaan tiedä, vaikka kiinnostaa ja siksi kysynkin

Mulle ei vaan auennut

Vierailija
50/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ei aukea mulle? ja ei en oo synnyttäny viime vuosituhannella... 2,5kk synnytyksestä. xD

Vierailija
51/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt muista sen nimeä oliko Pirjo jotain, vähentää merkittävästi avautumisvaiheen kipuja ja nimenomaan sitä pään leviämistä!

Vierailija
52/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni rikki mulla siinä ku välilihaa leikkatii en enää ikinä mee kyssiin synnyttää

Vierailija
53/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienituloisethan voi nykyään saada vauvasatasen lisäksi alennuskupongin tätä synnytyslakkia varten, Kelasta kannattaa kipaista kysymään! Kotimaisen valmistajan (en nyt viitsi mainostaa tässä, tiedätte kyllä varmaan mikä valmistaja kyseessä..) lakista saa -20%, se on kuitenkin iso säästö se!

Vierailija
54/131 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just jollain alueilla missä on paljon vuokra-asuntoja ei tiedetä edes synnytyslakeista!

Vierailija
55/131 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.babyidea.fi/

vai näkeeks joku tuolla niitä? Aikasemmin tais olla.

Viedään käsistä näköjään. No tietty, ku mammat höyryää täällä lakkiensa perään : (

Vierailija
56/131 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sitä pitää la`psi ja äitikinkö?

Kun en todellakaan tiedä mistä on puhe, enkä ole tyhmä enkä sivistymätön. En vaan tiedä tätä kyseistä lakkia ja mitä se tekee, vieläkään, vaikka ketju on jo näin pitkä ja muutkin on kysyneet. Haluisin tietää ihan oikeasti.

Oon synnyttänyt viimeksi 2vuotta sitten, mutta en siellä Suomessa.

Miksi aina pitäis kaikki asiat tietää? Ette tekään tiedä kaikkea, mitä minä tiedän, hihhih.

Vierailija
57/131 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei siis ole ainakin lähes täysiaikainen. Ikävää jos kovin aikaisn rupeaa avautumaan, joutuu vuodelepoon vähintään ja lapsikin voi syntyä ennenaikaisesti :(

Kertokaa joku nyt ihan tosissaan, kun en tiedä mikä se lakki on, mitä sillä tehdään tai mitä se tekee?

pliis

Koko viesti on täynnä kerrontaa ja kuvausta synnytyslakista! Synnytysvalmennuksessa voit pyytää kertomaan tarkemmin, jos ei täällä avaudu.

Vierailija
58/131 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi, mutta tieto tosiaan kulkee välillä hitaasti eikä kaikkialla tunneta synnytyslakkia.

siis sitä pitää la`psi ja äitikinkö?

Kun en todellakaan tiedä mistä on puhe, enkä ole tyhmä enkä sivistymätön. En vaan tiedä tätä kyseistä lakkia ja mitä se tekee, vieläkään, vaikka ketju on jo näin pitkä ja muutkin on kysyneet. Haluisin tietää ihan oikeasti.

Oon synnyttänyt viimeksi 2vuotta sitten, mutta en siellä Suomessa.

Miksi aina pitäis kaikki asiat tietää? Ette tekään tiedä kaikkea, mitä minä tiedän, hihhih.

Vierailija
59/131 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä synnytin luomuna, mulla oli pesemättömästä lampaanvillasta neulottu luomulakki, siinä roikkui vielä niitä rastapapanoitakin! Sen originaali lanoliini muuten lievittää synnytyskipuja ja lisäksi estää sitä hiustenlähtöä joka alkaa 3kk synnytyksestä! Mut mulle oli tosi ihana ja sopiva ku oon muutenkin tällanen eko-luomu-hippityyppi! Suosittelen kaikille muillekin hörhömammoille ehdottomasti!

joten neuloin vielä viimeisilläni raskaana itselleni alpakan villasta aivan ihanan pehmeän synnytyslakin. Harmitti vaan, ja vähän hävettikin, kun halusin niin kovasti luomusynnytyksen, mutta lanoliinin tuoman kivunlievityksen puutteessa en sitten kestänytkään kipuja, vaan pyysin epiduraalia. Tai ehkä mä en vaan neulonu sitä antennia riittävän pitkäksi?

Vierailija
60/131 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan lakki voitais lisätä vaikka äitiyspakkaukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan