Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku käyttänyt jo synnytyslakkia ja toimiiko???

Vierailija
21.10.2010 |

Mietin vain kuin synnytys lähenee että kannattaako ostaa? Maksaa ihan järjettömästi ainakin tuolla verkkokaupassa!

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku? Kuulin jostain et joissain sairaaloissa ei saa pitää leikkaussalissa lakkia.

Vierailija
22/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku? Kuulin jostain et joissain sairaaloissa ei saa pitää leikkaussalissa lakkia.

Kätilö tulee tosi, tosi vihaiseksi, jos sektioäiti yrittää esittää oikeaa synnyttäjää lakki päässään!

Sektioäideille on sektiopipo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestovaippailijat saavat kestolakin, joka tulisi pestä 90 asteessa, mikäli pisu nousee päähän asti.

Vierailija
24/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestovaippailijat saavat kestolakin, joka tulisi pestä 90 asteessa, mikäli pisu nousee päähän asti.

Vierailija
25/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin siis uutena, vaikka maksoikin tosi paljon. Käytin lakkia koko synnytyksen ajan ja vielä sen jälkeen, kun hiukseni putosivat imetyksen myötä. Oli siis erityisen monikäyttöinen ja sanoisin "must" hankinta. Synnytyksessä lakki auttoi avautumisvaiheessa kuumentaen tunteita,jolloin avautumisvaihe lyhentyi.Ponnistusvaiheessa lakki piti pään kasassa,kun verisuonet meinasi pullistua päästä. Suosittelen siis kaikille. Uusimmissa malleissa on lisättynä hammassuojat, hierovat päätapit ja sähköshokkeja lähettävät pillit.

Vierailija
26/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa asuva serkkuni ei ehtinyt sairaalaan asti kun matka oli niin pitkä ja synnytys nopea. Onneksi taksikuskilla oli ämpäri takakontissa!

tyyliin viimeks jouduin pitämään sellasta rosterista salaattikulhoa, koska mikään Jorvin lakeista ei mahtunu. Meille syntyy 11. lapsi tammikuussa ja ultran mukaan tulee ISO.

t. ei-lesta-äiti

Vierailija
27/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D

Vierailija
28/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

automaattisen keskisormennäyttäjän, vähän tällaisen

http://www.ovcart.com/images/inventory/8945.2339.zoom.jpg

Ihan vaan siltä varalta että tuleva isukki laukoo typeryyksiä. Oliko sulla tuota?

Ostin siis uutena, vaikka maksoikin tosi paljon. Käytin lakkia koko synnytyksen ajan ja vielä sen jälkeen, kun hiukseni putosivat imetyksen myötä. Oli siis erityisen monikäyttöinen ja sanoisin "must" hankinta. Synnytyksessä lakki auttoi avautumisvaiheessa kuumentaen tunteita,jolloin avautumisvaihe lyhentyi.Ponnistusvaiheessa lakki piti pään kasassa,kun verisuonet meinasi pullistua päästä. Suosittelen siis kaikille. Uusimmissa malleissa on lisättynä hammassuojat, hierovat päätapit ja sähköshokkeja lähettävät pillit.

Vierailija
29/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

automaattisen keskisormennäyttäjän, vähän tällaisen http://www.ovcart.com/images/inventory/8945.2339.zoom.jpg Ihan vaan siltä varalta että tuleva isukki laukoo typeryyksiä. Oliko sulla tuota?

Mulla ei ollut tuota, mutta oli puhesimulaattori, joka huusi V...TU sattuu ja Tämä on kaikki sun syytä MUL.... Tämän koin tarpeellisena silloin,kun itse ei jaksanut huutaa. Minulla oli myös lisänä punainen vilkkuvalo pään päällä, jonka soittaminen sai lääkärit ja hoitajat aina tarvittaessa kätevästi paikalle.

Vierailija
30/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako niihin itse äänittää noi puheet vai tilataanko niitä samalla tavalla kuin soittoääniä?

Mulla ei ollut tuota, mutta oli puhesimulaattori, joka huusi V...TU sattuu ja Tämä on kaikki sun syytä MUL.... Tämän koin tarpeellisena silloin,kun itse ei jaksanut huutaa. Minulla oli myös lisänä punainen vilkkuvalo pään päällä, jonka soittaminen sai lääkärit ja hoitajat aina tarvittaessa kätevästi paikalle.

Vierailija
31/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako niihin itse äänittää noi puheet vai tilataanko niitä samalla tavalla kuin soittoääniä?

Voi itse äänittää ja sitten niitä voi tilata myös valmiina. Suosittuimmat maksavat hieman enemmän ja tämän talven suosikki myydään varmaan nopeasti loppuun. Ihan listahitiksi on noussut Päivi Räsäsen huutamana:"V...tun Homo". On aika vaikuttava ja tehokas synnytyksessä. Ajattelin itse kokeilla sitä tällä seuraavalla kerralla.

Vierailija
32/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä synnytin luomuna, mulla oli pesemättömästä lampaanvillasta neulottu luomulakki, siinä roikkui vielä niitä rastapapanoitakin! Sen originaali lanoliini muuten lievittää synnytyskipuja ja lisäksi estää sitä hiustenlähtöä joka alkaa 3kk synnytyksestä! Mut mulle oli tosi ihana ja sopiva ku oon muutenkin tällanen eko-luomu-hippityyppi! Suosittelen kaikille muillekin hörhömammoille ehdottomasti!

Vierailija
33/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsos kun ei sitä itse saa aiemmin kaikkea sitä tunnetta ja oikeaa sävyä siihen mukaan. kannattaa ihan rauhassa valita sopivat ajoissa.

Mulla muuten oli sininen vilkkuvalo ja sellainen PIIPAA-ääni. Tehokasta.

Ja siis REPS ja KOPS, mahtava ketju! Pitänee laittaa se monisynnyttäjämalli päähän (mulla on se kestoilijamalli - se on vaan parantunut pesuissa, 90 asteessa...)

Vierailija
34/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte maininneet tästä ihmelakista vähän aiemmin! Nyt mun lapset on jo tehty enkä pääse enää kokeilemaan sitä:( Pitäsköhän tehä vielä se 4. lapsi? Ihan tuon lakin takia.

Vierailija
35/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku, esim ap nyt ihan oikeasti valottaa vähän, että mikä helkutan synnytyslakki?

Mä haluan nyt oikeesti tietää mikä se on, google ei tienny.

Vierailija
36/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sitä lakin antennia voi huoletta lyhentää? Ja jos steriloi välillä niin voi säästää sitten käytettäväksi taas seuraavalla kerralla?

Vierailija
37/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa joku nyt ihan tosissaan, kun en tiedä mikä se lakki on, mitä sillä tehdään tai mitä se tekee?

pliis

Vierailija
38/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Karvalakkimalli" ja luxusmalli. Toisaalta merkkilakit on parempilaatuisia, mutta perusmallit usein kuitenkin jotenkin jämäkämpiä. Toki riippuu siitä haluaako perussynnytyksen vai jotain extremeä. Ana Wahlgren kyllä suosittelee vankkaa perusmallia. Onhan niitä tietty niitä luomumallejakin, mutta ne sopii kyllä vain luomusynnyttäjille.

Mulla on itsellä jo kolme mallia; kunkin lapsen synnytyksessä oli omansa. Jotenkin mä ajattelen, että jokaisella vauvalla on oikeus uniikkiin synnytyslakkiin, vaikkei se vauvan päässä olekaan, mutta kumminkin. Siksi mun mielestä kierrätys ja huutis-jutut on EHDOTTOMASTI kielletty. Siinä on sekin vaara, että jos ostaa käytetyn, niin mistä sitä tietää millaisessa synnytyksessä se on ollut. Vähän niinkuin vauvan turvakaukalokin voi olla vaikka kolaroitu.

Älyttömän tärkee juttu, että tästäkin (vähän arasta, myönnän) aiheesta on alettu keskustella tällä palstalla!

Vierailija
39/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi laatuiset lakit myös kestää. Jos on isopäinen lapsi, voi huonolaatuinen lakki revetä pahasti.

Vierailija
40/131 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lakin teho voi mennä. Mun tutulle kävi näin. Ja kantsii tosiaan satsata hyvään vaikka vähän kalliimpaan malliin, niin jälleenmyyntiarvo on korkeempi, tai lakki kulkee suvussa äidiltä tyttärelle. Mikä onkaan hienompaa kuin synnyttää ajan patinoima lakki päässä! Tunnearvosta puhumattakaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi