Onko joku käyttänyt jo synnytyslakkia ja toimiiko???
Mietin vain kuin synnytys lähenee että kannattaako ostaa? Maksaa ihan järjettömästi ainakin tuolla verkkokaupassa!
Kommentit (131)
Saksaksi se on Niederkunftmütze, jos haluutte reissun päältä kysellä!
http://diepresse.com/home/leben/mensch/387390/index.do
Angelina jolie on kanssa käyttänyt tuota, ihme ettei juorulehdissä ole ollut Suomessa mitään! Toimittajat eivät vissiin ole tajunneet kääntää tuota sanaa ja on jäänyt pointti pois koko jutusta :(
ei tuu roiskeet kasvoille ja mieskin voi tarvittaessa piiloutua ton lepareen taakse jos pelkää että näkee vähän liikaa kriittisiä vaiheita. Tykkäsin!
Angelina jolie on kanssa käyttänyt tuota, ihme ettei juorulehdissä ole ollut Suomessa mitään! Toimittajat eivät vissiin ole tajunneet kääntää tuota sanaa ja on jäänyt pointti pois koko jutusta :(
ihan tosissasi? Aiotko lakilla synnyttää, viime vuonna joutui ihan itse vielä senkin homman hoitamaan, mutta onhan se kiva, jos lakki hoitaa homman puolestasi!
Ja ei, ei kannata ostaa! Ajattele nyt itsekin!
Nyt vasta mulle selvis sen lakin oikea käyttö.
En asu Suomessa, ja täällä ohjeistettiin tunkemaan se lakki "sinne", sanonkoma että minne, että vaaveli syntyy sitten somasti se lakki päässään.
vaaveli syntyis somasti lakki peffassa. Aattele nyt mitkä traumat se sais.
Ollaan me vaan Suomessa aika lailla tieteen eturintamassa! ollaan ylpeitä siitä, ja te ulkomammat, muistakaa aina kysyä neuvoa Suomesta.
Mä kysyyin tänään neuvolassa synnytyslakista. Se vaan nauro :/
Tuli tuossa vipotusketjussa mainituksi tämä, niin päätin nostaa esimerkiksi millainen meno tällä palstalla oli ennen. Nyyh. Voi niitä aikoja.
up