Mitä mieltä juhlamekoista, joissa selkä avoin?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Sopii alle 50kg painaville
En ymmärrä. Ap
Ei kiitos. Haluan käyttää rintsikoita vaatteiden alla.
Tosi hyvän näköinen jos selkä on hyvässä kunnossa, ts. ei makkaroita.
Kirkossa laittaisin jonkun boleron tai huivin harteille. Jäänyt mieleen eräät häät, joissa kaaso historiallisen kauniissa kirkossa piti puheen naruolkainmekossa joka oli ihan alaselkään asti täysin avoin. Vähän kornia.
Sopivat hyvin pienirintaisille ja ja kiinteärintaisille, jotka ei välttämättä tarvitse rintaliivejä.
Jos on kaunis selkä ja hyvä ryhti, niin mikäpä siinä. Itse en käyttäisi, koska ei ole kumpaakaan.
en käytä nytkään rintaliivejä, niin ei niitä sen mekonkaan kanssa tarvitsisi. Tissit on jotain appelsiinin kokoiset.
riippuu juhlista ja riippuu selästä. jos selkäläskejä (kuten useimmilla), niin ehdoton nou-nou.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Ap
Sitä suuremmille tulee rumat selkäläskit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Ap
Selkäläskit?! Selkähän on luiseva. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Ap
Tuota laihempien selkä on luiseva, ainakin jos on yli 160cm pitkä.
Ihania, jos on kaunis selkä. Minulla on selässä niin paljon luomia, etten halua niitä esitellä. En voi käyttää avoselkäisiä vaatteita, vaikka hoikka olenkin.
Tissit voi asemoida paikalleen myös teippaamalla tai käyttää sellaisia silikonisia tisseihin liimautuvia "rintsikoita" (nää sopii kyllä vain pienirintaisille). Selästä avoimet puvut voi olla oikein hienoja jos on kaunis selkä ja tilaisuus sellaiseen sopiva.
Minusta monesti kauniita. Harmittaa kun en itse voi käyttää sillä rintaliivit julkisilla paikoilla ehdottomat vaikka olenkin hoikka.
Ei kiitos. Talvrlla tulee kylmä sellaisessa, brrhhh!