Lumme-pesuainetta kokeilleet!
Onko teidän mielestä nestemäisessä Lumme-pesuaineessa mieto tuoksu? Mä ostin kokeeksi Lummetta, sekä kirjo- että valkopyykille tarkoitettua, ja musta siinä on aivan järkyttävän voimakas haju. Laitoin sitä jopa vähemmän kuin ohjeessa, mutta silti pyykki haisee niin voimakkaalta, että kurkkuun ottaa.
Lummettahan markkinoidaan nimenomaan mietotuoksuisena, mutta olen kyllä itse vallan eri mieltä.
Kommentit (30)
Ostin ihan kokeilumielessä ja minunkin mielessä siinä on vahvempi tuoksu kuin esim. Omon pulverissa. Kuivakin pyykki tuoksuu aika voimakkaasti. Ei todellakaan mikään mieto tuoksu.
En ostanut toista kertaa vaikka muuten tykkäsin.
siinä on oikeasti mieto tuoksu, puhdasta tulee ja kotimaista
Tulee puhdasta, eikä sisällä sitä kamalaa zeoliitti töhnää, joka rikkoo pesukoneet ja saa pyykit haisemaan.
Se tahranpoistosuihke on ainakin ihan loistava. Ostan sitä aina kun poistaa niin tehokkaasti kaikki tahrat ilman valkaisuainetta. Harmi vaan, ettei pullossa ole enempää niin kuluu nopeasti loppuun
Meillä ollut aiemmin käytössä Pioni-tuoksu. Hajuherkkänä siedän sen eli riittävän mieto. Erehdyin testaamaan Raikasta. Niin järjetön katku, että piti pestä uudelleen ilman pesuainetta ja vielä tuulettaa.
Nestemäisten Lumpeiden tuoksu ei ole mietoa nähnytkään. Olen lantrannut sitä hajusteettomiin, niin saa käytettyä loppuun. Ja en ymmärrä miten olen kuvitellut merkin olevan kotimainen, kun tuotteet valmistetaankin Norjassa. Nimi taitaa hämätä, en usko olevani ainoa joka on ajatellut ostavansa kotimaista kun on ostanut Lummetta. Putelissahan ei mainita tuotteen valmistusmaata, ainoastaan Orklan Vantaan toimiston tiedot.
Vierailija kirjoitti:
Nestemäisten Lumpeiden tuoksu ei ole mietoa nähnytkään. Olen lantrannut sitä hajusteettomiin, niin saa käytettyä loppuun. Ja en ymmärrä miten olen kuvitellut merkin olevan kotimainen, kun tuotteet valmistetaankin Norjassa. Nimi taitaa hämätä, en usko olevani ainoa joka on ajatellut ostavansa kotimaista kun on ostanut Lummetta. Putelissahan ei mainita tuotteen valmistusmaata, ainoastaan Orklan Vantaan toimiston tiedot.
Pakko tarkentaa, että puhun tietenkin hajusteellisista nestemäisistä. Ja aika harvassa hajusteellisessa muunkaan merkkisessä nestemäisessä on kovin mieto tuoksu, itsellä ottaa myös Serton nestemäinen henkeen vaikka pulveri on kivan mieto.
Mietoja hajusteellisis nestemäisiä ovat mielestäni Rainbow-pesuaineet sekä Wow, josta en tosin pidä vaikka se olisi kaipaamani kotimainen pesuaine.
Järkyttävän hajuista. Pää oli aina kipeänä. Pionin tuoksu oli vähän parempi, eikä niin voimakas. Olen nyt siirtynyt hajuttomiin.
Olen käyttänyt aina hajuttomia pesuaineita. Ostin Lumme sensitive - nestemäistä pesuainetta, kun lähikaupassa ei juuri muuta kohtuuhintaista ollut, pelkäsin, että tuokauu, mutta ei tuoksu ei niin miltään. Yritin lukeakin, että onko hajusteeton, mutta siitä ei ole mitään mainintaa.
Ainoa miinus, että ei ole sellaista korkkia, jolla saisi mitattua pesuaineen.
Itse olen todella pettynyt nestemäiseen tuotteeseen. Ensin pyykki tuoksuu mutta se muuttuu kaapissa tunkkaiseksi, kuin kellarissa pidetylle. Olen joutunut pesemään kaikki bioluvililla jotta pahan hajun saa pois.
Ihme juttu kyllä miten ihmisillä on niin erilainen hajuaisti... mun mielestä kans tuoksu on todella mieto, melkein olematon. Aiemmin olen käyttänyt hajusteetonta Bio Luvilia (professional).
Nyt siis Lumme kirjopyykki nestemäinen.