Miksi exät ja entiset salarakkaat ottaa aina yhteyttä keväisin?
Tänä keväänä tullut kolme tällaista yhteydenottoa: yksi oli poikaystävä yli 20 vuoden takaa, kaksi muuta entisiä rakastajia, joiden kanssa olen suhteen asiallisesti päättänyt. (Neljäntenä vielä yksi uusi tuttavuus, jonka kanssa ollaan keskusteltu pitkästikin, haluaisi treffeille kanssani.) Olen nelikymppinen ja naimisissa. Ilmeisesti ei haittaa.
Kommentit (20)
Kesää pukkaa, ja kesäkissaakin olisi kiva pukata.
Just mietin samaa. Erosin pettäjästä 2.5v sitten, laitteli viime viikolla anteeksipyyntöjä ja kehui ihanaksi. Huoh
Ihan perus. Keväällä miehet villiintyy ja alkavat tekstata jokaiselle entiselle hoidolle. Et varmasti ole ainoa ketä hän yrittää.
Kai nyt noin 'avomieliseltä' naiselta kannattaakin vongata. Hyvät mahdollisuudet päästä uudestaan pukille, kun on noin hövelisti jaellut tavaraa aiemminkin.
Mitä he tarkalleen ottaen kirjoittavat? Muistelevatko juuri sinua/teitä, vai onko viesti vain kalastelua että irtoaisikohan tältä kuinka helposti.
Itse otan kontaktia entisiin aina syksyisin. Tunnelman takia.
Mun exä aloittaa vonkaus-kautensa säännöllisin väliajoin tykkäilemällä ensin kuvistani somessa, sitten alkaa tulla yksityisviestejä. Hän on siis naimisissa, mutta näitä tulee aina kun heillä on rypoyjä rakkaudessa tai exällä on putki päällä.
No öö jos nuo ovat entisiä pettämiskumppaneitasi niin miksi se nyt yhtäkkiä haittaisi että olet naimisissa?
Kevättä rinnassa ja vähän muuallakin jalkojen välissä
Koska näkevät sinut helppona ja eivät arvosta sinua lainkaan.
Mutta mehän kerrottiin tämä sulle jo aikaisemminkin, kun teit vastaavan aloituksen, mutta silloinhan kaikki sun työkaverit halusi sua
Ne haluaa kesähoidon vähällä vaivalla.
Oot niin unohtumaton. Mirja... Eikun Niina.
No ei naimisissa olo varmasti useaamiestä haittaa. Sinun ongelmasihan se on, jos haarasi silti levität.
Helpoimmat saa helpoiten viestejä.
Miksi pitäisi haitata?
Mutta itsellä samaa kokemusta. Ex-heila nainen ottaa yleensä yhteyttä Toukokuussa. Jännityksellä odotan käykö näin tänä vuonnakin.