Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin mokanne töissä?

Vierailija
20.10.2010 |

Mikä on isoin/karmein mokanne töissä? Miten tilanne selvisi? Saitko varoituksen tai jopa potkut?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö löytyy lisää? Keneltä löytyy "kallein" moka, siis paljonko virheesi on työnantajalle maksanut? Tuo 40 000 on aika paha...

Vierailija
2/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joko kohta kävelee. Tämä oli syntynyt kuolleena vajaa vuosi aiemmin. Olin lukenut tiedon papereista, mutta jotenkin sen onnistuin unohtamaan. Kyllä hävetti ja pyytelin anteeksi, en tiedä kuinka paha fiilis hänelle jäi - olisi varmaan odottanut että sen verran olisin lukenut esitietoja.

Olen synnytyslääkäri. No, onneksi tuo on pahin moka. Yhtään lasta en ole vaarantanut/aiheuttanut komplikaatioita, ainakaan tietääkseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai hyvän työtodistuksen kylläkin.!

Vierailija
4/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

umpihumalassa töihiin. josta puolet en edes muista... varastotyössä olin. kaikki näki, kaikki ymmärsi, kukaan ei sanonut sanakaan, ei edes esimiehet. mutta viikon verran sen jälkeen, eivät edes katsonneet minun suuntaan.. mutta siitä on jo 8v, enkä ole ikinä toiste tehnyt

Vierailija
5/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toiset pari kertaa on tavara jäänyt käsiin.

Saiskin varotuksen, mutta vittuilua vaan saa osakseen.

Vierailija
6/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiusaamisen vuoksi. Työterveys laittoi ehdoksi, että on keskusteltava porukalla asiasta. Sairaslomaa ei jatkettu enää (3 viikkoa). Kerroin, että en pysty keskustelemaan ryhmässä, koska olen liian ahdistunut. Sanoin itseni irti,kun olin käyttänyt kaikki lomani ja ollut palkattomalla virkavapaalla. Aion palata vielä asiaan pomon pomon kanssa.

Vierailija
7/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin kahvitauolla autooni ja jostakin syystä nukahdin sinne. Heräsin vasta kun olin nukkunut yli tunnin ja pomo oli käynyt katsomassa kaikki paikat ja ihmetellyt missä olen.

Vierailija
8/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurelle osalle asiakkaista kun olis pitänyt. En saanut varoitusta tai potkuja, taputettiin vaan päähän ja sanottiin ettei tolle voi mitään.

Ei vissiin sit kovin suuri moka, vaikka mua nolotti ihan kauheesti.

Vierailija
9/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakkaalle ambulanssia vaikka olisi pitänyt. Tein siis virhearvion asiakkaan tilasta. Mitään peruuttamatonta ei kuitenkaan tapahtunut.

Vierailija
10/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingossa toisen potilaan lääkkeet toiselle. tuli ihan kauhea fiilis siinä vaiheessa, kun tajusin mitä tapahtu. onneks ei tullut potilaalle mitään. en saanut potkuja tai varoitusta.

Vierailija
11/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole pahoja sattunut.

Yhdesti päästin vähän siinä touhutessani kaasuja, ja huomasin että se haiskin ihan kauheelle..!

Vähän ajan päästä siihen tuli pomo joka ihmetteli että taitaa olla täälläkin vimeärit tukossa niinkuin alakerrassakin...! Mä totesin että niinpäs taitaa olla!

Vierailija
12/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon irtisanoutuneen saunaparan?

Vierailija
13/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säilyä hengissä, jos olisin toiminut toisin. Tai sitten ei, en saa koskaan tietää. Ei tullut varoituksia, koska en kuitenkaan tehnyt varsinaisia virheitä.

Vierailija
14/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut varoitusta enkä potkuja :D hirveän myötähäpeän vaan

Vierailija
15/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kyydin kotiin ja auto jäi sinne. Toiset sen seuraavana päivänä kävi hakemassa. Sen koommin en ole päästänyt tankkia niin tyhjäksi.

Vierailija
16/47 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjeesta. Munaus oli karsea ja kadun sitä vieläkin. Toki nahkaa pelasti, että olin saanut pomolta ko. ohjeen kirjallisena. Silti kyllä mun pitäisi itsekin tajuta oikean ja väärän raja. En saanut varotusta, mutta tajusin itse hakeutua muualle. Pomo toimi suosittelijana, kun en käräyttänyt häntä.:) Toki otin sähköpostin tikulle talteen... ihan varmuuden vuoksi. Pomolla kai menee vieläkin hyvin ja onnistui säilyttämään maineensa puhtaana. Mun maine meni.

Vierailija
17/47 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lypsin antibioottikuurilla olevan lehmän maidot tankkiin meijeriin menevän maidon joukkoon, ja ihan puhtaasti vahingossa.

Onneksi huomasin tapahtuneen ennen kuin maito olisi päätynyt maitoautoon.

Siinä meni 1200 litraa maitoa pilalle. En saanut potkuja, en varoitusta, pomo kyllä suuttui mutta leppyi pian. Oli tehnyt itse saman mokan joskus.

Vierailija
18/47 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon peruutellut liikennemerkkejä kumoon ja puskureita ruttuun, kirjannut lähetyksiä ihan päin helvettiä, jättänyt työautoon parkkivalot päälle, ovetkin ovat työpaikassa jääneet välillä laittamatta lukkoon. Pomo on hyvä ihminen, ei se suutu. :)

Vierailija
19/47 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin sairaslomalle lähes koko sopimuksen ajaksi enkä ymmärtänyt erota. Maine meni.

Vierailija
20/47 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurauksena oli hillitöntä naurua, melkein kusimme housuihimme :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan