Pahin mokanne töissä?
Mikä on isoin/karmein mokanne töissä? Miten tilanne selvisi? Saitko varoituksen tai jopa potkut?
Kommentit (47)
kalaruoka-annoksen,oli vielä juuri vatsaleikattu. Tavallaan moka oli myös keittiössä jossa ei ollut allergialappua potilaan tarjottimella.
oli aikainen aamu eikä ihmisiä näkynyt. Päästin pitkän 3 sekunnin keskiäänekkään pierun ja päätteeksi vedin Michael Jackson pyörähdyksen.
Paikalla olikin sattumalta koululaisia ja joku heitti: "kato pieru jacko".
Olette ehkä kuulleet minusta? Monet tulivat ilkkumaan minulle ja sitten tanssin. Olin siihen aikaan hyvä tanssija ehkä yksi parhaimmista. Olin hyvin suosittu, mutta pieru pysyi lisänimenäni pitkään. Tapaus sattui 1997.
...kunnes mun vaistoni sitten petti kerran aivan totaalisesti ja rekrysin ONNEKSI VUODEKSI MÄÄRÄAIKAISEKSI yhden aivan karmean patalaiskan narsistiluuserin. No, olinkin jo ollut vähän pöyhkeä ihmistuntemukseni kanssa, joten tuo oli ihan hyvä oppitunti minulle.
Normaalisti minulla alkaa varoituskellot soida noin reikäisten ansioluetteloiden takia (siis ei opiskelua tai kotivanhemmuutta tai jotakin muuta fiksua), mutta hän sai markkinoitua omituiset aukotkin jotekin itselleen edulliseksi.
Muu väki projektissa oli tosi vehje otsassa tämän minun aivopierurekrytointini takia. Tilanteesta selvittiin sillä, että muut tekivät hänenkin työnsä ja sillä, että minä jossakin vaiheessa tajuttuani tekemäni virheen myönsin sen ihan rehellisesti. Siitä sain positiivista palautetta jälkeenpäin, etten koettanut alkaa puolustella hölmöä päätöstäni.
yritin iskeä pomoa ja kun se ei lämmennyt, aloin itkeä ja huutaa. Kännin piikkiin meni onneks, jälkeenpäin töissä sanoin pomolle, että mulla on tosi paha mieli asiasta ja pomo oli onneksi ymmärtäväinen.
oli aikainen aamu eikä ihmisiä näkynyt. Päästin pitkän 3 sekunnin keskiäänekkään pierun ja päätteeksi vedin Michael Jackson pyörähdyksen. Paikalla olikin sattumalta koululaisia ja joku heitti: "kato pieru jacko". Olette ehkä kuulleet minusta? Monet tulivat ilkkumaan minulle ja sitten tanssin. Olin siihen aikaan hyvä tanssija ehkä yksi parhaimmista. Olin hyvin suosittu, mutta pieru pysyi lisänimenäni pitkään. Tapaus sattui 1997.
oli aikainen aamu eikä ihmisiä näkynyt. Päästin pitkän 3 sekunnin keskiäänekkään pierun ja päätteeksi vedin Michael Jackson pyörähdyksen. Paikalla olikin sattumalta koululaisia ja joku heitti: "kato pieru jacko". Olette ehkä kuulleet minusta? Monet tulivat ilkkumaan minulle ja sitten tanssin. Olin siihen aikaan hyvä tanssija ehkä yksi parhaimmista. Olin hyvin suosittu, mutta pieru pysyi lisänimenäni pitkään. Tapaus sattui 1997.
heittänyt sellaisen korkean HII HIII [by MJ] -huudon ja kouraissut jalkoväliäsi. :)
Olet joko työkaverini tai muuten samanlaisissa hommissa kuin minä. =0)
Terkkuja, jos olet mun osastolta!!
Yhdessä työpaikassa olin pomon rakastajatar vuosia.
Toisessa menetin firmalta 40 000 euroa ajatusvirheen takia.
En ole saanut potkuja tai varoituksia.
Päiväkodissa töissä ja kyllä mulla on silmät selässäkin, mutta aina sekään ei riitä. Kerran sattui pihalla yhteen lapseen aika pahasti, kun parilla lapsella oli vähän liikaa vauhtia ja yksi lapsi sai suoraan kasvoihin iskun. Näin kyllä, että lapsilla oli vipinää, mutta ei ulkona voida vain istua paikallaan, vaan on välillä saatava juosta ja räheltää ryhmässä. Lisäksi pihalla on koko ajan lapsia, joilla vuotaa nenä, jalkarenksut ovat huonosti, lapaset ovat tippuneet tai pitää käydä katsomassa leppäkerttua tai vastata elämänfilosofisiin kysymyksiin. Kaiken summana sitten kävi astetta pahemmin ja vieläkin on huono omatunto, kun en ehtinyt/tajunnut estää tilannetta. Vahinkohan se oli ja toisenlaisella tuurilla se isku olisi mennyt kasvojen sijasta ilmaan tai puuhun tai aitaan tai... Juteltiin perheen ja johtajan kanssa, ei tullut mitään varoitusta tai potkuja, mutta anteeksi kyllä pyytelin kaikilta.
1,5 tonnia suklaata pilalla.
Enkä saanut mitään houmaustusta, nauruja vaan.
Ostaja oli niin hämmästynyt, kun kuuli missä tuotteet ovat, ettei edes suuttunut. Tavaraa oli puoli rekallinen.
Ei seuraamuksia, koska tässä oli toinen, itseäni kokeneempi hlö mukana ja kauhea kiire päällä. Jälkikäteen on naurattanut, silloin kun tajusimme tapahtuneen, tuli tuskanhiki.
Ihmetystä aiheutti myös se kuinka tarkka Itä-naapurin raja yleensä on ja nyt yli meni iso kasa tavaraa.
Vielä suurempi ihmeen aihe oli n. puoli vuotta myöhemmin, kun saimme tavarat takaisin.
Idän kaupan parissa työskentelevät ymmärtänevät mikä siinä niin ihmeellistä on..
Piti lähettää tuotteitamme Kymenlaaksoon, päätyivät Kazakstaniin..
"Pikku" moka... :D
Piti lähettää tuotteitamme Kymenlaaksoon, päätyivät Kazakstaniin..
Joku oli lähetysmaan postissa mokannut ja Finland-merkinnällä varustettu paketti koukkasi Fidzin kautta. Kyllä vähän ihmettelin paketin merkintöjä. :D
aamutouhujen yhteydessä vessaan....vanhainkodissa tapahtui.Tuli jotain sählinkiä ja ylimääräistä työtä just samaan saumaan....Ja lounasaika kun alkoi, muistin tämän ressukan....Täyttä vauhtia vessaan jossa tämä mamma luonnollisesti edelleenkin istui, sillä ei kyennyt itse toimimaan. Rönsyilevän runsaiden anteeksipyyntöjen kera ryntään vessaan karmit kaulassa ja tämä ihana mamma vain toteaa,että "Kyllä minä luulen, että kaikki jo tuli...." Nyyh, olin surkea....
90 skaalaa väärin mittareihin = 16000€, viddu. (käytännössä saisin aikaiseksi vaikka miljoonien vahingot pahimmassa tapauksessa)
Työnsin pientä kehitysvammaista lasta pyörätuolilla pihalla ja kumarruin ottamaan maasta jotain. Samalla pyörätuoli lähti itsekseen (loiva mäki?) vierimään, ja ennen kuin älysin/ehdin tehdä mitään, oli lapsi naamallaan ojassa pyörätuolin kanssa. Mun laukku oli tuolin työntökahvoissa ja se iski vielä lapsiparkaa takaraivoon.
Lapsi oli ihan veressä ja naarmuilla ja multainen, työkaverit vaan totesivat että jahas, taasko ****** on raapinut itseään..? Minä siihen että joo, kovasti tuolla ulkona raapi =/
Työnsin pientä kehitysvammaista lasta pyörätuolilla pihalla ja kumarruin ottamaan maasta jotain. Samalla pyörätuoli lähti itsekseen (loiva mäki?) vierimään, ja ennen kuin älysin/ehdin tehdä mitään, oli lapsi naamallaan ojassa pyörätuolin kanssa. Mun laukku oli tuolin työntökahvoissa ja se iski vielä lapsiparkaa takaraivoon.
Lapsi oli ihan veressä ja naarmuilla ja multainen, työkaverit vaan totesivat että jahas, taasko ****** on raapinut itseään..? Minä siihen että joo, kovasti tuolla ulkona raapi =/
palamaan labran vetokaapissa. Ensin panikoin hetken, mutta sitten sain sen roihun sammutettua. Vähän jäi tummia jälkiä vetokaapin seinään :P Ei tullut mitään haukkuja, nauruja kylläkin :P
T. Labranhoitaja
väärän antibiootin väärälle ihmiselle. No, onneksi tämä ihminen ei kuitenkaan ollut allerginen ko. lääkkeelle, eli selvittiin tilanteesta kuitenkin. En saanut varoituksia, eikä tapahtunut muutakaan.