Pahin mokanne töissä?
Mikä on isoin/karmein mokanne töissä? Miten tilanne selvisi? Saitko varoituksen tai jopa potkut?
Kommentit (47)
oli aikainen aamu eikä ihmisiä näkynyt. Päästin pitkän 3 sekunnin keskiäänekkään pierun ja päätteeksi vedin Michael Jackson pyörähdyksen.
Paikalla olikin sattumalta koululaisia ja joku heitti: "kato pieru jacko".
Olette ehkä kuulleet minusta? Monet tulivat ilkkumaan minulle ja sitten tanssin. Olin siihen aikaan hyvä tanssija ehkä yksi parhaimmista. Olin hyvin suosittu, mutta pieru pysyi lisänimenäni pitkään. Tapaus sattui 1997.
HAHHAH. Miten menee nykyään? Tanssitko vielä?
pankkiin suoraveloitusaineiston kahdesti. Yksi asiakas vielä soitti ja ihmetteli, mutta olin niin luullut laittaneeni toiseen aineistoon eri päivämäärän, etten ottanut asiakasta tosissaan. Virhe tuli ilmi sitten lomani aikana, enkä oikeastaan tiedä miten pomoni alkuun reagoi. Mutta palatessani oli jo ihan ymmärtäväinen, mutta itseä kyllä harmitti.
piti antaa vesiperäruiske iäkkäälle naiselle. Menikin letku väärään reikään ja nainen kysyi, että peräsuoleenko se piti laittaa..
yhden 40 000 euron hintaisen vempeleen. Kehottivat jatkoa ajatellen olemaan vähän huolellisempi.
Tilasin kerrostalollisen (iso ja korkea) ikkunoita peilikuvina, eli vääränlaisia. Onneks ne sai venkslattua talon puolelta toiselle, vain yksi piti teettää uusiksi.
Mut ihanpa hyvin olis voinut mennä jokainen pieleen, jos ei olisi ollut vaihtomahdollisuutta...
Mistäs helvetistä sitä olisi voinut hiffata, että arkkitehti piirtää lappuihinsa ikkunat ulkoa päin, ja ikkunatehdas piirtää ikkunat lappuihinsa sisältä päin. No nyt tiedän, vinkiksi muillekin.
Asiakas tuli lankoja pitkin, mutta ei se sitten vissiin kauaa vihoitellut. Ainakaan mitään sanktioita ei mulle tullut. Ei kyllä ollut pelkästään mun moka, sillä tuotantoketjussa oli muitakin ihmisiä joiden olisi pitänyt asia tarkistaa.
ja kerran sitten avasin asiakkalle kaljapullon omilla hampaillani... asiakas katto pikkasen pitkään ja huomasin mokani ja annoin uuden oluen.. pomo repesi nauruun.