Te joilla lukion keskiarvo yli 9: mitä teistä tuli?
Musta tuli FM, opettaja, yhden lapsen äiti, naimisissa, paluumuuttanut kouluaikaiselle paikkakunnalle.
Keskiarvo oli kai lukuaineet 9,1 ja kaikki aineet 9,4. Vain neljä laudaturia kirjoitin...
Kommentit (69)
maa-metsikseen suoraan maisterivaiheen opintoihin keväällä, mutten päässyt (pääainevalinta pieleen, ei resursseja järjestää kys. aineen maisterinvaiheen opintoja luki kirjeessä). Ensi keväänä uusi yritys eri pääainevalinnalla. Jos ei silloinkaan tärppää niin saatan harkita alanvaihtoa kokonaan.
Viisi laudaturia kirjoitin ja ka 9,5.
Ka 9,2, 3 ällää ja yksi magna. Kasvatustieteiden maisteriksi valmistuin ja henkilöstön kehittämisen parissa työskentelen. Kotiäitinä olin yhteensä viisi vuotta, kaksi lasta. Mieskin löytyy, joka painaa pitkää päivää. Aion kohta heittäytyä pois työelämästä vähäksi aikaa, kun ei nuo henkilöstöhommat oikein nappaa...lapset tarvitsevat minua vielä, toisin kuin kaikki vinkujat täällä töissä...
Terveydenhoitaja ammatiltani ja kotiäitinä nyt kohta 9 vuotta:) Mies löytyy ja neljä lasta:)
amk insinööri, kahden lapsen äiti (toinen heti lukion jälkeen), naimisissa oleva ja talonrakentaja.
Taisin kirjoittaa pari eetä ja loput ämmiä. Kaikkien aineiden keskiarvo tais olla 9,2. Lukuaineiden vähemmän. En kyl muista tarkkaan.
Keskiarvo 9,9; mulle aivan yhdentekevää. En ole koskaan ollut kovin kunnianhimoinen, mutta nopea oppimaan ja tunnollinen.
1 lapsi ja mies, kehno palkka mutta onnellisia ollaan.
Minusta tulee pian KT ja FM olen ollut jo useamman vuoden. Tutkijana yliopistolla.
kotona kohta 8 vuotta ja putki jatkuu ainakin 4 vuotta vielä. 4 lasta ja loistava mies. Kaikenlaista puuhannut kotiäitivuosina myös, laatupäällikkönä perhefirmassa ym...
asun kotipaikkakunnallani Helsingissä.
En muista keskiarvoa tarkkaan, kirjoitin 1 X L, 2 x E, 3 x M.
Sain kyllä maisterin paperit, mutta siitä se alamäki sitten alkoi. Ikävä kyllä.
Siis aikana ennen eximiaa. Ja minusta tuli DI. Ei tule suurta johtajaa koskaan, mutta ihan kivasti olen menestynyt. Olen perhekeskeinen ja en suostu tekeemään töitä kuin 8-16. Siksi ura jää tähän.
Kaksi lasta ja naimisissa. Olen oikein tyytväinen työhöni ja elämääni.
Ka oli 9,2 ja kirjoitin 4 ällää, reaalista m:n ja laajasta matikasta c:n.
ja poliisi tuli, kuten haaveilin pienestä tytöstä asti :) Kolme lasta on ja mies,joka,yllätys yllätys, on myös poliisi!
Ka 9,7, kaksi lasta, aviomiehenikin on ope.
Asiat kaikin puolin hyvin!
2 lapsen äiti naimisissa, paluumuuttanut lapsuuden asuma-alueelle, keskiarvo oli 9,7, kirjoitin 4xL ja 1x M.
ja lukuaineissa 9,4. Kirjoitin 5 ällää ja yhden magnan, ennen eksimian aikakautta.
Minusta tuli FT ja kääntäjä (itsellinen yrittäjä).
farmaseutti ja neljän lapsen äiti. Tällä hetkellä kotona.