Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla lukion keskiarvo yli 9: mitä teistä tuli?

Vierailija
18.10.2010 |

Musta tuli FM, opettaja, yhden lapsen äiti, naimisissa, paluumuuttanut kouluaikaiselle paikkakunnalle.

Keskiarvo oli kai lukuaineet 9,1 ja kaikki aineet 9,4. Vain neljä laudaturia kirjoitin...

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poliisi tuli, kuten haaveilin pienestä tytöstä asti :) Kolme lasta on ja mies,joka,yllätys yllätys, on myös poliisi!

Vierailija
42/69 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ö:llä:)

Ei vais,vaikkei sillä niin kovasti väliä,mutta silti.Ihan anonyyminä täällä kirjoittelen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yli ysin reilusti, muistaakseni 9,5:n paremmalla puolella. Neljä ällää, eximia ja magna.

Olen aineenopettaja, vaimo ja kahden lapsen äiti. En ole saanut vielä virkaa (isossa yliopistokaupungissa), teen vuoden pestejä lukioissa. Tavallista elämää.

Vierailija
44/69 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukuaineiden keskiarvo 9,6, 7 laudaturia

Vierailija
45/69 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuaineiden keskiarvo oli 8,8. Kirjoitin silti 2xL, 4xE ja 1xM.

Mitä minusta tuli? Kaksi korkeakoulua keskeyttänyt, kotiäitinä pitkään ollut luuseri. Kunnes keräsin taas itsetuntoni ja lähdin opiskelemaan terveydenhoitajaksi.

Vierailija
46/69 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin 5 ällää.

Olen yläkoulun opettaja, virassa ja pidän työstäni. Olen naimisissa ja kahden lapsen äiti. Tällä hetkellä olen kotona ja aion olla vielä vuoden.

En ole mielettömän kunnianhimoinen mutta suorittaja kuitenkin.

Vierailija
47/69 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa ja kaksi lasta

Vierailija
48/69 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä uraan kovasti keskittynyt. Perusinsinööriduuni on.

Vierailija
49/69 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion päästötodistus 9,17 YO-kirjoituksissa 4xEximia ja 2xMagna

Tradenomiksi opiskelin ja sen jälkeen olen edennyt markkinointiassarista markkinointipäälliköksi it-alalla.

Vierailija
50/69 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ka oli vain 8.7 laajoilla matemaattisilla valinnoilla.

kirjoitin kuitenkin tasoni mukaisesti, eli 4 L:ää ja yhden Cumun.

Nyt olen erikoislääkäri, teen osin yliopistovirkaa ja osin el-virkaa yliopistosairaalassa, väittelinkin jokunen vuosi sitten. Lintsannut en ole lukion jälkeen.

3 lasta ja naimisissa.

Vierailija
51/69 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiarvo 9,2 (kaikki aineet). 5 laudaturia ja yhden C:n kirjoitin.

Naimisissa, yksi lapsi, mukava työ. Perhettä on toiveena kasvattaa.

Vierailija
52/69 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ka oli 9,1, mutta yhtään laudaturia ei tullut, muutama e ja loput "ämmää" :o). Opiskelin kasvatustieteitä ja tulevaisuuden tutkimusta aikani, ja loppujen lopuksi minusta tuli... lähihoitaja! Ja nyt kuukauden ikäisen tytön äiti, naimisissa ja onnellinen. Isälleni yliopiston jättäminen oli kova paikka, vieläkin välillä uhoaa että "mitä sustakin tuli?" johon äitini kuittaa puolestani että "siitä tuli hyvä ihminen" (on otettu kun teen myös vapaaehtoistyötä). Kiitos äiti! :o)

Vierailija
53/69 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki täällä av:lla.....Heh.

Vierailija
54/69 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, naimisissa, asun opiskelupaikkakunnallani, vaikka välillä kävimme muualla töissä.

Vierailija
55/69 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiarvo oli n. 9.5 lukion ajan ja 6 laudaturia kirjoitin. 1 lapsi ja olen YH.

Vierailija
56/69 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en sitten lähtenytkään yliopistoon lukemaan vaan opiskelin oppisopimuksella aikoinaan ammatin ja sitten jäinkin kotiin.

Ei kaduta.

Vierailija
57/69 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion ka oli muistaakseni 9,5. Kirjoitin 5 laudaturia ja yhden cumun (oli silloin täydellinen yllätys ja pettymys). No, ihan hyvin on elämä kantanut. Naimisissa ja kolme lasta. Välillä käy mielessä, että olisi sitä voinut jonkun rahallisesti kannattavammankin ammatin opiskella. Mutta ihan hyvä näin.

Vierailija
58/69 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kotiäitiyttä opiskelin ja loin uraa. Nyt omistaudun lapsille. Se on haaveeni.

Vierailija
59/69 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lukion keskiarvo 6.4 (lintsasin koko ajan ja harjoittelin päivät pääksen musiikkiopistolla). Kirjoitin M:n paperit (kaksi L, yksi M ja yksi C. Minusta tuli orkesterimuusikko ja myöhemmin toimintaterapeutti,

Vierailija
60/69 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni se oli 9,4 (en muista lukuaineita erikseen). Älliä oli 5, yksi jäi yhdestä pisteestä vaille sen.

Olen KTM ja työskentelen markkinoinnissa päällikkötasolla. Kaksi lasta ja mies. Ihan tavallista elämää.